עמוד הבית » קידום אתרים דווקא בזמן קורונה (ואיך לבחור חברה לקידום אתרים)

קידום אתרים דווקא בזמן קורונה (ואיך לבחור חברה לקידום אתרים)

צילום FREEPIK
מגפת הקורונה, או כפי שהיא מכונה בשפה המדעית covid-19, הגיעה לארץ בסביבות חודש פברואר 2019. כחודש לאחר מכן, כבר היה ברור שלא מדובר בעוד וירוס שמגיע למספר חודשים בלבד

וירוס הקורונה התגלה מהר מאד כאלים במיוחד והוא כאן כדי להישאר. ההשפעה של הווירוס באה לידי ביטוי באופן מיידי והנפגעים העיקריים ממנו היו כלל העסקים שבהם נהוג לתת ולקבל שירות פרונטאלי. בין השאר פגע הנגיף במסעדות, חנויות רחוב ועסקים קטנים מבוססי תיירות. דווקא העסקים שנפגעו במיוחד הם כאלה שהעתודות הכספיות שלהם מוגבלות. כעת, הבחירה של בעלי עסקים זעירים וקטנים היא בין סגירת העסק לבין מציאת פתרון אחר, במטרה להגיע לקהל היעד הנכון של העסק ולהגדיל את המכירות. כאן בדיוק נכנס לתמונה נושא קידום האתרים. מה זה קידום אתרים? למה קידום אתרים דווקא בזמן הקורונה יכול לסייע בהצלת העסק ואפילו לקדם אותו ולהגדיל את ההכנסות ממנו? איך לבחור חברה לקידום אתרים שתסייע לעסק להשיג את התוצאות הטובות ביותר?

קידום אתרים – מה זה בעצם

כל אחד נתקל בוודאי פה ושם במודעות המזמינות אותו לרכוש מוצר כזה או אחר באמצעות האינטרנט. על מנת שעסק יוכל לשווק את המוצרים שלו ברשת, חייב להיות לעסק אתר אינטרנט פעיל. בנוסף, רצוי מאד שהאתר יעניק אפשרות לגולשים המגיעים אליו לבצע באמצעותו רכישה ולקבל את המוצר עד הבית. הגולשים מגיעים אל האתר, לאחר שחיפשו מוצר או שירות באינטרנט. קידום אתרים נועד בדיוק למטרה הזאת – לגרום לכך שהאתר יהיה בין הראשונים שיוצגו בפני גולשים שחיפשו באמצעות גוגל או מנוע חיפוש אחר, מוצר או שירות שהעסק מספק. דניאל זריהן חברה לקידום אתרים נמנית עם החברות היותר מוכרות בתחום קידום האתרים בישראל. דניאל זריהן מכיר את הנושא על בוריו והוא והעובדים שלו נוקטים בכלל הפעולות ומשתמשים בכל האמצעים המקצועיים העומדים לרשותם, על מנת לגרום לכך שאתר האינטרנט של העסק יופיע במקומות הראשונים, כאשר גולש מחפש מוצר או שירות שהעסק מציע. ככל שהתחום שבו פועל אתר האינטרנט הוא תחרותי יותר, כך נדרשת רמה גבוהה יותר של מקצוענות על מנת להביא אתר אינטרנט של עסק מסוים לקדמת הבמה.

למה דווקא עכשיו ואיך לבחור חברה לקידום אתרים

התשובה לשאלה למה לקדם אתר אינטרנט דווקא עכשיו היא פשוטה: בזמן שסגרים חוזרים ונשנים מונעים מלקוחות פוטנציאליים להגיע לעסק, העסק צריך להגיע אליהם. קיום אתר העסק באינטרנט הוא הדרך היחידה להשיג את המטרה, בלא צורך בהשקעה כספית משמעותית שהעסק לא יכול לעמוד בה. קידום אתרים הוא הדרך היחידה שבה עסק זעיר או קטן עם משאבים פיננסיים מוגבלים, יכול להגיע למספר גדול של לקוחות פוטנציאליים. באשר לבחירת החברה – חשוב לבחור חברה שיש לה הישגים משמעותיים והיכולת לקחת אתר אינטרנט, להביא אותו למקומות הראשונים במנועי החיפוש ולהשאיר אותו שם לאורך זמן. קידום בגוגל ובמנועי החיפוש בכלל דורש מקצוענות, מיומנות והכרה מעמיקה של תחום קידום האתרים. אם אתה או אאת מעוניינים להגדיל את המכירות של העסק באינטרנט, זה המקום הנכון והמתאים ביותר עבורכם. כדאי ליצור קשר באמצעות האתר כבר כעת ואנו נחזור אליך בהקדם להמשך התהליך.