עמוד הבית » תירוש כרמל המקורי והגדה חגיגית עם תמונה וכיתוב פרסונלי

תירוש כרמל המקורי והגדה חגיגית עם תמונה וכיתוב פרסונלי

הגדה של פסח ממותגת של יקבי כרמל צילום דני דין
'תירוש כרמל', התירוש המקורי המלווה אותנו ברגעים הכי מרגשים ובכל שולחן חג, יוצא לקראת חג הפסח במתנת חג ייחודית

לקראת חג הפסח המתקרב, 'תירוש כרמל המקורי' אשר מלווה אותנו מילדותנו ברגעים הכי מרגשים ושמחים עם המשפחות והאהובים עלינו, יוצא עם מתנת חג ייחודית לכבוד פסח: תירוש כרמל המקורי , המעוטר בתמונה שלכם ושל האהובים עליכם, יחד עם הגדה פרסונלית הנושאת את תמונתכם.

הפעילות הייחודית מתחברת לערך הליבה של מותג יקבי כרמל  "לחיי רגעים של שמחה  " במטרה להביא את הזיכרונות המשותפים והמרגשים לשולחן החג וגם ליצור חדשים.

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל:  "לאור ההצלחה בראש השנה החלטנו להמשיך הפעילות ולהציע חידוש לכבוד פסח: תירוש כרמל המקורי בעיצוב אישי יחד עם הגדת פסח ממותגת ופרסונלית על מנת להעביר את רגעי השמחה המשותפים והאישיים הקיימים בכל בית בישראל ולהעניק מתנה מרגשת וייחודית שתלווה את ארוחות החג."

כיצד מזמינים? נכנסים לכתובת   https://tirosh.aprint.co.il/

בוחרים  תמונה שמחה ומרגשת, עורכים אותה על גבי בקבוק התירוש הנבחר, מצרפים טקסט קצר עם הקדשה  אישית וממשיכים לעמוד לעיצוב הגדה אישית. לסיום, בוחרים את אפשרות השילוח: משלוח עד הבית בתוספת תשלום או איסוף עצמי מאחת מנקודות האיסוף בתפוצה ארצית..

תירוש כרמל, התירוש המקורי, המיוצר על ידי יקבי כרמל עוד מלפני קום המדינה, ביסס את מעמדו כתירוש האהוב והנמכר ביותר בישראל.  תירוש כרמל המקורי הינו הטעם המוכר והאהוב על כולנו והוא אורח רצוי וקבוע כמעט בכל בית ישראלי. התירוש הוא מיץ ענבים טהור, טבעי ומרענן המיוצר מ-100% ענבים מכרמים הפזורים ברחבי הארץ.  הענבים המשמשים בהכנת המיץ הינם ענבי יין איכותיים, הנבצרים בכרמים של יקבי כרמל, ומצויים כל הזמן בפיקוח היקב. התירוש מיוצר ללא תוספת סוכר, ללא תוספת מים, ללא חומרים משמרים או תוספות צבע אחרות, ולא נעשה מרכז פרי, אלא מהפרי הטרי עצמו.

תירוש אישי של יקבי כרמל צילום דני דין

*מחיר מומלץ לצרכן  ל'תירוש כרמל המקורי' בתווית אישית דרך ממשק דיגיטלי בלבד  19.90 ₪  (באיסוף עצמי לא כולל דמי משלוח)

*מחיר הגדה פרסונלית 9.90 ₪

*מחיר תירוש כרמל המקורי 1 ליטר 16.9 ₪ ברשתות השיווק ובחניות נבחרות.

הפעילות תתקיים בין התאריכים 01.04.19 -31.04.19