עמוד הבית » תה ירוק ותה צמחים אורח חיים בריא.

תה ירוק ותה צמחים אורח חיים בריא.

צילום יחצ
מעשה בקיסר אחד ועלה ירוק אחד שהוביל למשקה בריאותי ולמסורת שתיה של אלפי שנים - התה. חלי ממן מעניקה לנו 5 סיבות מדוע להוסיף תה ירוק ותה צמחים בשיגרה.

התה, המשקה הנצרך ביותר בעולם, כבר הפך לחלק בלתי נפרד מהשתייה שלנו, ולא רק כאשר אנו חולים.  אם בעבר נהגו לשתות את התה רק בחורף בשל האפקט המחמם שלו, כעת כבר שכיח גם שתיה של תה קר לאורך כל עונות השנה.

חשוב להבדיל בין משקאות העשויים על בסיס צמח התה או כאלו המבוססים על צמחים ופירות ללא תכולת עלי תה. התה הירוק עובר תהליך עיבוד קצר יותר לעומת התה השחור על כן שומר על חלק גדול מיתרונותיו התזונתיים ומכיל כמות קפאין מאוד קטנה. ניתן לקנות אותו בתפזורת או בשקיות בטעמים שונים. ניתן לקנותו כאבקת מאצ'ה שהיא עלי תה ירוק טחונים דק.

חליטות צמחים, פירות ותבלינים מכונות בשפה עממית תה אך הם לא מכילים את עלי התה עצמו ולכן בעצם לא מכילים כלל קפאין. קיים מגוון רחב של חליטות, אלו העשויות מצמחים שכיחים שנוהגים לחלוט במים כגון נענע, שיבא, לואיזה או חליטות מצמחים ייחודים. יש חליטות של תה פירות עם תמציות שונות ושילובים עם צמחים מיוחדים כגון אכיניצאה, קינמון, בבונג וכו'

חלי ממן, מייסדת קבוצות תמיכה לאורח חיים בריא, מעניקה לנו לקראת יום התה הקר סיבות לחיים בריאים יותר.

  1. חליטות צמחים ופירות שלא מכילים קפאין, הם דרך בריאה וטעימה לגוון את השתייה יומית. הם מעניקים ארומה וצבע טבעי המגיע המצמחים עצמם וניתן לשתותם קרים או חמים. הכינו על הבוקר קנקנן תה ללא תוספת של סוכר בטעם האהוב עליכם ואחסנו במקרר לשתייה טעימה ומרעננת.
  2. ישנם סוגי תה צמחים המשפיעים לטובה על מערכת העיכול, לדוגמא, תה על בסיס קמומיל, הל, כמון וזרעי אניס אף מרגיעים את פעילות מערכת העיכול ומפחיתים ייצור של גאזים ומעולים לשתיה לאחר ארוחות כבדות. אפשר לשתות אותם גם קרים.
  3. שתיה של תה ירוק יכול לסייע להפחתת הכולסטרול הרע ושיפור מדדי הכולסטרול הטוב.
  4. תה ירוק, קר או חם מגביר את נוכחותם של נוגדי החמצון (אנטי-אוקסידנטים) המונעים את היווצרותם של הרדיקלים החופשיים (שיוצרים מחלות כרוניות רבות). נוגדי החמצון אף מאטים תהליכי הזדקנות ותורמים למראה חיוני של העור.
  5. וסיבה חשובה נוספת : מחקרים מצביעים על שתיה של 3 כוסות תה ירוק ליום ככמות העוזרת להגברת קצב חילוף החומרים היומי!! אז בקיץ הכינו את התה הירוק לפני שאתם מתיישבים לאכול כדי שיתחיל להתקרר ובסוף הארוחה הוסיפו לו כמה קוביות קרח ולגמו לבריאות.

 

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה