עמוד הבית » קליניקת RBR המומחים לאבחון ושיקום העור

קליניקת RBR המומחים לאבחון ושיקום העור

רז בן רפאל צילום:מוטי דביר
עונת הסתיו כבר בפתח והסימן לכך בואו של הנחליאלי, והגיע הזמן לעבור טיפול קוסמטי יופי על פניי לקראת תקופת החורף, פניי בעלות מרקם של יובש ורצוי לתת להן בוסט עם המון לחות ורעננות.

יצרתי קשר עם רז בן רפאל קוסמטיקאית בעלת תעודות הסמכה ושיקום העור. ענתה לי באדיבות וקבענו תור, קיבלתי הודעה sms  עם כתובת ותאריך הגעה. הכניסה לקלינקה השרתה אוירת ספא, רוגע שקט ורז המתינה לי בשקט  המופתי שלה המצפה לבואי . שאלה שאלות על עורי, האם טופל בעבר, איזה טיפולים עשיתי ועניתי בחדווה.

ניכנסתי לחדר הטפולים הנעים הנקיון מורגש בכל מקום מוזיקת קאבר ג'אז ניגן ברקע שכבתי על מיטת הטיפולים במבט חטף הסתכלתי על  התקרה וראיתי מלמעלה את הטיפול. וזהו מבחינתי אני מעבירה את השרביט לרז .נתתי לה את כל הזמן לטפל בפני.ידיה נעו עדינות,ניקוי פנים,  מגוון מסכות , החדרת לחויות, שעה של טיפול יופי יצאתי עם עור זורח קורן מרנין.

צילום: פרטי

קלינקה של רז 

רז מגוללת את סיפורה: "התחלתי את ביקורי אצל קוסמטיקאית מגיל 12 בגיל ההתבגרות היו לי המון פצעי אקנה בפנים ואימי דאגה שאהיה מטופלת, בכל טיפול שהייתי מגיעה הייתי חוקרת את הנושא מול הקוסמטיקאית, חומרים למה הם מיועדים? חשיבותם? ומאז זה נשאר בגדר חלום תחום הקוסמטיקה".סיימתי את שירותי בקצונה והחלטתי שחלום צריך לממשו, יצאתי ללימודים ובן זוגי תמך בי ומשם הדברים התגלגלו ופתחתי קליניקה.

צילום: נעמה משיח כהן

כיום רז מנהלת קליניקה מקצועית  המתמחה באבחון העור בראשון לציון בעלת מכשור חדשני ומספקת מענה למגוון רחב של כלל האוכלוסיה: מגוון טיפולי פנים, הזרקות ופתרון בעיות עור שונות כגון: פיגמנטציה, אקנה, פוסט אקנה ואנטי אייגינג, טיפולי מיצוק חיטוב והידוק העור, טשטוש סימני מתיחה, טשטוש צלוליט והסרת שיער לצמיתות. וכן הזרקות בוטוקס וחומצה היאלרונית המתבצעות על ידי רופא מוסמך.יש לה מוצרים במיתוג אישי תנסו את הסבון פנים מבטיחה ניקיון פנים למשעי ! בימים אלו התחדשה באתר חדש.

צילום: נעמה משיח כהן

טיפ לנשים?

"הטיפ הכי מוצלח לא לחכות למשהו שמפריע לך, קומי תטפלי אל תזניחי שהמצב מחמיר כי לעיתים לא ניתן לתת מענה, והכי חשוב קחי זמן לעצמך "

תפריט הטיפולים

טיפול קלאסי

טיפול סטנדרטי הבסיסי והחשוב ביותר לשמירה על בריאות העור, הטיפול הכולל פיליניג לחידוש העור והסרת תאים מתים,ניקוי עמוק – הוצאה של כל השחורים והשומנים התת עוריים. החדרת לחות ע״י מכשור טכנולוגי, אמפולות ומסיכות. מכשור טכנולוגי בהתאם לסוג העור.

עלות – 450-600 ₪

טיפול אנטי אייגינג 

טיפול המבוסס על פילינגים שמעכבים את תהליך ההזדקנות הטבעית של העור.הטיפול יכולל מכשור טכנולוגי בשיטת ״אלקטרופורציה״ – החדרת חומרים פעילים אל עומק העור.

עלות – 500-700 ₪

טיפול גלי רדיו RF 

גלי הרדיו הם גלים של אנרגיה חשמלית בתדירויות ובאורגי גל שונים, התחממות הרקמה מייצרת פגיעה בסיבי הקולגן והאלסטין הקיימים ומיד מתחיל תהליך של ייצור סיבים חדשים. הטיפול עובד על מיצוק והידוק של שכבות העור, מטשטשקמטוטים ומעניק ברק וזוהר.הטיפול מעניק אפקט מיצוק מיידי.מעודד נימי דם ובכך מסייע לרכיבים חיוניים כמו חמצן, להגיע אל תאי העור.

עלות – 750 ₪ טיפול בודד, סדרה ( 6 טיפולים + חומרים תומכים לשימוש ביתי) 5000 ₪.

טיפולי גלי רדיו פרקשיונל

ידית ייחודית ליצירת פילינג מכני ולהתחדשות העור, הידית מבוססת על גדי רדיו להאצת תהליכים חיוניים בעומק הרקמהוהרס של שכבות העור, הטיפול מאפשר הסרה של תאים מתים ומעודד את התאים הפיברובלסטים לייצור חדש של קולגןויצירת רקמת חיבור טובה יותר, הטיפול מיועד לטיפולי פוסט אקנה קשים, טשטוש סימני מתיחה וצלקות וכמובן טיפולבקמטוטים ובקמטים עמוקים.

עלות – 1200 ₪ טיפול בודד, סדרה ( 6 טיפולים כולל חומרים תומכים לשימוש ביתי) 7500 ₪.

טיפול מזותרפיה  

מזותרפיה הוא טיפול באמצעות מכשיר הכולל מחטים קטנות ודקות אשר גורמות להרס מבוקר של שכבת העור החיצונית מהשעוזר לזרז את חידוש שכבות העור,הטיפול יעודד ייצור מוגבר של קולגן ואלסטין וייצור של תאי עור חדשים ובריאים, ייסיעבצמצום נקבוביות פעורות,יעדן את מרקם העור ויטשטש סימני פוסט אקנה.

עלות – 550 ₪ לטיפול בודד, סדרה ( 6 טיפולים כולל חומרים תומכים לשימוש ביתי) 4000 ₪

טיפול אקנה

טיפול אקנה הוא טיפול המותאם אישית לגיל המטופל,  אורח חייו וסוג האקנה. הטיפול משלב חומרים פעילים לפירוק חיידק האקנה ומכשור טכנולוגי המותאם לסוג העור.

עלות 500 ₪ לטיפול בודד, סדרה ( 6 טיפולים כולל חומרים תומכים לשימוש ביתי) 4000 ₪

טיפול פוסט אקנה 

הטיפול נעשה באמצעות פילינגים המותאמים לטשטוש צלקות/ כתמי פוסט אקנה באופן ממוקד.

טיפול זה הוא טיפול ידני בלבד ללא מכשור. הטיפול שמוצע עם מכשור פורט למעלה ( מזותרפיה/פרקשיונל)

עלות 450 ₪ לטיפול בודד, סדרה ( 6 טיפולים כולל חומרים תומכים לשימוש ביתי) 3500 ₪

 טיפול ״הבהרה״ פיגמנטציה 

טיפול בבעיית פיגמנטציה מתבטא בטיפול מגוון הכולל: פילינגים להבהרת העור חומרים פעילים שמותאמים לסוג ועומק הכתם. באמצעותם ניתן לדייק את הטיפול לטשטש ולהבהיר כתמים בעור. מטרת הטיפול  ליצור גוון אחיד למראה בריא ורענן של העור תוך כדי הבהרה עד העלמת כתמים קיימים.

עלות 500 ₪ לטיפול בודד, סדרה ( 6 טיפולים כולל חומרים תומכים לשימוש ביתי) 4000 ₪

טיפול מיצוק וחיטוב הגוף

באמצעות מכשור טכנולוגי חכם ומתקדם ועל ידי שילוב ייחודי של גלי רדיו ופולסים אלקטרומגנים מספקים אנרגיה וחימום לעומקי רקמות רבים, מה שמאפשר ייצור מוגבר של קולגן וייצור של קולגן חדש, הצרת היקפים ו״גיהוץ״ ומתיחה של העור. לטיפול העור עודף, לאחר לידות. מפחית צלוליט, מעצב ומחטב את הגוף ממריץ את הדם לאספקת דם טובה יותר.

עלויות משתנות בהתאם לאזור בגוף. מומלץ לסדרה בת 8 טיפולים.

 הסרת שיער 

סדרת טיפול של 10 טיפולים לכל הגוף בעלות של 10,000 ₪ או טיפול פרטני – המחיר משתנה לפי אזור.

אתר להזמנות: rbrcosmetics.com

כתובת: הדולפין 17 ראשון לציון / 050-784-8452

הוספת תגובה

הוספת תגובה