עמוד הבית » שעוני נשים עם האמן ריצ'רד אורלינסקי

שעוני נשים עם האמן ריצ'רד אורלינסקי

צילום יחצ חול
מותג שעוני היוקרה HUBLOT (הובלו), משיק בארץ ובעולם מהדורה מיוחדת של שעוני נשים, בשיתוף פעולה עם האמן והפסל הצרפתי הידוע ריצ'רד אורלינסקי.

ריצ'רד אורלינסקי הינו אמן צרפתי ופסל, המדורג בטופ 10 של מיטב האמנים הצרפתיים הנמכרים בעולם. עבודתו, מתבססת על אומנות עכשווית ופופ ארט. יצירותיו פועלות על ארכאיזם ומוצגות ב- FIAC על מדרונות קורשבל והן ב -90 גלריות ברחבי העולם.

השת"פ בין הובלו לאמן ריצ'רד אורלינסקי זכה בעבר להצלחה אדירה בעולם, כאשר השיקו מהדורות מוגבלות של שעוני גברים,  דבר הגרם לריצ'רד אורלינסקי והובלו יחדיו  להחליט לפנות לקהל חדש – נשים ולייצר עבורן קולקציה ייחודית.

השעונים בקולקציה החדשה,  שייכים למשפחת הקלאסיק פיוז'ן, מעוצבים במשחקי אור וצל, מפוסלים בחתימתו האסתטית של האמן ריצ'רד אורלינסקי ומגיעים בקוטר של 40 מ"מ, עשויים מטיטניום או זהב אשר הופכים את השעונים ליצירת אומנות של תכשיט משובץ יהלומים.

לפי בקשתו של האמן  אורלינסקי, סדרה זו תוכננה ופותחה בקנה מידה מצומצם. על גבי עיצוב השעונים ניתן להבחין בסימני קפלים האופייניים ליצירותיו המונומנטליות בשילוב קצוות חדים אשר יוצרים אפקט מראה על החוגה. הרצועה עשויה גומי שחור מאט היוצרת ניגוד, הבולט יותר בארבעה מתוך שישה דגמים, אשר עוצבו בשיבוץ יהלומים שיצרו אפקט של תכשיט.

צילום יחצ חול
צילום יחצ חול

מחיר השעונים בקולקציה החדשה: החל מ- 55,000 ₪ ועד 157,000 ₪