עמוד הבית » מי חילק פיצות חינם בהשקת סניף של פאפא ג'ונס?

מי חילק פיצות חינם בהשקת סניף של פאפא ג'ונס?

אסי בוזגלו צילום אלירן אביטל

השייח של המדינה, כוכב הישרדות אסי בוזגלו, הגשים את אחד מחלומות ילדותו והפך אמש, לערב אחד לפציולו ברשת פאפא ג'ונס, רשת הפיצריות הצומחת בעולם. בוזגלו גויס להשקת סניף ראשון לציון, הסניף הרביעי של רשת הפיצריות הבינלאומית, הממוקם במתחם הרובע- מתחם הבילויים של ראשון לציון ובילה את כל הערב בין הכנת פיצות לחלוקתן למאות המעריצים שהסתדרו בתור ארוך בכניסה, בהתאם להנחיות התו הסגול.

בוזגלו סיפר למוטי ריכטר מנכ"ל ובעלי פאפא ג'ונס ישראל ולחן רוטנברג סמנכ"לית השיווק של הרשת, כי כשהיה קטן אחד החלומות שלו היה להעיף פיצות באוויר וכי בהישרדות התגעגע חוץ מלאוכל הביתי, בעיקר לפיצות..

צילום אלירן אביטל

אודות פאפא ג'ונס

פאפא ג'ונס הוקמה לפני כ-30 שנה ע"י ג'ון שנאטר ומונה מעל 5,400 סניפים בכ-50 מדינות. מדובר על רשת הפיצריות הצומחת ביותר בעולם ששברה שיאי מכירות ברחבי העולם בחודשים האחרונים. ההצלחה של פאפא ג'ונס טמונה בהקפדה על איכות וטריות חומרי הגלם, כפי שרשום בסלוגן של המותג: "מרכיבים איכותיים יותר, פיצה טובה יותר" וזה מה שמציב אותה ללא תחרות מול מותגי פיצה בינלאומיים אחרים.

רשת פאפא ג'ונס משקיעה עד הפרט הקטן במכלול המרכיבים של הפיצות בכדי להבטיח שהלקוחות תמיד יקבלו את הפיצה האיכותית והטובה ביותר: רוטב העגבניות המפורסם מיובא מארה"ב והוא אחיד וזהה בכל סניפיה בעולם; הבצק הטרי מיוצר עפ"י מתכון מקורי וסודי,  מדי יום במפעל בישראל ונשמר בקירור, ללא הקפאה ונשלח מדי יום לסניפים. בפאפא ג'ונס אף הקרטון מגיע ארוז עם מדבקת 100% הסטריליות האוטמת את המגש מרגע יציאתו מהתנור ועד פתח הבית, וכך מבטיחה שהפיצה תגיע באופן הטוב והסטרילי ביותר אל הלקוחות.

כתובות הסניפים: משה בקר 14 ראשון לציון, דיזינגוף 267, ת"א, מוטי קינד 10 רחובות, שד' מוריה 132 חיפה.

משלוחים חינם בין 30-40 דקות.

אזורי משלוחים: ראשון לציון – מזרח ומרכז העיר, כל חיפה, כל רחובות, כל נס ציונה, תל אביב – מרכז וצפון העיר .

שעות פעילות הסניפים והמשלוחים: א-ש, בין השעות 12:00-00:00 (כולל שישי שבת)

להזמנות 6699*www.papajohns.co.il