עמוד הבית » קרמים מקצועיים ליום ולילה לתוצאה מושלמת בעור

קרמים מקצועיים ליום ולילה לתוצאה מושלמת בעור

קרליין קרם יום פרו קולגן צילום: סוון בארוכה
רופאי העור המתמחים בתחום האסתטיקה טוענים שרצוי להשתמש במוצרים פעילים לעור הפנים הכולל רטינול ולא במינון של 1% אלא מעבר בצורה מפוקחת וכמובן התוצאה לא תאחר להגיע

חברת קרליין יצאה במוצרי קרמים טיפוח צרכנים:  קרם יום לשעות הבוקר "פרו- קולגן 3%" וקרם לשעות הלילה "פרו-רטינול 2%" המצטיינים בריכוז נקי וגבוה של קולגן מועשר בפפטידים ורטינול מועשר בוויטמין B3. קרמי הטיפוח החדשים יוצרים תועלות מידיות לעור ומותאמים גם לפעילות משולבת עם שני הבוסטרים ומעניקים תוצאות טובות יותר ונראות לעין מהר יותר. השילוב של קרם ובוסטר מאפשר לכל אישה למקד את שגרת הטיפוח היומיומית לפי מצב העור שלה ולהשיג את התוצאה מיטבית ביותר.

 Pro Collagen 3%– קרם לחות ממצק ליום – SPF 30

קרם יום מיוצר במרקם קליל עם מקדם הגנה 30SPF , מעניק לעור הגנה רחבה מפני נזקי קרינה וסביבה. מסייע במניעת סימני גיל כמו קמטים, כתמי פיגמנטציה, יובש וחספוס על ידי העשרת העור במרכיבים המחזקים את שכבת ההגנה הטבעית, מנטרלים נזקי מחמצנים וקרינת שמש ומעודדים תהליכי התחדשות של הקולגן כדי לשמור על מוצקות וגמישות העור.

קרם פרו-קולגן בריכוז יעיל של 3%  מועשר בקומפלקס פפטידים המסייע בחיזוק מבנה העור, מרכיבי לחות ומרכיבים מרגיעים המעניקים תחושה נינוחה של עור רווי לחות ורענן לאורך כל שעות היום. המרקם הנעים נספג בקלות ואינו יוצר תחושה שומנית או דביקה. בשימוש יומי קבוע העור נראה בהיר, חלק ומוצק יותר, קמטוטי יובש נעלמים וסימני גיל מתעדנים.

קרליין קרם יום פרו קולגן צילום: טל אזולאי

מחיר: 69.90 ₪ , לתכולת: 50 מ"ל

Pro Retinol 2% – קרם לילה מתקן מועשר בניציאמיד (ויטמין B3)

קרם לילה מיוצר במרקם קליל המעניק תחושה מרגיעה, מלטפת ומרווה, לטיפוח עור הפנים לפני השינה. הקרם, בנוסחה נקיה וידידותית, מועשר בפרו-רטינול, בריכוז יעיל של 2%. הרטינול מוגן בקפסולה ובעל מנגנון שחרור איטי המונע גירויי עור ומסייע בספיגה מתמשכת לאורך כל שעות הלילה. הפורמולה מכילה בנוסף ניציאמיד (ויטמין B3) המסייע בתקשורת בין-תאית, אנטי-אוקסידנטים ומרכיבי לחות הפועלים בסינרגטיות עם תהליכי התחדשות טבעיים של העור בשעות הלילה, למניעה ותיקון נזקי קרינה וסביבה, פיגמנטציה ופגמי עור שונים.

קרם לילה רטינול קרליין צילום: טל אזולאי

מחיר:69.90 ₪ , לתכולת: 50 מ"ל

 סדרת Skin Booster

העקרון עליו מבוססת סדרת הבוסטרים היא להנגיש את המרכיבים המרכזיים והחיוניים לטיפוח ושמירה על עור בריא בעזרת סרום נקי, פעיל, טהור והכי חשוב בריכוז גבוה היוצר מראה בריא וצעיר יותר הנראה לעין. כל אחת יכולה לבחור את הסרום שעונה על צורך אישי, או לשלב בין כמה סרומים על מנת להשיג שיפור כללי לטווח ארוך. היתרון בשילוב סרום בוסטר נמצא בעובדה שהריכוז הגבוה מעניק לעור פתרון מידי לבעיה קיימת.

בוסטר פרו-רטינול בריכוז 2%

סרום בוסטר מרוכז לטיפוח ממוקד של עור הסובל מחספוס, קמטים וקמטוטים, מראה עייף וחוסר לחות. מכיל ריכוז נקי של פרו-רטינול עמיד ורטינול ממקור צמחי ((Bakuchiol. אינו יוצר רגישות ויעיל יותר בצמצום עומק קמטים, ייצור קולגן והחלקת מרקם שכבת העור העליונה. מכיל בנוסף מרכיבי לחות והרגעה כמו אלנטואין, פרו-וויטמינים  B3 ו-B5 , שמן היפופיאה וחומצה היאלורונית.

שימוש רצוף בבוסטר פרו-רטינול מעדן, מחליק ומרכך את שכבת העור העליונה. מסייע ביצירת סיבי קולגן למיצוק העור ומשפר את מאזן הלחות הטבעי למניעת תופעות יובש וקמטוטים.

בוסטר פרו-קולגן בריכוז 11.5%

בוסטר מרוכז לטיפוח ממוקד של העור הסובל מקמטים וקמטוטים, רפיון, חוסר גמישות, מראה עייף חסר לחות וחיוניות. מכיל קומפלקס פפטידים המשפר ושומר על איכות וחוזק הסיבים האלסטיים בעור (קולגן ואלסטין). מעשיר בלחות ומסייע במיצוק תווי הפנים וקו הלסת.

שימוש רצוף מעכב את תהליכי אובדן הגמישות והידלדלות העור עם העלייה בגיל. מסייע במניעת היווצרות קמטוטים וקמטים. משפר את רמת הלחות הטבעית ומעניק גמישות ורכות לעור.

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות ובאתר www.careline.co.il

(בהתאם לחוק המזון חברת קרליין (אשר בבעלות חברת קוסמפארם) אינה רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן , המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י רשתות המזון, רשתות הפארם ולקוחות מנוספים בעצמן).

נסייינית המערכת: אני מאמינה וגם רופאי עור טוענים שרצוי ונכון למרוח קרם לחות בבוקר שימו לב בקרם הנוכחי קיים קרם הגנה, ובלילה למרוח קרם פעיל רטינול 2%  שיעבוד למיצוק העור והחלקת העור פשוט נפלא, חשוב מאוד להבין שהחומר פעיל אסור לבוא במגע עם השמש לכן שימושו בערב לפני השינה. במארז יש צבעים שונים של הקרמים הסגול כולל הסרום לבוקר וזהוב ללילה, זה עוזר לנו לא להתבלבל בחומרים. הסרום מרוכז אך המרקם קליל, צבעו סגלגל עדין בעל פיה ללחיצה על מנת להוציא את החומר ללא מגע יד, ריחו נפלא וארומטי, הסרום של הערב הנוזל חלבי צבעו צהוב וריחו כריח פרי הסרום מחדיר את קרם הלחות לעור לטווח ארוך תורם להפחתת קמטוטים, קרם הלחות צבעו סגלגל, וכן הקרם הלילה צבעו צהוב. הייתה כאן חשיבה מכוונת לעשות את התהליך נכון ולא לטעות בסוגי הקרמים והטיפול והתוצאה תגיע במהרה תוך טיפול נכון מידי יום.