עמוד הבית » תצוגת האופנה של לוריאל בשבוע האופנה בפריז

תצוגת האופנה של לוריאל בשבוע האופנה בפריז

שבוע האופנה בפריז צילום: יחצ לוריאל
אירוע פתיחת שבוע האופנה שנערך בפריז, בשיתוף לוריאל פריז, מותג הביוטי המוביל בעולם, עם המהדורה החמישית של "Le Défilé L'Oréal Paris .

תצוגת האופנה הנוכחית הייתה פתוחה לציבור הרחב והשתתפו יותר מ- 2000 צופים בנוסף, שודרה ל-30 מדינות ברחבי העולם דרך הערוצים החברתיים של המותג. האירוע כלל קבוצה ייחודית של דוברות בינלאומיות. המסר של התצוגה השנה היתה  WALK YOUR WORTH אשר, נועד לעורר את כל הנשים, להופיע בעולם ללא התנצלות ולצעוד אל עבר גורלן בביטחון.

שגרירות המותג הבינלאומיות אשר צעדו על המסלול, בניהן : אנדי מקדואל, אווה לונגוריה, קתרין לנגפורד, סינדי ברונה, בעלות עוצמה נשית, כריזמה וביטחון שופע.  כשותפה רשמית של שבוע האופנה בפאריז, תצוגת המסלול של לוריאל פריז חגגה את היופי, החוזק והפוטנציאל של נשים דרך הפרספקטיבה של המסר ארבע מילים חזקות המשקפות את המחויבות ארוכת השנים של לוריאל פריז לתמוך בכל הנשים הנמצאות ברחבי העולם.

צילום: יחצ לוריאל
אווה לנגוריה, צילום: יחצ חול
סינדי ברונה, צילום: יחצ חול
לומה גרות', צילום: יחצ חול

צוות המאפרים ומעצבי השיער בראשות ואל גארלנד, מדריכת האיפור העולמית של המותג וגורו השיער סטפן לנסיאן, היה אמון על מראות היופי היצירתיים שנצפו בתצוגות האופנה תחת הקונספט: פרץ סינגריה בין יופי ואופנה.