עמוד הבית » תם זמנם של שטיפת מרצפות בסחבה, מגב ודלי

תם זמנם של שטיפת מרצפות בסחבה, מגב ודלי

צילום: יחצ
כולנו חולמים שחיינו בבית יהיו יותר קלים, הכנת מתכונים טעימים , חומרי ניקיון איכותיים, כביסה לבנה צחורה וכן הגיע הרגע שיהיה יותר קל לשטוף את המרצפות בבית בצורה מהירה, קלה והכי חשוב נקיה.

לאור ההתפתחויות החדשות בתחום הטכנולוגיה בעשור האחרון והשימוש במוצרים חכמים ביתיים הביא התייחסות גם לשטיפת הבית ולא רק בתחום הבית החכם ומוצרים לבנים אלא, שינוי מהותי במעמד הסחבה והדלי, שינוי השיח והרגלי חיים בבית. ההווה יצר עבורנו פיתוח טכנולוגי וכלי עבודה איכותי לשטיפה.

השוטף ושואב רצפות אלחוטי חכם, בעל מערכת אבק ושטיפה חכמה. FLOOR ONE S3 שואב ושוטף בצורה חכמה את הרצפות בקלילות מנקה ומתייבש מהר.
בידית האחיזה ניתן לראות את מסך תצוגת  LED All-in-one מראה את התקדמות הניקיון, הביצועים, רמות הסוללה והנחיות ממשק שימושיות ותזכורות תחזוקה מספקות ויוצרות ניקיון למשעי.
השוטף כולל גלגלת מברשות עוצמתית אשר תפקידה לנקות את הלכלוכים קשים ודביקים טוב יותר ממגבים מסורתיים ומשאירה רצפות יבשות וללא  פסים כפי שאנו מכירים בסחבה. כוח היניקה וזרימת המים מותאמים אוטומטית, כך שהמרצפות נראות לאחר הטיפה מבריקות.

סוללה:

השואב בעל ניהול סוללות חכם ומנקה זמן עבודה ארוך ללא צורך בטעינה. החיישן החכם בעל יכולת להתאים את עצמו בדיוק לכמות הכוח שעליו לנקות ובכך שומר ממטב את פעילות הסוללה.

מערכת ניקוי עצמי רב-שלבית בלחיצה אחת:
מנקה אוטומטית את גלגל המברשת והצינורות בהפעלת לחיצת כפתור ושומר על הגיינה וללא ריחות בבית.

עוצמת רעש נמוכה:
השואב  מנקה בשקט וביעילות מבלי להרעיש בבית עם המנוע הדיגיטלי העוצמתי והשקט במיוחד.

 

צילום: יחצ

רכיבי המוצר:
• ארבע פעולות אוטומטיות במכשיר אחד: שוטף, שואב, מייבש ומנגב
• מערכת חיישנים חכמה sensor ILOOP מנטרת באופן קבוע את הלכלוך שעל
הרצפה וקובעת אוטומטית את עוצמת המכשיר וקצב זרימת המים וחוסכת
בחיי הסוללה
• זמן עבודה עד 35 דקות ,זמן טעינה בין 5-4 שעות
• תצוגת one-in-All LED המציגה את זמן העבודה, עוצמת המכשיר, מידע
שימושי, פתרון תקלות ועוד
• פקודות התראה ותחזוקה קוליות
• חיבור לאפליקציה המאפשרת לייעל את העבודה עם המכשיר
• אופטימיזציה של סוללות ורעשים
• תחנת עגינה וטעינה
• שקט במיוחד וקל משקל
• מונע באמצעות מנוע דיגיטלי ללא פחמים
• קיבולת מיכל מים נקיים 6.0 מ"ל
• קיבולת מיכל מים מלוכלכים 5.0 ליטר
• הספק 250 וואט
• אחריות שנתיים על ידי יוניקו קמעונאות חדשה בע"מ

אביזרים :
אביזר ניקוי 3 ב1 , 2 פילטרים HEPA', 2 מברשת רולר, שנאי , תמיסת ניקוי , תחנת עגינה .

