עמוד הבית » קול קורא לנגנים להשתתפות בפרויקט "ניגון רחוב"

קול קורא לנגנים להשתתפות בפרויקט "ניגון רחוב"

אור עקיבא צילום איל רג'אנו
במסגרת הפרויקט, נגנים יחידים והרכבים מוזיקליים יופיעו במרחבים ציבוריים מרכזיים נגישים לקהל הרחב ביישובים בכל הארץ, במטרה לחשוף את הקהל לסגנונות מוזיקה שונים, ללא תשלום

מועצת הפיס לתרבות ולאמנות יוזמת, זו השנה השנייה, את פרויקט "ניגון רחוב".

במסגרת הפרויקט, נגנים יחידים והרכבים מוזיקליים יופיעו במרחבים ציבוריים מרכזיים נגישים לקהל הרחב ביישובים שונים בכל הארץ. מטרת הפרויקט היא לחשוף לקהל סגנונות מוזיקה שונים ומוזיקה חיה במרחבים הציבוריים כשאנשים בדרך לקניות או סידורים או בדרך חזרה מהעבודה ואז פוגשים את המוזיקה באופן לא צפוי. בנוסף, המטרה היא לאפשר למוסיקאים שונים לחשוף את יצירתם בקרב קהלים חדשים.

מפעל הפיס פתח הבוקר, 25.3, את הקול קורא ומזמין נגנים והרכבים מוזיקליים להגיש בקשה להצטרף לפרויקט "ניגון רחוב". הפנייה מיועדת לנגנים מקצועיים, נגנים יחידים או הרכבים הכוללים עד שלושה נגנים. תנאים נוספים ואופן ההגשה מפורטים באתר האינטרנט של מפעל הפיס.

ניתן להגיש את הבקשות באתר מפעל הפיס: www.pais.co.il

הקול קורא יסתיים ב- 15.4.

 

דימונה
צילום מאיר חזן

בשנה שעברה הפרויקט זכה להצלחה גדולה עם למעלה מ- 135 מופעי מוזיקה ברחוב שהתקיימו ב- 44 רשויות ברחבי בארץ, בחינם.

דולין מלניק, מנהלת אגף התרבות והאמנות של מפעל הפיס, אומרת: "מפעל הפיס משקיע משאבים רבים בפיתוח וקידום התרבות בישראל במגוון רחב של תחומים. השנה אנו שמים דגש על מופעי תרבות במרחבים ציבוריים, ביניהם הפרויקטים: ניגון רחוב, פסנתר ברחוב, אלמנט אמנותי במרחב הציבורי והפקות חדשות במרחב הציבורי. אנחנו קוראים לרשויות המקומיות, לאמנים ולגופי התרבות להירתם למשימה ויחד אתנו להוביל את התרבות והאמנות בישראל לגבהים חדשים".