עמוד הבית » תכירו את מלך הכימיה של ישראל

תכירו את מלך הכימיה של ישראל

דניאל מאיה צילום: באדיבות דניאל
אושיית האינסטגרם, דניאל מאיה, חוגג 21 שנה למספרה אשר ממוקמת בשדרת המעצבים של תל אביב.

מאת: אבי רוזנפלד

טוב.. זאת לא הסיבה לכתבה, הסיבה היא אחרת, גדולה יותר, סיפור על איש אשר חי את החלום ולא חושש לתת ממנו לאחרים, כמה שיותר ככה יותר טוב. כאן אנו נגלה את סוד ההצלחה של דניאל מאיה, כבר נגיע לזה…דניאל נוגע בכל הסלב והבוהמה בתל אביב, הוא בעצמו סלב רק ש… הסיפור שלו חזק יותר מכל הזוהר שיש כאן.

את דניאל אני מכיר כבר הרבה שנים, עוד בימים ההם כאשר כתבתי במעריב ובכתבי העת השונים של מעריב כמו מגזין "רייטינג", "את", "BITIME", "סופשבוע" ועוד.. במסגרת המדור שלי "אבי בשטח", כבר אז דניאל היה תופעה צבעונית וכמו שתל אביב יודעת לספק לנו חוויות, כך גם המספרה של דניאל אשר ממוקמת ברחוב דיזינגוף 233 בתל אביב, הוא עושה זאת בכל יום, כבר מאז…
ככה זה יצא שאני שוב פוגש את דניאל (ממש במקרה) כשהמספרה שלו חוגגת 21 שנים, יומולדת, נראה שליקום יש דרכים מעניינות לאחל מזל טוב.

צילום: באדיבות דניאל מאיה

דניאל גדל בבית חם למשפחה חמה בתל אביב, דניאל הוא אחד מתוך חמש עשרה אחים, משם… מהבית ספג את החום, האהבה,האומץ לעשות את מה שהוא הכי אוהב לעשות, המשפחתיות והמוסר ומצליח בכזאת קלות להעביר זאת הלאה.
את הכתבה הזאת אני כותב עם המון אהבה ואפילו התרגשות כי לפעמים… אתם יודעים, צריך גם להודות, כשיש אנשים כאלה, כדאי לספר עליהם, לדניאל ממש לא חשוב מאיפה הלקוח/ה מגיע/ה ומה המעמד שלו/ה (אם יש כזה דבר בכלל) השירות שלו מלא באמת בחוויה שמעט מורכב לתאר במילים, זאת אנרגיה כזאת, משהו באוויר, בשירות, בכך שאכפת לו באמת.

דניאל עובד עם בן זוגו – ניסים בר, שהרי וודאי כבר שמעתם את השם הזה… אוטוריטת הגבות של תל אביב, ניסים קנה לו את השם הזה כבר מזמן, הלקוחות משתפים וממליצים וזה עושה את הכל, הוא לא מפרסם את עצמו, גם דניאל לא, היומן עמוס בלקוחות ומי שנכנס/ת אליו פעם אחת, מתמכר/ת, מגיע/ה שוב ושוב ומתמיד/ה במשך שנים, זה אמיתי, אין כאן טיפת ציניות, זוכרים?

צילום: באדיבות דניאל מאיה

לכן, הכתבה הזאת מרגשת אותי באופן אישי. כן כדאי גם לספר על אנשים שעושים טוב כאלה שמצליח להם והם מקבלים חזרה הרבה יותר. אך מעבר לכל אלה, דניאל הוא איש מקצוע מיומן שקנה את שמו בזכות ולא בחסד, דבק בדניאל הכינוי "מלך הכימיה של ישראל" כי הרי הוא פריק אמיתי בכל מה שקשור לצבעים, גוונים, החלקות, תיקון נזקים ויעוץ לעתיד בריא יותר של השיער, זה האיש. אפילו כבר עכשיו, בא לכם לשאול שאלה את דניאל? הכל טוב, כנסו לאינסטגרם שלו, הוא ישמח לענות לכם, הנה זה כאן: Danielmaya_hair

אז למה אני בעצם מספר לכם את כל זה? על מנת להמליץ על האיש? ברור, בשמחה, למה לא וכמובן… ואתם יודעים מה? אפילו הכרחי, כי אם כבר אני כותב על דניאל, אז זאת הזדמנות מצוינת אף לעשות זאת ולשתף אתכם, אני לא מסתתר מאחורי כל מני התחכמויות, אני כותב לכם, ישר ובכנות, אך הסיבה העיקרית לכתבה היא… פיצוח "סוד ההצלחה".

צילום: אינסטגרם דניאל מאיה

כבר שנים אני מתעד את סוד ההצלחה של אנשים שעושים את זה, בכתבות ובכתבות מצולמות, הנה עוד אחת כזאת רק שהיא לא יכולה להיות עוד אחת, הכתבה הזאת אחת ויחידה על אדם אשר הצליח להקים עסק עם מאה אחוז אהבה. כעת… הבטחתי לכם את הסוד של דניאל למרות שהוא די גלוי, בין שורות אלה הוא מופיע כבר מס' פעמים ובכל זאת, כששאלתי את דניאל, הוא השיב והנה הציטוט:"תחיו כל יום, כאילו זה היום האחרון שלכם ואל תשכחו לעולם, לתמוך בכל מי שאפשר, נפשית וכלכלית"

צילום: אינסטגרם דניאל מאיה

 

תגובות 4

הוספת תגובה

  • אכן אחד ה ספרים ! לדניאל לא משנה מי יושב על הכסא, היחס שלו מדהים עם כולם. תמיד כייף ונעים להגיע למספרה
    דניאל וניסים שני אנשים מקצוענים על לב גדול
    אוהבת אותם

  • כל מילה בסלע! נשמות טובות, מוכשרים בצורה יוצאת דופן מי שמגיע זוכה בענק!