עמוד הבית » שמפו ומרכך בחומץ תפוחים, קינדר טרונקי

שמפו ומרכך בחומץ תפוחים, קינדר טרונקי

כיף שמפו ומרכך חומץ תפוחים,צילום: טל אזולאי

שמפו ומרכך לברק טבעי, מועשרים בחומץ תפוחים

מוצרי "כיף" מספקים מראה שיער יוצא דופן של שיער מלא חיוניות. הנוסחה המתקדמת מועשרת במרכיבים הפעילים:

חומץ תפוחים – למראה שיער בעל ברק טבעי, מלא חיוניות וללא פראבנים עשיר בויטמין B ו – C המסייעים לסגירת קרטיני השיער, מניעת שבירה ופיצול להחזרת הברק הטבעי לשיער.

פרו ויטמין B5 – מעניק לחות ורכות לשיער ומסייע בשמירה על הברק הטבעי בשיער.

 מוצרי הסדרה אינם מכילים פראבנים, ולא נוסו על בעלי חיים.

מחיר : 10₪ ,לתכולת: 700 מ"ל, ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

(חשוב לציין כי בהתאם לחוק המזון חברת קוסמו פארם אשר מחזיקה במותג כיף אינה רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן , המחירים המצורפים הינם.מחירים שנקבעו ע"י הקמעונאים השונים.
**מתבסס על מחירים עפי אתר storenext נכון מתאריך 16.7https://smartqv.storenext.co.il/QvAJAXZfc/opendoc.htm?document=Production_1.qvw&host=QVS%40qlikview-prd01)

נסיינית המערכת:  המוצרים מתאימים לשימוש היומיומי ומתאימים לכל סוגי השיער, השמפו מנקה את השיער והקרקפת, מעניק לשיער ברק ומראה חיוני ומזין אותו. המרכך יוצר בשיער רכות נעימה ונוחות לסדר אותו. הריח בניחוחות טבעיים ומרעננים שמשאירים את השיער רענן לאורך זמן.

קינדר טרונקי

קינדר, המותג המוביל בעולם השוקולד מקבוצת פררו, משיק לראשונה את קינדר טרונקי – מעטפת וופל קקאו במילוי של שכבת שוקולד, קרם חלבי ושברי ביסקוויט. המוצר החדש יוצע לצרכן ברשתות השיווק במדפי העוגיות החל מחודש יולי 2023 במארזים של חמש יחידות.

קינדר טרונקי מרחיב את הטעם הייחודי של קינדר בעולם העוגיות, עם השילוב המוכר של  קינדר – חלב וקקאו. המוצר מספק חוויה עשירה של מרקמים – מבחוץ ישנה מעטפת וופל קראנצ'ית במיוחד, ומבפנים קרם חלב עשיר, שברי ביסקוויט, ושכבת שוקולד קינדר מפנקת.

קינדר טרונקי – בודד, צילום: FERRERO

כשרות: כשר, חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי, אפיית ישראל, בהשגחת OUD ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

מחיר:  מארז הכולל 5 יחידות:  11.90-14.90 ₪

נסיינית המערכת: קינדר טרונקי הוא ממתק ממכר את החושים. המכיל שכבות של שוקולד חלב וקקאו הורסים ונימוחים עם קרנצ'יות בפה. המוצר נימכר באריזות. מדובר בממתק פופולארי בימי הקיץ. ללקק את האצבעות.יאמי.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה