עמוד הבית » " נשים חולמות ומגשימות " קמפיין נשי

" נשים חולמות ומגשימות " קמפיין נשי

מימין- פותנה ג'באר, אשלי בקשי, רונית שגב, ג. יפית צלם עידן סבח
חברת הקוסמטיקה ביופור תעלה בחודש הקרוב קמפיין לחגים לאחר שבחרה בנשים עוצמתיות ומעצימות. תחת הסלוגן: "נשים חולמות ומגשימות"! בתקציב של כ – חצי מיליון ש"ח.

שמונת הכוכבות בקמפיין החדש שנבחרו הן: הפרסומאית –  ג. יפית, הזמרת/שחקנית – לירז צ'רכי, גורו בתחום התזונה – חלי ממן, מדריכת הכושר – ענת הראל, ח"כ  לשעבר נאווה בוקר, השפית פותנה, הסופרת נועה ירון וכוכבת הרשת – אשלי בקשי.

אמש (יום ב), נפגשו על סט הצילומים שכל אחת מהכוכבת סיפרה על שגרת חייה: השפית

פותנה ג'אברסיפרה שבימים אלו היא מנחה תוכניות בישול, סדנאות ויוזמת להנגשת המטבח הערבי האותנטי, בהזדמנות זו בירכה את כולן בשנה טובה ומתוקה ואמרה שהיא מאמינה בכוח נשי ומקווה שהשנה יהיו  יותר נשים בשלטון!

נועה ירון עידכנה שבימים אלו היא עומלת על סגירת מלון בטבריה לשלושה ימים של נשים בלבד – הרצאות, סדנאות, יוגה, אוכל טוב, הירגעות הגוף והנפש, שיעורי תורה, העצמה, ריקודים, שירים ורחצה בחוף מופרד ירון אמרה:  "אנו צריכות לקחת את הזמן לעצמנו כי אף אחד לא ייתן לנו אותו. בזכות נשים עתיד העולם להיגאל , אמרו חז"ל. אנחנו מתקנות את העולם ואני תמיד שמחה לשתף פעולה היכן שיש חיבור לנשים".

ג. יפית שהופתעה על סט הצילומים מעוגה חגיגית לרגל יום הולדתה מתנת ביופור, סיפרה שאת יום הולדתה שחל אמש היא בילתה עם משפחה וחברים בטבריה.  ג. אמרה: "אני מאמינה בכוחן של נשים. הן מנהלות טובות, ויודעות לנתח דברים.  אני שמחה לפרגן לכל סוג של העצמה. אני מאמינה שאם מישהו יודע משהו הוא צריך להעביר אותו הלאה."

ענת הראל שחזרה היישר מחופשה עם הילדים בצפון הוסיפה לדבריה של ג. יפית ואמרה המוטו שלי בחיים הוא: "גם כשיש אילוצים, האופציה לוותר לא קיימת" אנו מוצאות את הדרך הגמישה לא לוותר לעצמנו בכל תחום בחיים.

נאוה בוקר לקחה פסק זמן מההרצאות שהיא מעבירה על משבר כמנוע צמיחה והגיעה לסט הצילומים בו סיפרה כי היא מארגנת בימים אלו את צעדת הכרמל במלאת 10 שנים לאסון השריפה וההשתתפות בקמפיין, בין כל הנשים העוצמתיות האלו הוא סוג של רענון כייפי בשגרת חייה. "אני שמחה על ההזדמנות שניתנה לי להראות את הצד האסרטיבי והחזק שלנו כנשים"

חלי ממן  אמרה: "בגיל 47 אני מבינה שכל אישה חייבת לפנות זמן לעצמה, לטפח ולהתמיד בדברים שחשובים לה, למען עצמה לא רק למען האחר." ממן סיפרה כי היא כבר מחכה בקוצר רוח לחג הקרב ובא, בו היא מתכננת לארח את כל משפחתה המורחבת כ- 40 איש, פיצוי על פסח שהיה מצומצם וציינה שלארח זה הדבר שהיא הכי אוהבת בעולם.

מימין נאווה בוקר, רונית שגב,חלי ממן
צלם עידן סבח

השחקנית והזמרת לירז צ'רכי, פרזנטורית חברת ביופור  סיפרה שבספטמבר ייצא הסינגל החדש בפרסית ובנובמבר אלבום שכולו שיתוף פעולה עם זמרת איראנית מאיראן ואומנים מרחבי העולם. וכן מתכננת לעשות מסע הופעות ברחבי העולם עם מוזיקת עולם.

ואשלי בקשי בעלת ערוץ הביוטי הגדול בישראל, שופטת בתוכנית הביוטירות בהוט סיפרה כי היא מתחילה השבוע לימודי תזונה רישמיים וכן פותחת קבוצות לליווי בתחום התזונה והזדרזה בסיום הצילומים לרוץ לפעילות עם ארבעת ילדיה.

מי שהצטרפה לצילומי הקמפיין באופן ספונטני היא המדענית רונית שגב, בעלת חברת הקוסמטיקה המדעית ביופור שהכוכבות לא וויתרו לה ואמרו: "גם את מודל לחיקוי". מייד הצוות המקצועי דאג שתצטלם לקמפיין שיעלה בקרוב……

בסיום היום הארוך הרימה שגב כוסית לחיים לשנה החדשה ואמרה: "לחיי הנשים העוצמתיות והמצליחות, שהצלחתן קחת  את החלום שלכן הכי רחוק שרק אפשר".

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה