עמוד הבית » כמה פעמים עלה לכם רעיון ופרח מזיכרונכם?

כמה פעמים עלה לכם רעיון ופרח מזיכרונכם?

צילום: עידית אלה ערגס
אני פריקית של מחברות. הנה, אמרתי את זה.

אני אדם מאוד טכנולוגי שכל הזמן לומדת ומתקדמת יחד עם השינויים שקורים בכל רגע אבל את האהבה למחברות אני משאירה אצלי קרוב וזה משהו שאני לא מוותרת או אוותר. תמיד תמצאו אצלי מחברת בתיק בה אני רושמת כל מיני רעיונות לפוסטים, רעיונות יצירתיים, לו"ז ומשימות שיש לי לבצע. למעשה, כל הרעיונות הכי טובים ומשמעותיים התחילו במחברת פשוטה של כמה שורות.

בדיוק ככה, נולד אצלי הרעיון ליצור מחברות משלי. ממש כמו בסרטים המצוירים עם נורה שנדלקת לגיבור מעל הראש, ככה זה היה. שרבטתי כמה פעמים את שמי במחברת במגוון סגנונות ואז הנורה האירה.

צילום: pixabay

למה שלא אכתוב במחברת אישית שלי?

שאני אעצב ואתכנן?

המטרה הייתה ליצור מחברת כתיבה חופשית כמו שאני אוהבת עם מסר מעצים וכריכה מדהימה. מיד העברתי דף ותכננתי מה אני רוצה בכל עמוד ואיך היא תיראה.. וזה כבר נתן לי את ההתלהבות והמוטיבציה שהייתי צריכה ותכננתי אחת נוספת.. מכוח המחשבה, מרעיון קסום, הוצאתי את זה לפועל, הפכתי למציאות.

תוך כדי עבודה על המחברות העברתי שיעורי ניו מדיה בבית ספר יסודי ברחובות. אחד השיעורים היה דימוי עצמי. לימדתי אותם את הנושא דרך אפליקציה לעיצוב וכל תלמיד עיצב לעצמו כרטיס ביקור אישי שבעצם ייצג את כל מי שהוא תוך שימוש בצבעים וגרפיקה שהם בחרו המסמלת אותם כפי שהם רצו.

צילום: עידית אלה ערגס

תלמיד אחד ניגש אליי ובהתלהבות הראה לי שהצליח לעצב לעצמו מערכת שעות ולוח משימות בנוסף למה שלמדתי. התפעלתי מהיכולת ומהתוצר המדהים שהוא עשה ואז הנורה נדלקה שוב, באותו רגע- מחברת ניהול זמן, מחברת פוקוס!

למה לא?

ושוב ניגשתי לשולחן שלי, למחברת שהייתה לי בתיק ורשמתי לי נקודות שלא אשכח. כשהגעתי למחשב הפרטי שלי, באותו לילה כבר נולדה גם מחברת – אני בפוקוס לניהול זמן והשראה עם שפע של העצמה, תכנון משימות ועוד. מזמן כבר גיליתי שניהול זמן לא קיים אם אין ניהול עצמי וזה מה שרציתי להעביר דרך המחברת. ניהול עצמי נכון ויעיל כדי לנהל את הזמן בצורה מיטבית ויעילה ובנוסף לתת תזכורות של העצמה, חיזוקים והודיה חודשית.

צילום: עידית אלה ערגס

בכל יום הייתי מוסיפה עוד עיצוב ומדייקת וההתרגשות הייתה בעיצומה שאני אכתוב עוד מעט על משהו שאני יצרתי והיא תלווה אותי בכל רעיון ומשימה בדרך. מה גם, שעד לאותו רגע לא הכרתי את היצירתיות שבי. אני מאוד אוהבת לכתוב ולחרוז ובכלל את עולם המילים אבל מעולם לא ידעתי שקיים בי כישרון כלשהו לעצב וליצור. גיליתי על עצמי שאני יכולה ואני גם אוהבת את זה.

כשראיתי את העיצוב מוכן חשבתי למה לא לתת גם לאחרות שמאוהבות במחברות כמוני ליהנות מהן? פניתי לדפוס ויצרתי את החלום שלי. מחברות העצמה משלי.. עם משפטים שלי שמלווים אותי. אין מרגש מזה, מכל מחמאה שמגיעה, מכל אחת שאני רואה עם המחברות שלי. הגשמתי חלום קטן בדרך וזו רק ההתחלה.

צילום: עידית אלה ערגס

לרכישת המחברות: https://bit.ly/3sLXC3Z

מאת : עידית אלה ערבס