עמוד הבית » שוקו על בסיס קוקוס, קורנפלקס אישי,קמח עדשים, וופל קנופרס

שוקו על בסיס קוקוס, קורנפלקס אישי,קמח עדשים, וופל קנופרס

שוקו מקוקוס וקקאו. צילום:רוצים את הטבע

חברת "שקוף שזה טבעי" משיקים "שוקו על קרם קוקוס", שוקו עשיר וטעים טעים מקקאו וקרם קוקוס. המשקה משווק בידי חברת "רוצים את הטבע", המתמחה במוצרי מזון מהטבע.

השוקו מזין, מתאים לצמחונים, טבעונים, שומרי כשרות ולכל מי שנמנע ממוצרי חלב. השוקו עשוי מקקאו משובח ומקוקוס טרי (94%) ומכיל רק 3.5% סוכר. ללא גלוטן, צבעי מאכל, כולסטרול, חלב או חומרים משמרים.

כשר פרווה בהשגחת בית דין לונדון והרבנות הראשית לישראל.

מחיר: 11.90 ש"ח לאריזה במשקל 330 מ"ל.

להשיג בשופרסל GREEN, ניצת הדובדבן, טבע קסטל, עדן טבע, אניס, זמורה אורגני.

נסיין מערכת: מדובר בשוקו קקאו שכולנו אוהבים מתאים לכל הגילאים, המוצר מהווה אופציה לטבעונים, צמחוניים ובעלי רגישויות, המשקה נושא סימון אדום, אין טעם לוואי, מורגש מעט טעם קוקוס, מתאים לימים קרים מחממים את השוקו תובלים בעוגיה והתוצאה מושלמת.

מארז קורנפלקס בשקית אישית

"תלמה" משיקה מארז "קורנפלקס של אלופים" בשקיות אישיות. המארז מכיל 5 שקיות שכל אחת 30 גרם, האריזה האישית שומרת על טריות ונוחה לנשיאה.

צילום: יחצ

מחיר:  בין 12-14 ₪ (יוניליוור אינה קובעת את המחיר הסופי לצרכן אשר נקבע ע"י הרשתות).

כשר בהשגחת הבד"צ, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק

נסיינית המערכת: נישנוש קל בריא לילדים, לא צריך לקחת את כל האריזה הגדולה או לשים חופן בשקית, המוצר אטום שומר על הטריות, חיי מדף לפי הוראות היצרן והכי שוב לנו כאימאות לא נשפך בתיק. צעד מבורך.

יאמאסה רוטב פונזו (PONZU)

מותג יאמאסה (YAMASA), הנחשב למוביל והאיכותי ביותר ביפן, משיק רוטב חדש: פונזו (PUNZO) רוטב לתיבול מהמטבח היפני המבוסס על רוטב סויה בשילוב יוזו- פרי הדר יפני ויוקרתי בעל ארומה מיוחדת.

הרוטב מתאים כמטבל לכל סוגי המנות: בשר, דגים, ירקות וסלטים ומתאפיין בכמה יתרונות יחודיים:

  • ארומה עדינה אשר אינה משתלטת אך מדגישה את הטעמים
  • צבע מעורר תיאבון, שאינו משנה את צבעו בזמן הבישול ועומד בתקני החקלאות היפניים
  • טעם ייחודי המעצים את טעמי הרכיבים של התבשיל.
רוטב פונזו של יאמאסה צילום: עמית שטראוס

כל אלו בשילוב מסורת רבת שנים וטכנולוגיה מתקדמת הופכים את רטבי הסויה והפונזו של יאמסה לרטבים באיכות מעולה מיוצר בתהליך הבשלה טבעי לפי מסורת קפדנית רבת שנים. טעמם ייחודי מדגיש ומעשיר את טעמי המאכלים ומשווה להם ארומה מיוחדת.

נסיינית המערכת: חיכיתי ליום שישי שאוכל להכיר את הרוטב והכנתי ארוחת שישי עם המוצר,בישלתי אורז והכנסתי לתוכו גירודי גזר, אפונה והרוטב התוצאה טעם ארומתי בנוסף הקפצתי נתחי עוף עם פטריות. התוצאה שהמנה חוסלה קליל.

מקמח עדשים אדומות

חברת "תבואות" משיקה "קמח עדשים אדומות אורגניות" ו"קמח חומוס". החברה  מתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים ולרגל חג החנוכה ניתן להכין את הלביבות מקמח חומוס, ובשילוב קמח עדשים המעניק להן רובד טעם נוסף. הלביבות מוכרות בכל הודו – בצפון תת היבשת בשם "באג'י אניון", ואילו בדרומה בשם "פאקורה אניון".

הקמחים עשויים מ-100% עדשים אדומות אורגניות או חומוס, והן נקיות מחומרי הדברה וכימיקלים מזיקים, הקמחים טבעיים, ללא גלוטן, עשירים בסיבים תזונתיים, מכילים ויטמינים ומינרלים ומהווים מקור טוב לחלבון, סידן וחומצה פולית. הקמחים משמשים להכנת עוגות, לחמים ומאפים שונים, חביתה טבעונית, ותחליף לביצה בקציצות ופשטידות.

כשר פרווה, בהשגחת בד"ץ בעלז והרבנות בית שמש.

מחיר: 12.90 ש"ח לאריזה של 500 גרם. להשיג ברשתות השיווק, בתי טבע וחנויות מזון.

נסיינית המערכת: לקראת חג החנוכה אין יותר הפתעה משמחת מאשר פתרון בריא טעים להכנת הלביבות המצריך כמעט כל יום עם הדלקת נירות. הלביבה באפיה או בטיגון התוצאה פריך וטעים לחך.

וופל קנופרס

ליימן שליסל, מיבואניות דברי המתיקה משיקה את קנופרס (Knoppers) – חטיף וופל  מעולה מבית ענקית הממתקים שטורק (Storck). החטיף וופל ייחודי הבנוי מחמש שכבות שונות ומפנקות בהן שכבה פריכה של וופל מחיטה מלאה, מעליה שכבה של קרם נוגט עם שברי אגוזים קלויים, שכבה נוספת של וופל פריך מחיטה מלאה, שכבת קרם חלב ושכבה אחרונה של וופל פריך מצופה בשוקולד, כשכל הטוב הזה עשוי מחומרי הגלם האיכותיים ביותר.

המבנה הייחודי של השכבות המגוונות בשילוב הטעמים המיוחדים עושה את וופל לחטיף המושלם. מגיע ביחידות בודדות של 25 גרם.

וופל קנופרס צילום: באדיבות ליימן סלישל

מחיר: כ-3 ₪ ליחידה. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

המוצר כשר חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי, חמאת נוכרי, אפיית ישראל, ללא חשש חדש, בהשגחת רבנות ברלין ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

נסיין המערכת: רגעים של נחמה עם קפה תהיה ליד חטיף איכותי, הוופל בעל שכבות וזה ממש טעים, על מנת להעביר לכם את החוייה, תרכשו את המוצר.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה