עמוד הבית » ריהוט שגדל איתך – טיפים לרכישת רהיטים לטווח ארוך

ריהוט שגדל איתך – טיפים לרכישת רהיטים לטווח ארוך

צילום unsplash
השקעה בריהוט חדש היא אינה עניין של מה בכך. רכישה של רהיטים ברמה נמוכה יכולה להביא לכך שתצטרכו לרכוש את אותם הפריטים שוב תוך שנתיים בלבד, כך שבטווח הארוך אתם למעשה משלמים הרבה יותר. לכן, עדיף להשקיע ברהיטים עמידים שישרתו אתכם במשך שנים רבות. הנה מספר טיפים שבעזרתם תוכלו לעשות זאת

קנו ארונות שיתאימו את עצמם לצרכים שלכם

קניית ארונות היא קנייה גדולה המשפיעה עד מאוד על נראות החדר. כמו כן, החלפה של הארון היא משימה לא פשוטה כלל מאחר ומדובר בפריט גדול כל־כך. בקניית הארון חשוב לבחור פריט שיהיה ניתן להתאמה אישית בכל עת מבלי להזמין איש מקצוע. ארונות מודולריים שבהם ניתן להזיז מדפים ולהתקין מוטות תלייה בקלות, יבטיחו שבכל עת תוכל להתאים את הארון לצרכים שלכם לאורך שנים רבות. ארונות אלה נועדו להיות עמידים לאורך זמן בדיוק משום שהם בנויים לשינויים בחלוקתם הפנימית. ודאו שרכיבי הפלדה שבארון מצופים בחומר המונע קורוזיה כדי שתוכלו להיות רגועים שלא תצטרכו להחליף רכיבים אלה בשום שלב. ודאו שחלקי הארון לא מחוברים בדבק אלא בברגים או מסמרים, דבר המבטיח עמידות של שלמות המבנה.

מיטות יציבות המעניקות בסיס לשינה מושלמת

כשרוכשים מיטה זוגית משקיעים ברהיט שאמור ללוות אותנו למשך שמונה שנים לפחות אם לא יותר, זאת אם מדובר באמת ברהיט איכותי. קודם כל חשוב להבין איזו מידת מזרן אתם רוצים, ולהתאים לכך את מידת מסגרת המיטה. כמובן שאם כבר יש בבית מזרן שאתם מרוצים ממנו יש לוודא התאמה מושלמת למסגרת החדשה, אחרת שנתכם לא תהיה ערבה כלל. מסגרת המיטה חייבת להיות כזו המעניקה תמיכה ראויה לגוף, שכן גם אם המזרן יהיה איכותי ביותר, כל עוד לא תהיה תמיכה מהמסגרת תגלו שאתם שוקעים לכאבי גב וצוואר במהלך הלילה.

בבחירת המזרן נסו להימנע ממזרן רך מאוד, שכן אולי הדבר מפתה בתחילה אך לאורך זמן הגוף לא יקבל את התמיכה אשר לה הוא זקוק. ספוג זיכרון הוא תמיד בחירה מצוינת שכן מזרן זה מסייע בהפחתת לחצים על הגוף. אם אתם דווקא מעדיפים קפיצים, בחרו במזרן קפיצי כיס מופרדים השומר על תצורת הקפיצים לאורך זמן תוך הענקת תמיכה מיטבית לגוף.

ריהוט מרופד חייב להיות עמיד במיוחד

כל פריט בבית המורכב מבד עשוי ליפול קורבן לכתמים שלא תמיד ניתן להימנע מהם. לכן, חשוב לבחור רהיטים בעלי בדים קלים לניקוי. אחד הפתרונות הטובים ביותר הוא לרכוש ריהוט כמו ספות או כורסאות אשר להן כיסוי ניתן להסרה. כך תוכלו בכל עת להסיר את הבד בקלות ולהכניסן למכונת הכביסה שלאחריה הוא יראה כמו חדש.

כמו כן, חשוב לבחור בריהוט שיהיה עמיד לשחיקה שכן השימוש היום־יומי בו יכול להוביל לקרעים או שפשופים. כיום ניתן אפילו למצוא ריפודים עמידים לאור. ריהוט החשוף לאור שמש למשך זמן ארוך במהלך היום, עשוי לדהות ולשנות את צבעו אם הוא אינו עמיד לכך.

פינת אוכל ליום־יום ולאירועים מיוחדים

בדומה לסלון גם פינת האוכל היא אזור שבו נוהגים בני המשפחה על בסיס יומי קבוע, אך גם מתרחשים בה לא מעט חגיגות עם אורחים. איכותה של פינת האוכל נמדדת על־פי יכולתה להיות מותאמת לתנאי הסעודות השונים. לכן, מומלץ לבחור בשולחן שמלכתחילה מציע את האפשרות של שינוי גודלו לפי כמות הסועדים בכל עת. בנוסף, חשוב שכיסאות פינת האוכל יהיו נוחים ויציבים כדי לאפשר ישיבה לאורך זמן מבלי לחוש בכאבים.