עמוד הבית » טעמים בגלידות, דוריטוס בטעמים חריפים, תפוצ'יפס בטעם ברביקיו דבש

טעמים בגלידות, דוריטוס בטעמים חריפים, תפוצ'יפס בטעם ברביקיו דבש

צילום: גלידות נסטלה

חידושים בגלידות קיץ  2023

גלידות נסטלה פותחת את עונת הקיץ ומציגה חדשנויות מרגשות בכל הקטגוריות. בין החידושים העונה יהיו אקסטרים פיסטוק, מילקה קרמל, מאגדת מיני מילקה, לה פרוטה קוקוס אננס, ושלגון בטעם קולה לימון. גלידות נסטלה  מרחיבה את סדרת אקסטרים (Extreme) ומשיקה את אקסטרים פיסטוק – טילון גלידת פיסטוק עם מטבע שוקולד לבן ושברי פיסטוק. אקסטרים פיסטוק פונה לקהל ההולך וגדל של אוהבי הפיסטוק בישראל. לצד  מילקה קרמל, שלגון וניל עם ריפל קרמל בציפוי שוקולד עם פצפוצי אורז ושברי ביסקוויט. כמו כן, משיקה מאגדת מיני מילקה הכוללת שש שלגוני מיני מילקה וניל.

בקטגוריית ה-Wellness, משיקה גלידות נסטלה את לה פרוטה קוקוס אננס – טעם מגוון, חדש ומפתיע בסדרה לה פרוטה. כל המוצרים בסדרת לה פרוטה מכילים 50 אחוזי פרי.  דובדבן בקצפת  שלגון בטעם קולה לימון בעל שפה ונראות צעירה ובטעם מפתיע. השלגון יושק בפלטפורמת הסושיאל המובילה ביותר היום בישראל בקרב בני הנוער TIKTOK. אתגריGood challenge המופיעים על מקלות השלגונים מתמקדים בעשיית מעשים טובים לחברה ולזולת, ותיעודם ברשת החברתית כשברקע מתנגן סאונד קצבי וייחודי. בין האתגרים ניתן למצוא אתגרים כמו "בקרו את סבא וסבתא", "אמרו שלום לאנשים שבדרך", "השאירו סביבה נקייה" ועוד. על מנת להשתתף בפעילות, על הצרכנים לסרוק את הקוד על גבי האריזה, לבצע את האתגר הטוב המופיע על המקל בליווי הסאונד הייחודי שנוצר לטובת הפעילות, לשתף את הסרטון ואולי לזכות במגוון פרסים שווים.

נסיינית המערכת: הקיץ הגיע ועימו חידושים בתחום הגלידות. חם ולח בארץ ואין כמו רגע להתנחם בגלידה בייתית המקררת את הגוף ומנעימה רגעי קסם מתוקים. הגלידות טעימות איכותיות חלקן מצופות בשוקולד איכותי. מושלם.

דוריטוס בסגנון אסייתי חריף וסלסה חריפה

דוריטוס של המותג עלית משיקים מהדורה מוגבלת של סדרת ה- "HOT BATTLE": חטיפי תירס בשני טעמים חריפים ונועזים. הטעמים החדשים, אסייתי חריף וסלסה מקסיקנים חריפה, מגיעים באריזות חדשניות ובצבעים מטאליים ייחודיים, כסף וזהב. הטעמים החדשים יצטרפו למגוון המוצרים הקיים של חטיפי המותג – טבעי , חמוץ חריף, גריל, נאצ'ו וחריף אש. וגם הם כמובן ללא גלוטן כמו כל חטיפי המותג.

צילום: סטודיו שטראוס

משקל: 55/70 גרם, כשרות: בד"צ – העדה החרדית, אלרגניים: אסיייאתי חריף מכיל סויה, סלסה חריפה עלול להכיל סויה.

ניתן למצוא ברשתות השיווק.

נסיינית המערכת: אני לא אוכלת חריף, כך שבשמחה העברתי לבני בכורי את החטיף, לטעימה. לדבריו: "החטיף קראנצי', טעים והחריף במחריפות מעודנת, אהבתי. חטיף שאלך עימו לקולנוע".

תפוצ'יפס בטעם ברביקיו דבש

תפוצ'יפס, חטיף תפוח האדמה משיק טעם חדש לראשונה בישראל – ברביקיו-דבש. מדובר הטעם פופולארי בחטיפי הצ'יפס בעולם בקטגוריית החטיפים המלוחים. ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

צילום: סטודיו אוסם

 משקל: 50 גרם, כשרות: בד"צ העדה החרדית, ללא אלרגנים, ניתן למצוא ברשתות השיווק

נסיינית המערכת: טעם מגניב, מעניין לאוהבי הצ'פסים, מיקס של טעמים היוצרים מרקם של מתיקות ומליחות בו זמנית לצד טעם אינסופי.