עמוד הבית » קונצרט ענק למען החזרת החטופים

קונצרט ענק למען החזרת החטופים

קונצרט מולדת, צילום: עידן כנפי
תעשיית האירועים והמוזיקה בישראל התגייסה בסולידריות וערבות הדדית להשתתפות בפרויקט וליצירתו, ובהתנדבות מלאה של כל הגורמים המעורבים. המיזם הינו בקנה מידה הגדול והמשמעותי ביותר שנעשה בישראל מאז פרוץ המלחמה, עם מסר ברור למען החזרת החטופים הביתה.

הקונצרט התקיים ביוזמתה ובהפקתה של המפיקה הבכירה טליה ירום (מפיקה בפועל גלויות אירוויזיון ישראל), ניהול מוזיקלי – המוזיקאי ערן מיטלמן, מנצח – מאסטרו מארק וולך (תזמורת האופרה הישראלית), במאים – שילה גלאי ודני קסון (אירוע המכביה).

צילום: עידן כנפי

המופע המוזיקלי  כבר הביא הדים רבים גם מעבר לים. משפחות החטופים הצטרפו גם הם אל יום הצילום בשירה המונית, וביחד עם התזמורות ונגני הרוק – התחושה היא כי נחצו כל הגבולות האפשריים. השילוב של הקלאסיקה והתזמורות הסימפוניות ביחד עם ביצוע של נגני רוק – מביא עימו רוח צעירה, דינמית, מקורית מאד ומרגשת, אשר חוצה גבולות ולבבות בישראל ובעולם, וכדברי אביה של חטופה : "הרגשתי כי השמיים נפתחו היום בקריאה למענם".

צילום: עידן כנפי

בין הנגנים הרבים השתתפו כ-40 מתופפים, 40 כינורות, 50 קלידים, 70 גיטרות חשמליות, 60 סקסופוניסטים, 60 קלרינטים, 20 צ'לו, 40 חצוצרות, 50 גיטרות בס, 20 קרן יער, 50 כלי נשיפה שונים, 20 כלי הקשה שונים, ו-300 זמרים. הביצוע המוזיקלי של מאות הנגנים – נערך ללא קהל וללא מטרות רווח, ובהשתתפות בני משפחות החטופים הקוראים למען החזרתם.