עמוד הבית » מוצרי הגנה מהשמש, פופקו

מוצרי הגנה מהשמש, פופקו

סטיק הגנה לפנים לילדים 49.90 שח SPF מחיר צילום: טל אזולאי

סדרת מוצרי סקין גארד KIDS

סטיק הגנה שקוף לפנים לילדים SPF50

הסטיק מתאים לעור רגיש ולעור בהיר במיוחד. המגיע במרקם קל ושקוף שאינו משאיר סימנים לבנים. המיכל קטן, נוח לשימוש וקל למריחה על הפנים. פורמולה מועשרת במרכיבי הרגעה וטיפוח. מעניקה הגנה, לחות, גמישות ורכות לעור. מכילה ויטמין E  המגן על העור מפני רדיקלים חופשיים הגורמים להזדקנותו ואלוורה להרגעת העור .

אינו משאיר סימנים לבנים, בעל מסנן קרינה בדרגה SPF50,מתאים לעור רגיש ולעור בהיר במיוחד, היפואלרגני, עמיד במים,ללא אלכוהול, ללא בישום, ללא פארבנים, נוח לשימוש וקל למריחה על הפנים, בעל הגנה גבוהה מקרני UVB / UVA לפי התקן האירופאי UVA BALANCE,מומלץ ע"י האגודה האמריקאית למלחמה בסרטן העור

מחיר: 49.90 ₪ ל- 13 גרם

***להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.( מתבסס על מחיר בסניף סופר פארם גבעתיים בתאריך 24.5.22 , יש לציין כי בהתאם לחוק המזון חברת קרליין (אשר בבעלות חברת קוסמפארם) אינה רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן , המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י רשתות המזון , רשתות הפארם ולקוחות מנוספים בעצמן).

רול און להגנה גבוהה לילדים SPF50

מותג סקין גארד משיק תחליב הגנה באריזת רול-און המאפשר מריחה מהירה ונעימה לצד הגנה גבוהה ורחבה. אריזת הרול-און מאפשרת לילדים בכל גיל, להימרח בקלות בבית הספר, בטיולים, בגינת השעשועים, בבריכה או על שפת הים. רול און מיועד לילדים, קומפקטי ונוח לשימוש ומריחה על כל הגוף. לא מלכלך, לא נשפך ולא נוזל על הגוף. המוצר החדש מכיל פרו-ויטמין B5  להעשרת העור בלחות, ויטמין E (אנטי אוקסידנט) להגנה על העור ועשיר באלוורה ואלנטואין להרגעת העור. בעל מסנני הגנה גבוהים (SPF50) העומדים בתקן האירופאי המחמיר UVA BALANCE ומומלץ על ידי האגודה למלחמה בסרטן כמוצר לשימוש יומיומי.

 

סקינגארד רול און להגנה גבוהה לילדים מחיר 24.90 שח צילום: מוטי פישביין

 

מחיר מומלץ לצרכן : 24.90 ₪  ל- 70 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.(***חשוב לציין כי בהתאם לחוק המזון חברת קרליין (אשר בבעלות חברת קוסמפארם) אינה רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן , המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י רשתות המזון , רשתות הפארם ולקוחות מנוספים בעצמן. מתבסס על מחיר בסניף סופר פארם גבעתיים   בתאריך 24.5.22)

 נסיינית המערכת: אנחנו בעידן שהמלצה להימרח מול מהשמש אינה בגדר המלצה, היום זה חובה וחשוב לעתיד עורנו ובריאותנו מגיל אפס. החום הופך להיות עם השנים לא רק מטרד אלא הקרניים מזיקות לנו ולכן חייבים להימרח בקיץ מול השמש התופחת על ראשינו. רצוי לתת הסברה לילדינו השוהים בבית הספר כיצד להימרח ולשמור על העור. המוצרים נעימים למריחה ובקלות רבה. הפריטים ניכנסים לכל תיק, שימושם נוח ומחירם לכל כיס.

 פופקו- פופקורן

אסם-נסטלה, משיקה שוב את פופקורן במבה, חטיף פופקורן בציפוי בטעם המוכר והאהוב של במבה. השילוב בין הפופקורן שמתפצח בפה לציפוי העשיר בטעם במבה יוצר חטיף מתוק-מלוח וחווית אכילה מרגשת ומהנה במיוחד.

פופקו במבה. צילום: סטודיו אסם

 

תכולה: 80 גרם.
כשר פרווה, בד"צ העדה החרדית, רבנות מקומית קרית גת.

נסיין המערכת: אנו לקראת הקיץ והחופש הגדול, כל הילדים יוצאים לחופשה ויחד עם זאת תחום ענף הממתקים מתחיל לקבל תאוצה, אסם משווקת עבור לקחותיה את המוצרים האהובים עבור ילדינו.