עמוד הבית » שינוי תפיסות בעולם הקוסמטיקה – אסף אלחרר קוסמטיקאי גברי פורץ דרך בתחום

שינוי תפיסות בעולם הקוסמטיקה – אסף אלחרר קוסמטיקאי גברי פורץ דרך בתחום

קוסמטיקאי אסף אלחרר, צילום: עמית אוזנה
אסף אלחרר הוא קוסמטיקאי מנוסה שעובד בתחום כבר 7 שנים. הוא החל ללמוד קוסמטיקה מתוך אהבה, טיפוח ויופי. עבודה זו מאוד מספקת כי היא מאפשרת לו לעזור לאנשים להרגיש טוב עם עצמם.

אגלה לכם סוד- 40% מהלקוחות שלי הם גברים. הוא מספר שיותר גברים מבינים כמה חשוב הטיפוח האישי ולא מתביישים לטפל בעצמם. טיפול  בעור זה כבר לא ענייני נשים בלבד. התחום שובר סטיגמות מגדריות ישנות שקוסמטיקה זה לנשים. העור הוא כרטיס הביקור שלנו, בראיונות עבודה, בדייטים ובכל אינטראקציה עם בני האדם. עור מטופח ובריא יגרום לאדם שמולנו לראות אותנו בעין אחרת לגמרי.

באתי לעשות לכם הגברים סדר בבלאגן של המושגים : קוסמטיקה, טיפוח, קרמים וכל מה שקשור בעולם האסתטיקה ,הטיפוח והיופי לגברים. ולעשות סוף לגימיקים. את הכתבה הראשונה אתחיל בטיפוח האישי שכל אחד יכול וצריך לעשות בבית ואסביר לכם הגברים למה חשוב להשתמש במה שאתן לכם פה וגם ננפץ המון מיתוסים שגויים.

צילום: עמית אוזנה

כמה דברים שאתם חייבים לדעת על מוצרי טיפוח לגבר הישראלי :

נתחיל שאין הבדל בין עור של גבר לעור של אישה, לכולנו אותו מבנה עור ,אותן שכבות וכולנו עלולים לסבול מאותן הבעיות, זהו נטו שיווק של חברות הקוסמטיקה לתת לכם להרגיש טוב יותר עם הרכישה שלכם. מבטיח לכם שקרם לחות עם פקק ורוד ונטול ריח בישום גברי ודומיננטי יעשה את אותה העבודה בדיוק.

1. ניקוי יומיומי: מהו תכשיר ניקוי? סבון/ ג'ל/ גרגירים/ מוס ניקוי המיועדים לפנים- למה לנו לעשות את זה ? פשוט מאוד כמו ששוטפים ידיים וגוף, הפנים והזקן הם חלק מהעניין, לא נוותר על זה והכי חשוב! – נשתמש בתכשירים המתאימים לעור הפנים. זה לא באמת משנה מה נבחר ואין יותר טוב או פחות טוב מהם, אבל חשוב שנבחר תכשיר ניקוי שרשום עליו PH5.5,זה אומר שרמת החומציות שלו מתאימה לעור הפנים והתכשיר לא ייבש את העור ויפגע בו.בנוסף רצוי שנבחר בתכשיר שלא מכיל מלחים הפוגעים בעור ( SLS FREE). שימו לב- שג'ל גרגירים לניקוי הוא מעט אגרסיבי , לא מתאים למי שהעור שלו רגיש ולמי שסובל מפצעונים.

2.מריחת קרם פנים: קרם פנים הוא תכשיר המעניק לחות והזנה לעור הפנים והצוואר, הוא ירווה את העור בלחות ויגרום לתחושת זוהר ומוצקות ולאורך טווח ההבדל יורגש, ולעיתים הוא מכיל גם מקדם הגנה בתוכו. למה לנו למרוח קרם ? רוצים לצמצם הופעת קמטים? תמרחו קרם פנים. רוצים להראות רעננים וחיוניים? תמרחו קרם פנים.

צילום: עמית אוזנה

איך נבחר קרם בצורה הכי נכונה?

לא תמיד היקר הוא הטוב ביותר וגם לך מומלץ להשקיע רק 30 ש"ח על קרם. המלצתי לבחור קרם נטול צבעים, ריחות וחומרים משמרים מסוג PARABEN,בישום הוא האלרגן מס' בעולם, לא נרצה לפתח רגישות וגירוי מיותרים. המלצה נוספת בנושא יש  לבחור קרם מחברה מקצועית וישראלית,אשר תבטיח לנו שהתכשיר אינו מכיל את כל מה שציינתי והוא מתאים לאקלים הישראלי ובנוסף נתמוך בכלכלה הישראלית תוצרת כחול לבן. לצד התאמה  למצב העור וסוג העור.

כיצד תדעו להתאים את הקרם הפנים עבורכם?

ראשית, אני ממליץ לא לבחור לבד באין סוף אתרים ועל סמך המלצות של אנשים שלא מבינים בעור או על סמך מבצעים וקודי קופון. הכי בטוח זה לגשת לקוסמטיקאי או קוסמטיקאית מוסמכים עם תוצאות וידע וכך תקבלו את הטוב ביותר לעור שלכם. בתחילת הכתבה ציינתי לא ללכת לזול- זו לא סטיגמה או צורך להוציא מכם כסף מיותר, 30 ש"ח על קרם פנים שחברת קוסמטיקה אמורה להרוויח ממנו לא יכולה להיות בו תועלת וחומרים חיוניים לעור או מובחרים ממגוון הרכיבים הקוסמטיים.אך גם קרם פנים ב500 ש"ח של מותג אופנה יוקרתי לא מבטיח לנו תוצאות ולאו דווקא יהיה יעיל, חשוב למצוא את האיזון באמצע.

קרם הגנה

קרם הגנה יבטיח לנו צמצום משמעותי של סימני הזדקנות בעקבות קרינת השמש ויסייע בהפחתת דלקות בעור וכתמי פיגמנטציה והכי חשוב, יפחית בעשרות אחוזים סיכון לתחלואה בסרטן העור. נבחר בקרם הגנה ייעודי לפנים, רצוי נטול שומן ובפורמולה קלילה ככל הניתן על מנת שלא יכביד על התחושה. 30SPF לפחות ולחדש כל שעתיים-שלוש בהמלצת האגודה למלחמה בסרטן ומשרד הבריאות.

אסף אומר שהוא אוהב את העבודה שלו ושמח שיותר גברים כיום פתוחים לרעיון של טיפוח אישי. הוא קורא לגברים נוספים שאוהבים קוסמטיקה ללכת לטיפולים, בניגוד לסטיגמות הקיימות.

מאת אסף אלחרר קוסמטיקאי

תגובות 2

הוספת תגובה

  • אתה מהמם!! תודה על הטיפים 🙏🏻 גם בן הזוג שלי שומר על טיפוח וגם הוא התחבר לכתבה שלך 🫶🏻