עמוד הבית » רוצים להכיר את האומן הגאון סלבדור דאלי, התערוכה הגיע לישראל

רוצים להכיר את האומן הגאון סלבדור דאלי, התערוכה הגיע לישראל

צילום: יחצ
כולנו שמענו על האומן סלבדור דאלי שהטביע חותם בעולמנו בשלהי המאה ה- 20 יצירות מופת ואמנות האלמותית בתערוכה שמתקיימת באקספו בתל אביב.

התערוכה הבינלאומית המתפרשת על פני שטח של 1500 מ"ר ובהשקעה של 6 מיליון ש"ח, עוסקת בראיית עולמו הפנימי והשפעותיו של החוקר והצייר סלבדור דאלי. חוויה מיוחדת במינה אשר מציגה את יצירותיו המופלאות והמרתקות ביותר של האמן הידוע בעולם, ממובילי זרם הסוריאליסטי. התערוכה מראה למבקר את המסע הסוחף אל תוך מוחו של האמן הגאון סלבדור דאלי דרך האומנות הדיגיטלית שנעשתה בטכנולוגיה ייחודית, ונבנתה על ידי בינה מלכותית, לחוויית VR יוצאת דופן.התערוכה כוללת למעלה מ500 מיצירותיו המוכרות והמרתקות של האמן המוערך בעזרת מספר טכנולוגיות מתקדמות ומגוונות אשר מותירות פעימה בלב.

צילום: יחצ

המעבר ליצירותיו המופלאות של האומן הנודע, ציוריו פסליו וכיוצ"ב, מובא דרך סיפור חייו של סלבדור בתערוכה שמתחילה מביתו עוברת דרך ספרד שכל כך טיפח והשקיע מזמנו, דרך סיפור חייו והסיפורים המעניינים שמאחורי ציוריו.האומנות של סלבדור באה לידי ביטוי ע"י סימפוניה של צלילים, ציטוטים, אורות וצבעים המשולבים בתערוכה ומאפשרים חוויה רב-חושית ובלתי נשכחת של פעם בחיים.

צילום: יחצ

החללים בתערוכה

IMMERSIVE חלל הקרנה ב- 360 מעלות: המשלב בהקרנה יוצאת דופן בשילוב צלילים ציטוטים ועוד חוויה רב חושית הכוללת את כל יצירותיו, אמירותיו וסיפור חייו, לא נשארים לרגע אדישים, אלו רגעים שכל החושים פועלים. מובטח לכם חוויה מרגשת מאוד.

מתחם VR (מציאות מדומה) –כניסה חד פעמית לעולמו של סלבדור דאלי במשקפי VIRTUAL REALITY הספינה תקח איתכם לנבחי נשמתו של האמן, יצירותיו המפורסמות יעברו מולכם בטוחה שתרצו לגעת בהם. השעונים מתעופפים, הפילים בעלי רגליים ארוכות כמו חסידה ילכו מולכם, ציורים יתעופפו בחלל..  חוויה שאסור לפספס!

מתחם Scatch and post – בו תוכלו לבחור איך אתם הייתם רוצים שיצירותיו של דאלי יראו.

צילום: יחצ

סלבדור דומנק פליפ ז'סינט דאלי אי דומנק, (1904-1989) היה צייר ספרדי, מובילי זרם הסוריאליסטי באמנות. יצירותיו של דאלי, הן הגרפיות והן הפיסוליות, כוללות מספר מרכיבים קבוצים, המסמלים רעיונות קבועים, בטכניקה של מעין רישום מהיר בצבע, משיחות מכחול קצרות ועתירות צבע ושימוש בצבעים משלימים.
סלבדור  צייר עד רגעיו האחרונים.

הוספת תגובה

הוספת תגובה