עמוד הבית » קטשופ בטעם "מעושן"

קטשופ בטעם "מעושן"

קטשופ על האש קרדיט צילום סטודיו אסם
קטשופ על האש החדש של אסם עם תיבול עשיר, נפלא עם קבב, נקניקיות, המבורגרים חזה עוף וכל ובשר.

אסם, מובילת שוק הקטשופ בישראל, משיקה מהדורה מיוחדת של קטשופ 'על האש' לקראת תקופת המנגלים הקיציים, ששיאם ביום העצמאות ול"ג בעומר הקרבים.

החברה התקדמה צעד נוסף ובחרה לקחת את הקטשופ האהוב ולשלב אותו עם טעמים פופולאריים של רוטבי השולחן השונים. בכך, יצרה את קטשופ 'על אש' המעניק טעמים חדשניים ורלוונטיים שישביחו כל על האש עם מינימום מאמץ ומקסימום טעם.

קטשופ "על האש" מותאם  במיוחד כמטבל  לבשרים שהוכנו על האש או במחבת הביתי. הוא מעשיר ומשדרג את טעמם עם תיבול עשיר וספייסי והולך עם הכל, קבב, נקניקיות, המבורגרים ובשרים על האש, מה שהופך את המנגל המשותף לחוויה טעימה ומהנה.

לדברי עידו שני, מנהל הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם- נסטלה: "קטשופ הוא מוצר תיבול אהוב ביותר בישראל ובעולם. באופן כללי קטגוריית רטבי התיבול צומחת וגדלה מאד בשנים האחרונות, ולכן לאחר השקת קטשופ טוסט שהתקבל באהדה רבה, אנחנו שמחים להמשיך את תהליכי החדשנות והגיוון ולהשיק את קטשופ על האש, קטשופ נהדר בתיבול נפלא שמותאם בדיוק לחיך הישראלי ומשביח כל "על האש". אין צורך בחשיבה או הכנה מראש – פשוט מביאים את הקטשופ ונהנים. קטשופ על האש משתלב מצוין עם נקניקיות, קבב, המבורגר, חזה עוף ועוד ".

 בכשרות בד"ץ ורבנות מקומית שדרות .

להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

נסיינית המערכת:הקטשופ בישראל מאוד שכיח במסעדות , דוכנים ובבתים, מרבית הילדים אוהבים לטבול מזון בקטשופ והפעם החברה יצרה מוצר עם ניחוח מנגל, טעמו מעניין ומוסיף טאצ' לארוחת מנגל.