עמוד הבית » קמפיין מחווה "אוכלים עם העיניים"

קמפיין מחווה "אוכלים עם העיניים"

נטע אלחימיסטר עם השף מושיקו גמליאלי צילום גיל חיון
משבר הקורונה טילטל את ענף המסעדנות. שפים, מסעדות, ברים, בתי קפה ודוכני מזון ניסגרו בזה אחר זה וכך עמדו כששערן סגור כחודשיים ימים. לאחר הסגר הממושך החלו מסעדות רבות לפתוח שערן, אך נאלצו לסגור שוב וכשנפתחו בפעם השנייה, במתכונת מצומצמת תחת הגבלות וחסמים.

בעקבות זאת, בחרה רשת המשקפיים אירוקה, הבית של המותגים הבינלאומים, לצאת בקמפיין חברתי ולתת במה לשפים מובילים תחת הסיסמא:  אוכלים עם עיניים, במסגרתו תוצג הקולקצייה החדשה של אירוקה עם  השפים במסעדתם – ביתם השני.  כחלק מהקמפיין, יצולמו הדגמים של המותגים הבינלאומיים לצד השפים ולצד מנות הדגל שהם יצרו בהשראת המשקפיים. הקמפיין שצולם במסעדות של השפים המשתתפים, מחזק את התפיסה שעיצוב, אופנה וקולינריה משולבים זה בזה והם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו.

אתמול (יום ג') צולם הקמפיין בשיתוף  הפרזנטורית של המותג:  נטע אלחמיסטר – ששימשה כסו שף ל 10 השפים שנבחרו לככב בקמפיין: גיא גמזו, אוראל קמחי, אביבית פריאל, אסף ליס, מוטי טיטמן תומר אגאי, מושיקו גמליאלי, תומר טל, יונתן בורוביץ' ואסף דוקטור.

מימין שף תומר טל ונטע אלחימיסטר
צילום גיל חיון

במהלך הצילומים שהופקו על ידי מאיה דרין (מפיקת קולינאריה), כל שף בחר משקפיים של מעצב על, בהשראתם יצר מנה מרהיבה.

מימין נטע אלחימיסטר ואביבית פריאל
צילום גיל חיון

הקמפיין יעלה בשבוע הבא בתקציב של 500 אלף ₪ ויכלול פעילות ברשתות החברתיות, בנקודות המכירה .

לי אפיק מנכלית רשת אירוקה חתמה את יום הצילומים ואמרה: "הקמפיין הזה משלב 3 דברים משמעותיים ואהובים בחיינו: אוכל טוב, אופנה וכמובן משקפיים. היכולת של אירוקה כרשת מובילה לתת במה לאנשים כל כך מוכשרים בדיוק בזמן שהם הכי צריכים אותה, הפכה את הקמפיין הזה למרגש במיוחד עבורנו".

הוספת תגובה

הוספת תגובה