עמוד הבית » תחרות מתוקה ובריאה

תחרות מתוקה ובריאה

צילום: יחצ גרבר
תחרות "תינוק השנה של גרבר" הגיעה בשנה קודמת לישראל והאתר גרבר הוצף באלפי תמונות של תינוקות מלאי שמחת חיים וחמידות

כעת זו, השנה השנייה בה גרבר משיק את התחרות"Baby of the year" וזוהי חגיגה גדולה של התינוקות ומשפחותיהם ברחבי העולם. תחרות "תינוקת השנה של גרבר" הניבה לא מעט סיפורים מרגשים שהפכו את המותג לשם נרדף של חמידות (cuteness) ושמחת חיים של תינוקות. כעת, גם הורי ישראל יוכלו להפיץ עוד אושר ושמחה בעולם עם התינוקות הייחודיים שלהם.

השנה, התחרות תחל ב – 06.06.22 למשך ארבעה שבועות במסגרתם הציבור יוזמן לבחור בכל שבוע בייבי אחד אשר יזכה בתואר "חביב.ת הקהל" ובערכת מוצרים מפנקת מתנת גרבר. בנוסף, יבחרו השופטים עוד ארבעה תינוקות בכל שבוע שיצטרפו לנבחרת הפיינליסטים של התחרות. בסיום התחרות יבחר צוות השופטים מבין כלל חביבי הקהל והפיינליסטים את הבייבי עם הסיפור ששבה את לבם ויעניקו את תואר "תינוק.ת השנה של גרבר" ואת הפרס הגדול של חדר תינוקות חלומי מעוצב בשווי 10,000 ש"ח.

צוות השופטים יכלול הורים מנוסים ומעורבים במיוחד ביניהם דנה גרוצקי- אמא לארבעה: אלכס, ג׳יה והתאומים דין ונינה ומנחת טלוויזיה, צח סימון – אבא לשניים ובעל הבלוג "אמאל'ה אני אבא" ורוית דגן, מנהלת שיווק רפואי ותוכן מדעי בחטיבת מזון תינוקות וילדים באסם-נסטלה.

התחרות תערך באתר ייעודי: www.gerberbabyoftheyear.co.il בו יוכלו ההורים להזין את פרטי ותמונות התינוקות שלהם, בתוספת תכונות אופי וסיפורים המאפיינים את החמידות והייחודיות של הבייבי שלהם כמו למשל: חיוך מהסרטים, שובבות שיא,לב זהב, נשמה רגישה,חיית במה,חולה על נשיקות,קורע.ת מצחוק,קוצים בישבן.

על המועמדים להיות בין הגילאים חצי שנה- לשלוש, והורים או אפוטרופסיים משפטיים יכולים להגיש מועמדות עד לתאריך ה- 3.7.22

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה