עמוד הבית » שמפו ומרכך סילבר

שמפו ומרכך סילבר

שמפו ומרכך סילבר נטורל פורמולה מחיר 29.90 שח צילום: טל אזולאי

Natural Formula משיקה שמפו ומרכך המכילים פיגמנט המעצים את הברק ומנטרל גוון צהבהב האופייני לשיער לבן, כסוף או בלונד. המסייעים בהעמקת הגוון והברק הטבעי של השיער וזאת ע"י טכנולוגיית pigment booster.

השמפו והמרכך מועשרים בקרטין ומתאימים גם לשיער שעבר החלקה ולגווני שיער: לבן, כסוף או בלונד. אינם צובעים שיער שיבה (לבן).המוצרים אינם מכילים אמוניה, מי חמצן, פרבנים, מלח סודיום כלוריד.התוצאה: מחפיפה לחפיפה השיער שומר על גוון נקי וברק זוהר ללא הצהבה, עתיר לחות, גמיש ובמראה בריא.

שמפו סילבר, מחיר לצרכן: 29.90₪,  לתכולת: 400 מ"ל

מרכך סילבר, מחיר לצרכן: 29.90₪,  לתכולת: 400 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

(חשוב לציין כי בהתאם לחוק המזון חברת סופרפארם אינה רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן , המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י הרשתות עצמן בהתאם למידע שנמסר לנו על ידן. **מתבסס על מחירים סופר פארם סניף צים נתיבות בתאריך 27.3.24).

נסיינית המערכת: שמפו החדש נועד לשיער לבן או בלונדיני שמתחיל להצהיב. הוא מנטרל את הגוונים הצהובים הלא רצויים ומחזיר לשיער הבהיר את הזוהר הטבעי שלו. מרכיביו הייחודיים פועלים באופן עדין על הפיגמנטים בשיער ומאזנים את הגוונים, כך שהשיער נראה רענן, בוהק וממריץ לאחר השימוש. השמפו מסייע לשמור על מראה נאה ואיכותי לשיער הבהיר לאורך זמן.

תגיות