עמוד הבית » שבוע הגסטרונומיה הצרפתית So French so Food

שבוע הגסטרונומיה הצרפתית So French so Food

עמאר מסלמני אריק דנון וז'זף ויולה צילום רפי דלויהר
'קבוצת מסלמני' קיימה סדנת אומן בסניף לגעת באוכל, ראשל"צ בהובלתו של השף הצרפתי Joseph Viola במסגרת אירועי שבוע הגסטרונומיה הצרפתית So French so Food המתקיימים זו השנה ה- 8 ברציפות בישראל ביוזמתה של שגרירות צרפת בישראל

'קבוצת מסלמני' חברה גם השנה לשבוע הגסטרונומיה הצרפתית בישראל – SO FRENCH SO FOOD, המתקיים זו הפעם השמינית ברציפות במהלך חודש פברואר.

פעילות שבוע זה מורחבת על ידי קבוצת מסלמני גם השנה לעולמות של קמעונות, בנוסף על הפעילות הגסטרונומית המתקיימת במסעדות נבחרות ובסדנאות אומן שונות ברחבי הארץ.

במסגרת שבוע זה מציעה קבוצת מסלמני, יבואנית מותגי פרמיום צרפתיים בתחום המטבח והבישול, מאות פריטים של מותגי המטבח והבישול הצרפתיים:  TEFAL,  PYREX,  LUMINARC  ו-STAUB במחירים מיוחדים ובהנחות שונות ברשת לגעת באוכל, במשביר לצרכן, בום סנטר, בפורשף ובמבחר חנויות מתמחות. הפעילות תתקיים עד סוף חודש פברואר.

עמאר מסלמני ומר אריק דנון שגריר צרפת בישראל צילום רפי דלויה

המהלך של קבוצת מסלמני נועד להנגיש את איכויות המטבח הצרפתי לכל בשלן, כך שכל אחד יוכל להתנסות בחוויית בישול מקצועית ובטוחה, מנוחות המטבח הפרטי שלו.

השנה עמדו אירועי שבוע הגסטרונומיה הצרפתית בסימן חבל הארץ אזור אוברן-רון-אלפ

לארץ הגיעה משלחת של 18 שפים צרפתיים מאזור זה. בראש המשלחת עמד שף ג'וזף ויולה בעל רשת המסעדות והמעדניות Daniel et Denise, נושא עיטור אגודת המצנפות הלבנות של העיר ליון ועיטור "מסעדות בושון המסורתיות של ליון", המייצגות את הקולינריה המסורתית של העיר השלישית בגודלה בצרפת.

לדברי עמאר מסלמני, מנכ"ל קבוצת מסלמני: "החיבור שלנו לאירועי שבוע הגסטרונומיה הצרפתית So French so Food הוא טבעי והפך למסורת שנתית, שלה אנו שותפים מזה מספר שנים. מדובר בחיבור עסקי שהפך עם השנים בר מזמן הפך לחיבור של ידידים והוא רק מוכיח את עצמו מיום ליום כבחירה הנכונה, כי בסופו של דבר  כולנו רוצים ליהנות ממטבח איכותי, טעים, בריא ובטוח. אני שמח על היוזמה של שגרירות צרפת שבחרה לקדם את עולם הבישול הצרפתי בצורה כה מהנה עבור כולנו".

הוספת תגובה

הוספת תגובה