עמוד הבית » שרות חדשני בישראל מציע – השכרת מארז גוונים לשיער!

שרות חדשני בישראל מציע – השכרת מארז גוונים לשיער!

צילום חן ברקוביץ
עונת האירועים כבר כאן וגם ההכנות לנשף סיום הלימודים - הפרום של בנות ה 18 בעיצומן. השיער הוא חלק נכבד מההכנות ביום האירוע ממש כמו האיפור והשמלה.

רבות מעוניינות להוסיף לשיערן גווני שמש דקיקים או גווני בלונד בהירים ביום האירוע על מנת להאיר את פניהן וליצור מראה זוהר, עם זו ידוע כי חמצון השיער פוגע בסיב השערה וגורם נזק רב לשיער. כמו כן, מעבר לפן הבריאותי – תחזוקת הגוונים בהמשך כרוכה  בהוצאה כלכלית נכבדת ודורשת זמן וכסף לא מועטים.

לאלו המעדיפות ליהנות מגוונים ביום האירוע אך גם לשמור על שיערן בריא וחיוני ולא להרוס אותו רק בשביל להראות זוהרת ליום אחד, מתחם שיער חדשני שנפתח בימים אלו בירושלים "חיה ברנפמן תוספות שיער" מציע מוצר ייחודי: קיט של תוספות גוונים עדינים להשכרה ביום האירוע!

מדובר במארז מותאם אישית של תוספות שיער איכותיות ברמה גבוהה המקבצות קבוצות שיער מזעריות עם קליפסים בלתי נראים, המוסיפים גוונים לשיער מבלי הצורך לחמצן אותו ולהזיק לו ומבלי הצורך להמשיך ולחמצן אותו בהמשך.

לדברי חיה ברנפמן  "מדובר בשרות חדשני וייחודי לאירועים מיוחדים.  הלקוחה שולחת אלינו תמונה שלה עם שיער פזור ואנו מבררות מולה את  סוג הגוונים ורמת הבהירות הרצויה, שתשלב באופן מושלם עם השיער הטבעי. הלקוחה מקבלת את הקיט המבוקש עד לביתה עם שליח."

לדבריה: "כיום כבר מגיעות אלי בנות שמבקשות לשדרג את עניין התוספת ליצירת אומברה  נעניתי לאתגר ויצרתי טרסים שיער אותם מדביקים באזור העורף בגוון בהיר מגוון השיער ונוצר אומברה יפיפה אתו הלקוחה עושה תסרוקת כאילו היה זה שיער שלה, זהו פתרון מצוין, ללא צורך בהתערבות כימית. בדרך זו השיער לא נפגע והלקוחה לא חייבת להישאר עם השינוי – הוא ליום אחד בלבד. למחרת (או עד שלושה ימים מיום האירוע) – התוספת חוזרת אלינו."

צילום חן ברקוביץ

מחיר השכרת גוונים: 300-600 שח

להשיג ב – חיה ברנפמן תוספות שיער, קריית המדע 6 , ירושלים