עמוד הבית » קמפיין "תדאגי גם לעצמך"

קמפיין "תדאגי גם לעצמך"

צילום יחצ מטרנה
חודש המודעות לסרטן השד יצוין גם השנה בחודש אוקטובר בישראל ובכל העולם. כידוע סרטן השד הוא הסרטן הנפוץ ביותר בקרב נשים וכ12% מהנשים בישראל נמצאות בסיכון לחלות בו. לאחרונה פורסם כי בתקופה המורכבת בה אנו נמצאים, כשמגפת הקורונה עדיין בשיאה, נשים רבות דוחות את הבדיקה לגילוי מוקדם בשל חששות להגיע למרכזים הרפואיים מסיבות כאלה ואחרות ומסכנות את בריאותן.

כחלק מהחיבור היומיומי של מטרנה לאשה ולאם, החליטה החברה זו השנה השנייה להירתם להעלאת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד, ותעלה בקמפיין המעודד נשים לדאוג לעצמן ולבריאותן ולבצע בדיקה לאבחון מוקדם. כחלק מהקמפיין משיקה מטרנה מהדורה מיוחדת של אריזות ורודות, שיימכרו בסופר פארם ויזכירו לאימהות ללכת ולהיבדק. בנוסף לכך, תשנה את הלוגו שלה לצבע ורוד למשך חודש שלם.

לטובת המהלך, חברה מטרנה לעמותת 'אחת מתשע', שהקימו יחד אתר ייעודי, בו תספק העמותה את הידע המקצועי הנחוץ לאבחון מוקדם. כמו כן, באתר 'אחת מתשע' ניתן למצוא מידע מקיף בנושא.

קרן זופניק, מנכ"לית חטיבת מזון תינוקות וילדים באסם- נסטלה, אומרת כי "חודש המודעות לסרטן השד חשוב השנה במיוחד. הקריאה לנשים ואימהות לדאוג גם לעצמן ולבריאותן מקבלת משקל רב בימים בהם כולנו מתכנסים בבתים ומנהלים שגרת חיים מורכבת כל כך. הורים רבים, נדרשים להתמודד עם מציאות חדשה בה הדאגה לבריאותנו ולבריאות משפחתנו הופכת מורכבת, אך חשובה מתמיד. מטרנה הנמצאת בקשר יומיומי עם אלפי הורים, נשים ואימהות גאה להירתם לסיוע בהעלאת המודעות לביצוע בדיקה חיונית זו.

אנו מאמינים כי הלוגו הוורוד שיופיע על כל אריזת מטרנה הנמצאות בבתיהן של עשרות אלפי משפחות יהווה תזכורת לביצוע בדיקה חשובה זו, עבור נשים רבות בכל פעם שיעשה שימוש באריזה הוורודה. בכך נזכה להיות חלק משיפור איכות החיים של משפחות רבות בישראל. גילוי מוקדם מציל חיים."

לדברי סיגל רצין, מנכ"לית עמותת 'אחת מתשע', "אנו רואות כי מאז פרוץ מגפת הקורונה, נשים נמנעות מבדיקות לגילוי מוקדם. חשוב לציין כי הסרטן לא מתחשב בקורונה, ויש ללכת ולהיבדק כמובן בתנאים המאפשרים זאת ובשמירה על הכללים. אנו קוראות גם לנשים צעירות להיות ערניות ומודעות לשינויים שחלים בגופן במהלך תקופות שונות בחיים, ובהן גם הריון והנקה, ובנוסף לנהל שגרת חיים בריאה, המיטיבה איתן". עוד אומרת רצין כי, "אנו מברכות על שיתוף הפעולה עם חברת מטרנה. זו השנה השנייה שמטרנה נרתמת לסייע, לעלות מודעות ולהציל חיים של נשים בישראל. כמו שאימא יודעת מה טוב עבור ילדיה, כך היא חשה מה נכון וטוב עבורה. יחד, אנו קוראות לנשים לקחת פסק זמן, גם בתקופה לא שגרתית זו ולפנות לכירורג שד לבדיקה ולתשאול מקיף. גילוי מוקדם מעלה את סיכויי ההחלמה ל- 92%, ומפחית את הסיבוכים ואת הצורך בטיפולים מורכבים, ואנחנו מזמינות את כולכן לבקר ולפנות אלינו בכל שאלה"

לינק לאתר הייעודי של מטרנה: https://www.materna.co.il/take-care-of-yourself

הוספת תגובה

הוספת תגובה