עמוד הבית » קורס מיקרובליידינג: איפה מומלץ ללמוד ומה לבדוק לפני כן?

קורס מיקרובליידינג: איפה מומלץ ללמוד ומה לבדוק לפני כן?

צילום: FREEPIK
עיצוב גבות איכותי ומותאם אישית כבר מזמן הפכו "מוצר צריכה בסיסי" וכיום אנו רואים מאות אלפי נשים לצד גברים אשר פוקדים מדי חודש בחודשו את מכוני היופי השונים במטרה לדלל, לגזור ולעצב את הגבות שלהם בהתאמה אישית למבנה הפנים שלהם.

עיצוב גבות בשיטת מיקרובליידינג תפס תאוצה בעולם והפך בשנים האחרונות לבחירתם הטבעית של מאות אלפי לקוחות. באמצעות קורס מיקרובליידינג תוכלי להיכנס גם את אל הדבר החם ביותר בעולמות הקוסמטיקה לצד קבלת ידע וכלים מעשיים. אנו מאמינות שיש לכן לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך אנחנו פה בכדי לעשות לכן סדר.

עושים מעט סדר: מה זה מיקרובליידינג?

מיקרובליידינג הפך בשנים האחרונות לאחד מן התחומים הפופולריים והשכיחים ביותר בעולמות הקוסמטיקה ועיצוב גבות בפרט ואיתו מגיעים כמובן השאלות הרבות – "מה זה שיטת מיקרובליידינג?", "מה מייחד את השיטה?" ועוד מגוון רחב של שאלות נוספות. כאשר אנחנו מדברים על הגבות שלנו אנו רואים מגוון רחב של טכניקות המיועדות לעיצוב גבות, בשנים האחרונות אחת השחקניות הנחשקות והמובילות היא שיטת וטכנולוגיית המיקרובליידינג. באמצעות טכניקה זו יכולה כל אישה ואף יכול כל גבר לייצר מראה גבות מלא ואסתטי ברמת דיוק מקסימלית. שיטה זו הפכה כבר מזמן לאהובת הקהל מאחר ובאמצעות עבודה מקצועית לא ניתן להבדיל כלל בין שיער גבות הטבעי לבין טכניקת המיקרובליידינג. מיקרובליידינג נחשבת היום אחת הטכניקות המובילות בעולם ואנו רואים אלפי בעלות מקצוע אשר מתחילות גם הן ללמוד את העולם הזה במטרה להוביל חדשנות, יצירתיות ולשם קידום עסקי.

הגבות שלנו – חלק בלתי נפרד מן הפנים שלנו

לא משנה כמה נרצה אנחנו לעולם לא נוכל להתכחש לזה, גבות הינן חלק בלתי נפרד מן הפנים שלנו ואף מצליחות להשפיע בצורה משמעותית על הנראות הכללית שלנו. מעבר לכך שאנו רואים כי הגבות לוקחות חלק בלתי נפרד מן האסתטיקה הכללית של הפרצוף והנראות שלנו אנו למדים כי לגבות יש מגוון רחב של תפקידים אחרים, לרבות – הגנה על העיניים שלנו מפני מזיקים, אבק וזיעה, ספיגת נוזלים, יוצרות מעין "פתרון הצללה" לעיניים מפני השמש ועוד מגוון רחב של שימושים אחרים. מאחר והגבות שלנו לוקחות חלק כל כך גדול באסתטיקה של הפנים אנו למדים כי סידור גבות משפיע על הבעות הפנים שלנו ואף על הרושם אותו אנו יוצרים בכל סיטואציה חברתית – החל מהיכרות עם אנשים חדשים, שיחות עם לקוחות, קולגות מן התחום, בעולם הדייטינג ואפילו כאשר אנחנו באזור הנוחות שלנו עם החברים הקרובים והמשפחה. באמצעות הגבות שלנו אנו מעבירים לא מעט מסרים, רגשות ותהיות.

כמה זמן אורך טיפול בשיטת מיקרובליידינג?

בניגוד ממה שנשים רבות נוטות לחשוב, טיפול בשיטת מיקרובליידינג איננו ארוך במיוחד ואורכו לרוב יהיה בין 90-180 דקות (בין שעה וחצי לשלוש שעות). אנו למדות כי טיפול אשר נעשה בצורה מקצועית על ידי בעלת מקצוע המתמחה בתחום יוכל להחזיק בין מספר חודשים ואף מספר שנים עד לדהייה מלאה.

