עמוד הבית » קמפיין סביבתי לעידוד הפחתת שימוש במוצרי פלסטיק

קמפיין סביבתי לעידוד הפחתת שימוש במוצרי פלסטיק

מימין דניאלה פרוסקי שיאון, מגי אזרזר, מיכל וימר לוריא צילום אסף לב
אמש, (יום א) התייצבה השחקנית מגי אזרזר, המשמשת כשגרירת מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה, ליום צילומים מיוחד, במסגרתו יעלה קמפיין בישראל בשיתוף עמותת אקואושן, במטרה להעלות את המודעות לשמירה על הסביבה תוך מיקוד בפלסטיק חד-פעמי בחופי הים.

הקמפיין שיעלה במהלך ספטמבר, הינו חלק מהאג'נדה של מותג גרנייה, "יופי ירוק", אשר באה לידי ביטוי בעידוד להפחתת השימוש בפלסטיק חד-פעמי ומעבר לרב-פעמי שאינו מזיק לסביבה, שמירה על החופים נקיים מפלסטיק חד-פעמי והעלאת המודעות הציבורית לקיימות ואיכות הסביבה, זאת לצד הפחתת הפלסטיק באריזות המותג, ברכיבים, בשיווק ובהפצה.

דניאלה פרוסקי שיאון, סמנכ"לית תקשורת וקיימות בלוריאל ישראל אמרה: "במסגרת אסטרטגיית הקיימות של קבוצת לוריאל, "לוריאל למען העתיד", אימצו גם המותגים בקבוצה אג'נדות חברתיות וסביבתיות. מותג הטיפוח גרנייה מתמקד בצמצום פלסטיק, המהווה בעיה עולמית אשר פוגעת, בין היתר, בחופי העולם כולו, כמו גם בישראל בה עד 90% מהפסולת הימית כמעט ואינה מתכלה.

מגי אזרזר
צילום אסף לב

אנו גאים לשתף פעולה עם עמותת אקואושן הפועלת למניעת זיהום החופים והים, בכדי להעלות את המודעות ולהביא לשינוי התנהגותי כדי לצמצם את הפלסטיק החד פעמי בחופים ובים. ביחד, אנו מאמינים שנצליח לחולל שינוי תודעתי והתנהגותי".

אריק רוזנבלום, מנכ"ל עמותת אקואושן: "כדי שתוכנית קיימות תצליח, הדבר מחייב שתוף פעולה של כל הנוגעים בדבר ולמגזר העסקי יש מקום של כבוד. קבוצת לוריאל השיקה את תוכנית הקיימות העולמית שלה בעולם ובישראל ולכן בחרנו לשתף פעולה עם מותג גרנייה אשר לו ערכים דומים לפעילותנו ואשר שם לו מטרה לצמצם את השימוש בפלסטיק, הן במוצריו והן באמצעות העלאת מודעות הציבור.

העמותה פועלת בשנים האחרונות למניעת זיהום הסביבה החופית והימית מפלסטיק, בדגש על חד פעמי, באמצעות חינוך והסברה, מתן תו סביבתי, ניטור ומחקר, קידום חקיקה ועוד, ומברכת על השותפות עם מותג גרנייה לקמפיין "שמים סוף לחד פעמי בחוף".