עמוד הבית » תערוכת ציור וטכניקת הפיוז'ן

תערוכת ציור וטכניקת הפיוז'ן

תערוכת חיים של דיאנה טוסוניאן . צילום יחצ
ב- 19 לפברואר תיפתח תערוכה יוצאת דופן: אמנות בטכניקת הפיוז'ן ותערוכת ציורים, בגלריית Unity Art House , ביפו.

התערוכות תיפתחנה תחת השמות: "דרך הזכוכית" ו"חיים", הכוללת את עבודותיהן של שתי אומניות- מאסטרית הזכוכית ג'וליה רזינסקי המתמחה בטכניקת הפיוז'ן ודיאנה טוסוניאן- ציירת המשלבת טכניקות שונות החל מאימפרסיוניזם ועד מודרניזם טהור ומתארת בציוריה רוטינה יומיומית- החיים כפי שהם. השתיים יחשפו מגוון רחב של עבודות מזכוכית וציורים .

האומנית דיאנה טוסוניאן המציגה את תערוכת "חיים", משמשת  כעורכת ראשית של חדשות חוץ בערוץ 9  וציירת ואומנית בזמנה הפנוי משלבת חומרים שונים בעבודותיה וכך יוצרת עבודות יוצאות דופן עם תיאור סובייקטיבי של הציירת על חיי היומיום.

האומנית ג'וליה רזינסקי המציגה את תערוכת " דרך הזכוכית", עוסקת בתחום הפיוזן למעלה מעשור.

טכניקת הפיוז'ן זו טכניקת המסה של חלקי זכוכית מוצקים, עד שהם מתמזגים והופכים לצורה המתבקשת. טכניקה זו מחייבת דיוק רב של טמפרטורת המסה ויצירות בטכניקת פיוזון מחייבים שימוש בחומרי גלם איכותיים מאוד.

בעיניי רזינסקי הזכוכית הינו חומר בעל תכונות סותרות, מצד אחד שבירה ועדינה, ומאידך יכולה לחיות לנצח. לכן התערוכה החדשה מציגה אין סופיות לצד  חיים של רגע.

תערוכת חיים של דיאנה טוסוניאן .
צילום יחצ
תערוכת חיים של דיאנה טוסוניאן .
צילום יחצ
תערוכת חיים של דיאנה טוסוניאן .
צילום יחצ
תערוכת חיים של דיאנה טוסוניאן .
צילום יחצ

 House 'UNITY ARTזו גלריה קהילתית של עמותת יוניטי ארט שנוסדה  ללא כוונות רווח, שמטרתה לסייע לאומנים ישראלים לקדם את יצירותיהם. בגלריה מתקיימות תערוכות רבות (קבוצתי ויחיד), פסטיבלים וירידים, סדנאות לילדים ומבוגרים, ימי כיף לחברות וארגונים ואירועים שונים.

התערוכה פתוחה לקהל הרחב מה 19.2 עד 5.3 – ברחוב  דוד רזיאל 6, יפו

הוספת תגובה

הוספת תגובה