מה הם הדברים אותם אנו נרצה לבדוק לפני הרשמה לקורס מיקרובליידינג?

לפני שאנחנו ניגשות להרשמה לקורס מיקרובליידינג אנו נרצה לבדוק כי המקום בו נעביר את הקורס מועבר על ידי נשות מקצוע מן המתמחות בתחום אשר עובדות בשיטה זו ויכולות לתת עבורנו ארסנל רחב של ידע לצד כלים טכניים ומעשיים. כמו כן אנו נרצה לקבל ערכה מלאה הכוללת את כל המכשור והציוד אל הטיפולים הראשונים שלנו – כך שנוכל להתחיל ברגל ימין. כמו כן אנו נרצה ללמוד במקום אשר מלמד אותנו בקורס מגוון רחב של תכנים עיוניים, לצד תכנים מעשיים והיכרות עם עולמות השיווק והצילום אשר מהווים חלק בלתי נפרד מן פיתוח וקידום של עסק בעולם המודרני.

למי מיועדים לימודי מיקרובליידינג?

נשים רבות תוהות למי מתאים קורס מיקרובליידינג , אנו למדים כי קורס זה מועבר ברוב המקרים אך ורק לבעלות ניסיון מתאים ומקצועי בעולמות האיפור, הקוסמטיקה, האסתטיקה ושאר מקצועיות היופי. באמצעות לימודי מיקרובליידינג יכולות אותן בעלות מקצוע להגדיל בצורה משמעותית את חוג הלקוחות שלהן ולהציע מגוון רחב של שירותים נוספים אשר מזמן כבר תפסו את לב הקהל ונחשבים לחדשנים, מהפכנים ומבוקשים במיוחד. הלימודים מתאימים בצורה מושלמת לעוסקות בעולמות האיפור והגבות אך יכולות גם להתאים לכל מי שעוסקת בעולמות הקוסמטיקה לצד קוסמטיקה רפואית וטבעית. כיום ניתן למצוא גם קורסי מיקרובליידינג המיועדים לקוסמטיקאיות בתחילת הדרך אשר רוצות לצבור ניסיון מקצועי, ידע וכלים מקצועיים רבים אשר יקדמו את העבודה שלהן אלפי מונים.

מה הם התכנים הנלמדים במסגרת קורס מיקרובליידינג?

קורס מיקרובליידינג נחשב אחד הקורסים השכיחים והבולטים ביותר בשנים האחרונות בעולמות האסתטיקה, במהלך קורס מיקרובליידינג אתן תלמדו מגוון רחב של תכנים עיוניים רבים לצד למידה מעשית ואף תזכו לעשות היכרות מלאה עם עולמות השיווק והצילום בכדי למקסם את ארסנל היכולות שלכן. בין התכנים הנלמדים נוכל לראות:

  • עקרונות ומבוא לשיטת המיקרובליידינג
  • עבודה בצורה נכונה, איכותית ובטיחותית עם המכשור
  • התאמת פיגמנט לאופייה של הלקוחה
  • התאמנת פיגמנט לצבע עורה של הלקוחה
  • שרטוט נכון ומקצועי של גבות והתאמתם לפנים טרם תחילת העבודה
  • התאמת הגבה למבנה הפנים
  • איך לעבוד בטיפול הראשון והשני
  • לימוד זוויות צילום
  • עריכת תמונות בצורה מקצועית
  • טיפים לקידום, שיווק ומיתוג נכון ברשתות החברתיות

קורס מיקרובליידינג עם עדי דקל

עדי דקל הינה אחת מן בעלות המקצוע המובילות והמתמחות בישראל בעולמות הביטוי ומתמחה בעיצוב גבות. עדי החלה את דרכה לאחר הסבה מקצועית אותה עשתה מעולמות הרפואה ונחשבת לחלוצה בעולמות המיקרובליידינג לצד איפור קבוע בישראל. עדי חרטה לדגלה מקצועיות וחדשנות ועובדת עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר במשק. בשנים האחרונות עדי פיתחה שיטת הכשרה ייחודית לנשות המקצוע המעניינות לקדם את הידע המקצועי שלהן אלפי מונים תוך כדי שהן מתמקצעות באחת השיטות המובילות והנחשקות ביותר כיום. בתחום לימודי מיקרובליידינג עם עדי דקל תוענק תעודת הכשרה בתחום המיקרובליידינג אשר תאפשר לכן להתחיל עבודה בצורה מקצועית ומיידית בתחום.

זה הזמן לבחור נכון – זה הזמן לבחור עדי דקל.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה