עמוד הבית » קולקציית Le coq sportif, המותג הצרפתי בשיק אורבני

קולקציית Le coq sportif, המותג הצרפתי בשיק אורבני

צילום : יח"צ
המותג הצרפתי המלהיב, כולל כמו תמיד אאוטפיטים אווריריים ונוחים המתאימים לאקלים הישראלי, במבחר דוגמאות ופרינטים

המעצבים של Le coq sportif שואבים את ההשראה לפריטים השונים מבירות האופנה הבינלאומיות, גם מבחינת טרנדים וגם מבחינת איכות חומרי הגלם והתפירה, אשר מגלים עמידות לאורך זמן.

קולקציית הקיץ החדשה של Le coq sportif מציגה משחקי גוונים בין אדום, כחול ולבן היוצרים יחד שילובים מפתיעים ומעניינים לצד שחור מאופק, ליצירת לוק סולידי אך אופנתי. בנוסף לחולצות פולו בסגנון ספורט-אלגנט, מציעה הקולקציה גם T-shirts ממותגות ומכנסי שורטס, לחוויה קייצית קלילה ומרעננת. בנוסף, תוכלו למצוא בקולקציה, נעלי סניקרס, ברוח המותג. השילוב בין הצבעים השונים גורם לכל פריט להיראות מקורי ומיוחד ולעמוד גם בפני עצמו וגם בשילוב עם פריטים אחרים.

הפרזנטורים שנבחרו להוביל הקיץ את הקולקציה היפיפייה הם רועי ובר סנדלר, שעשו מהפך משמעותי ואוחזים כיום בגזרה בריאה וחטובה המתאימה לרוח הספורטיבית והצעירה של המותג. רועי בן ה- 21, הוא טאלנט, זמר ויוצר, המככב ברשתות החברתיות כמו גם בתוכניות בידור שונות וסיבובי הופעות בארץ ובחו"ל. את הקרירה של רועי מנהלת אחותו בר, 25, בעלת תואר בשיווק ופרסום, אושיית רשתות חברתיות בעצמה, שכיכבה בתוכנית רדיו ובתוכנית הריאלטי "האח הגדול". רועי ובר מאמינים שניהם באורח חיים בריא ומאושר ואחרי שגברו על עבר שכלל גם שיימינג עקב משקל גוף גבוה, הם משדרים מסר של אהבה עצמית, תעוזה והגשמה, שמשתלב במדוייק עם המסרים המובילים של Le coq sportif, המתבטאים גם בקולקציה.

הצילומים לקולקציית הקיץ נערכו בפארק הירקון במרכז דניאל לחתירה, המוקף מים ושטחים ירוקים המשדרים אווירה טבעית ופסטורלית המחזקת את הרוח החופשית של המותג.

הסמל השובב של התרנגול מככב גם בקולקצייה הזו ותוכלו למצוא אותו על הנעליים, החולצות והמכנסיים. כל הפריטים בקולקצייה מותאמים לקיץ הישראלי ומוסיפים שיק אורבני לכל לוק.

צילום : יח"צ
צילום : יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

ניתן להשיג: בחנויות המובחרות ברחבי הארץ

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה