עמוד הבית » תערובות לתחליפי בשר על בסיס חלבון אפונה, חטיפי ה MIX, מנה חמה

תערובות לתחליפי בשר על בסיס חלבון אפונה, חטיפי ה MIX, מנה חמה

צילום: creative pea

את סדרת BEEFFREE, CHIKENFREE ,FISHFREE

חברת  Creative Peaמשיקה סדרת מוצרים בפיתוח חדשני המאפשרת הכנת תחליפי בשר טבעוניים על בסיס חלבון אפונה איכותי הידוע ביתרונותיו הבריאותיים. המוצר מגיע כתערובת שאינה דורשת קירור או הקפאה, ומהווה חומר גלם זמין ובריא להכנת מגוון מנות המתאימות לשילוב בכל ארוחה.מוצרי הסדרה מבוססים על חלבון אפונה איכותי שאינו מהונדס גנטית, והם אינם מכילים דגנים וסויה, הורמונים ומונוסודיום גלוטמט ומאפשרים הכנה מהירה ונוחה של מגוון מנות גם לספורטאים, צמחוניים וטבעוניים.

סדרת המוצרים כוללת שלוש תערובות שונות המיועדות להכנת מנות בטעם בשר, עוף ודגים. לאפונה יתרונות בריאותיים רבים. היא מסייעת בשמירה על בריאות העצם, מסייעת בחילוף חומרים, מהווה מקור טוב לברזל ולחומצה פולית, מסייעת בחיזוק המערכת החיסונית ומכילה ויטמין C.להכנת התבשילים נדרשת הוספה של מים ושמן בלבד, ליצירת מסה מוכנה לבישול, המאפשרת להכין כמעט כל מנה- קציצות, מוקפץ, המבורגר, נקניקיות, נאגטס, קבבים ועוד.  התערובת מכילה תבלינים , אך ניתן להוסיף לפי טעם אישי.

שקית המוצר מספיקה להכנה של מספר מנות ויכולה להתאים גם לשומרי כשרות בשל היותו פרווה. מאחר והתערובת אינה מצריכה קירור או הקפאה, היא מתאימה מאוד לנסיעות וטיולים, גם בחו"ל. ניתן להשיג בחנויות הטבע ניצת הדובדבן, טבע מרקט ואניס, ברשתות המזון שופרסל דיל וטיב טעם ובאתר החברה: https://creatpea.com/

נסיינית המערכת: לומר את האמת חיכיתי לרגע שבו אוכל להכין מאחת התערובות קציצות, היה לי מעט קשה מחשבתית, אבל יצאתי לפעולה. פתחתי את השקית הירוקה שמתי בקערת זכוכית את התכולה, שפכתי כוס מים, מעט שמן הוספתי כוסברה מעט כורכום, מלח ועירבבתי את המלית ועשיתי קציצות עם כפות ידיי, שמתי בתבנית אפיה ריססתי מעל מעט שמן ולתנור. חיכיתי שהקציצות יהיו מוכנות, הכנתי סלט ירוק, סלט סלק, קינואה לצד כוס יין אדום. ו… טעמתי.. מזכיר את הטעם האמיתי, טעים משביע. מיוחד. מתאים לארוחות ערב, טיולים, קיימפינג. קל ובריא.

במבה ביסלי בצל מיקס

אסם, מובילת שוק החטיפים בישראל, מחזירה במיוחד לעונת הקיץ 2023 את מהדורת במבה ביסלי בצל מיקס. המהדורה של במבה ביסלי בצל מיקס  שהיא שילוב של הבמבה האהובה יחד עם הביסלי בצל, מייצרת שילוב מרקמים ייחודי – בין הנימוחות של הבמבה לפריכות של הביסלי ושילוב טעמים עוצמתי בשקית אחת.

טרנד חטיפי ה MIX-ממשיך לצבור פופולריות ולעורר התרגשות גדולה בקרב הצרכן הישראלי. לאור ההצלחה הגדולה של מהדורת במבה ביסלי גריל מיקס שהושקה לראשונה למונדיאל 2014 והיוותה הסנונית הראשונה של הצלחות המיקסים, אסם מקפידה להשיק אחת לתקופה מיקסים חדשים ומעניינים. מהדורת במבה ביסלי בצל מיקס משלבת בכל אריזה את שני החטיפים שכולם אוהבים – במבה וביסלי בטעם בצל.

במבה ביסלי מיקס צילום: סטודיו אסם

במבה ביסלי בצל מיקס תוצע במהדורה מוגבלת באריזת 80 גרם,טווח מחירים ארצי1.90 ₪ עד 5.90 ₪ / 80.00 גרם,כשרות – בד"צ העדה החרדית, רבנות ראשית קריית גת, ניתן להשיג בכלל רשתות השיווק במדפי החטיפים.

נסיינית המערכת: אנו בקפיצה קטנטנה לחופש הגדול הקרב, הילדים בחופשת הקיץ וזה הזמן להפחית מתחים ולצאת מהשגרה להינות חוויות משפחתיות יחדיו טיולים, סרטי קולנוע, מסעדות וגם להחזיר לילדים את מה שהם הכי אוהבים את המיקס הקלאסי, במבה, ביסלי ובצל. חוויה חושית מהנה. מובטח לכם שהשקיות יתרוקנו במהרה. ולא לשכוח לשים בפח את השקיות. חופשה נעימה.

מנה חמה נודלס 

מנה חמה, כעת מושק בפאוצ'ים בטעמים חדשים: נודלס בטעם קארי ונודלס בטעם טריאקי. באריזת שקית, לנשיאה לכל מקום בקלות ובנוחות. המעניקה חוויה קלה ונוחה להכנה ביתית מהירה כמו גם כפתרון קומפקטי לטיולים. הפורמט בשקית מעניק לצרכנים את המוצר האהוב בצריכה נוחה ובמחיר אטרקטיבי.הטעמים החדשים מעניקים לצרכנים חווית טעמים מרגשת בעולמות חדשים – והפעם עם טעמים ייחודיים שלא קיימים בשוק הישראלי.

מנה חמה בשקית נודלס בטעם קארי ונודלס בטעם טריאקי. משתלבים בתוך מגוון המוצרים בסדרה: מנה חמה נודלס בטעם בקר, מנה חמה נודלס בטעם עוף ומנה חמה נודלס ספייסי.

צילום: סטודיו אסם

המוצרים החדשים אינם מסומנים.

נסיינית המערכת: בני הבכור אוהב מאוד את המוצר, הוא לוקח עימו לצבא באופן קבוע לארוחת צהריים, הנודלס טעים ומשביע. לדברי בני לאחר שטעם את הנודלס לדבריו: " טעמו נפלא, ובא לי לאכול עוד מנה".

תגובה

הוספת תגובה