מחיר: 2,490 ₪

השוטף משווק על ידי יבואנית מוצרי החשמל החדשה בישראל-  UNICO

נסיינית המערכת: התחיל בהכרזה אני מאוד אוהבת ניקיון וסדר, אני והדלי והסחבה יש לנו מערכת יחסים עתיקה יומין, הגיע אלי השוטף לצורך סיקור הסתכלתי עליו במעין קריצה, קיבלתי מידע על שימושו וביקשו ממני לבדוק את יעילותו. תחילה אמרתי לעצמי שאני את הסחבה לא עוזבת אין יותר נקי מזה. החלטתי להירתם למשימה שערכה שבוע על מנת שאוכל להיות אובייקטיבית כלפי המוצר.

מילאתי במיכל המים נוזל רצפה כפקק הכנסתי למיכל הפעלתי את הרובוט שאוכל לשמוע על תהליך הניקיון הוצאתי את השוטף ממקום הטעינה מציינת שקל להרימו ולנשיאה לחצתי על המתג הפעלה ומיד השוטף עם גלגליו לקח אותי קדימה והוביל אותי, לא הייתי צריכה להתאמץ כלל בשטיפה הכול ממש קל.אתם  בטח שואלים מה עם הפינות ? אז התשובה שלא הייתה בעיה עם השוטף נסעתי ישר קדימה ואחורה ופינה  נקיה. לאחר זמן המשטח היה מבריק נאלצתי לעצור את השטיפה ולנקות את המיכל המלוכלך וכאשר פתחתי אותו לשפוך את תכולתו הייתי בהלם מכמות הלכלוך ואך לא?  השערות של הכלבה היו מונחות שם בערמה שפכתי את הנוזל "השחור"  לאסלה והמשכתי בשטיפה. לאחר מכן עליתי לקומה השנייה לרצפת פרקט והתוצאה לא איחרה להגיע המיכל היה מלוכלך מאוד ואפילו תוספת חול (נעלים של הילדים). לאחר סיום המשימה הוצאתי את החלקים שטפתי אותם בקלילות יבשתי והכנסתי לבית השוטף. הסתכלתי במבט פנורמי לכיוון הרצפה היא הייתה מצוחצחת ללא סימנים שהסחבה מותירה, ידיי לא נגעו במים לא נאלצתי לגרוף מים ולשטוף את הסחבה ולהחליף דלי מים נקיים. פשוט יעילות מקצועיות חדשנות ומהירות.

צילום: נעמה משיח כהן

אני רוצה לציין, שהופתעתי לטובה שלאחר ארוחת שישי נפלו פירורים על הרצפה כמו בכל ארוחת ערב ואין זה  משנה הגיל זה קורה כמעט לכולם. בסיום הארוחה בני התנדב לשטוף ובשניות הרצפה הבריקה, לא היו ויכוחים מי יטאטא ישטוף פשוט קל והוא העלה חיוך על פניו. לבתים החיים לצד בעלי חיים המשילים את שיערם, מבשרת לכם בפה מלא עם השוטף המרצפות מבריקות. לרוב בעלי החיים בחורף יוצאים לגינה ונכנסים בחזרה רואים את פסיעות רגליהם בהטבעה על המרצפות. אז הקץ לסוגיה הזו השוטף מופעל והתוצאה מושלמת.

צילום: פרטי

יש כאן מהפך טכנולוגי בתחום הבית או המשרד מוצר קל לתפעול שמיש ביותר, מתאים לכל בית עם תינוקות, מבוגרים וקשישים. המוצר הינו כוכב המחולל שינוי בעולם שטיפת מרצפות. מרשים ומוצלח. אין ספק עידן של דור חדש הגיע. אין מאושרת יותר ממני.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה