עמוד הבית » תזהרו זה בטוח ממכר

תזהרו זה בטוח ממכר

חטיף Twix צילום יחצ
החורף כבר בפתח, מה יותר טוב מלהתפנק בשתיית קפה חם להתרעננות בשעות הבוקר או לתת 'בוסט' של אנרגיה בשעות הערב לאחר יום עבודה ארוך. כל אחד אוהב לשתות את הקפה שלו בצורה אחרת, אבל כולנו אוהבים את הפינוק הקטן ליד הקפה, שעושה את כל ההבדל.

Twix,החטיף המוכר של חברת MARS, ענקית הממתקים הבינלאומית, הוא חטיף עשוי מביסקוויט פריך, מעליו שכבת קרמל קרמית ועשירה וכיסוי שוקולד חלב עדין, האהוב על ידי צעירים ומבוגרים כאחד. לא סתם הוא נחשב לפינוק המושלם לצד הקפה: הוא מגיע במגוון אריזות בגדלים שונים, מבודדים ועד מאגדות ניתן להסתובב איתו בתיק כשמזג האוויר קריר והוא מעלה את מצב הרוח באופן מיידי.

Mad4Twix: מעבר להנאה של שתיית קפה עם החטיף, ניתן גם להשתתף בפעילות מתוקה ו"משוגעת" ברשת – כל מי שירכוש אחד ממוצרי Twix מוזמן להיכנס לאינסטגרם  של twixisrael, להשתתף בפעילות #Mad4Twix ולקבל אפשרות לזכות במכונת קפה ובמגוון פרסים, במהלך חודש ינואר 2021.

הטוויסט: כל מי שרוצה ליהנות בדרך ייחודית מהחטיף המתוק יכול להניח אותו בכוס הקפה ולהשתמש בו כקשית לשתייה כשהארומה הפעם תהיה מיוחדת במינה. אפשר אף לערוך תחרות חברתית משעשעת של שתיית הקפה עם החטיף בתור קשית.

צילום יחצ מרס

מחיר מומלץ לצרכן:
3.9 ₪ לחטיף במשקל 50 גרם

10.9 ₪ מאגדת של 5 חטיפים

14.9 ₪ מארז Sticks Twix

21.9 ₪ Mini’s 403 גרם

ניתן להשיג ברשתות המזון ובחנויות הנוחות השונות .

ביקורת מערכת: התמכרות לשוקולד זה אני, החטיף מצמרר מרוב שהוא טעים ונמס בפה,חובה לטעום.

הוספת תגובה

הוספת תגובה