עמוד הבית » איך נוכל לתת הוראות הפעלה לחוכמת הגוף שלנו.

איך נוכל לתת הוראות הפעלה לחוכמת הגוף שלנו.

צילום: pexels
יומן מסע, סיפורי הבראה, יוצאי דופן, פרק ב' פגישה 14

גאיה הגיעה באי שקט. אתמול, עברתי בדיקת C.T הייתי מאוד לחוצה לפני הבדיקה. גם הרגשתי שיש לי משהו בבטן. ופחדתי, שהגידולים גדלו, ומה תהיה תוצאת הבדיקה. אני כל הזמן מתנדנדת בין האמונה ברפואה המשלימה, שמדברת בעיקר על זה ששיפור אנרגטי כללי של הגוף והרגש – יביא לריפוי. לבין הרפואה שהכלים שלה לריפוי, זה שמשהו חיצוני כמו ניתוח/כימו/ הקרנות.. ושזה מה שיהרוג את הגידול.

הסרטן שלי יש לו אופי שהוא מתפשט מהר. יש לי כמה גידולים במקומות שונים בגוף. אני שורדת כבר שש שנים עם הסרטן המפושט. הרופאים אומרים שאין ריפוי לסוג הזה של הסרטן. ההישרדות שלי עד היום, היא די יוצאת דופן. אני שואבת השראה מספרים, והרצאות של המורים שלי, כמו נאדר בוטו, ואריה אבני, שמדברים על זה, שאם הגוף באנרגיה טובה – אפשר לחיות עם הסרטן. יש לי תקווה שאוכל לרפא את הסרטן לגמרי. אבל גם אם לא, המילים שלהם, מעודדות אותי. אבל, כמו שאמרתי, אני מתנדנדת, בין האמונה הנ"ל, לבין הפחד מהמוות. או יותר נכון מהפחד מהסבל שיהיה אם הכל יסתבך.

אני מבינה לגמרי, הוספתי ברוך. הפחדים שלך, וההתנדנדות שאת מדברת עליה, כל כך אנושיים. טוב שאת מביאה את הרגשות האלה לכאן. אני רוצה לעודד אותך, אני מרגישה שאת עושה דרך מופלאה ואמיצה, של שינוי תודעה. זה דבר לא מובן מאליו. אבל, בעיני, שינוי התודעה, הוא המפתח לריפוי.

צילום: pexels

 

>>>אין מקום לאף אחד אחר עד ריפוי הפצעים שלך מהעבר

את יודעת שאני תלמידתו של פרופ' זייצק המופלא. יש כמה משפטים שלו, שחקוקים אצלי בזיכרון. (ואין לי זכרון מי יודע מה..).הוא אמר ש: "אפשר לחיות עם הסרטן, לאורך זמן, ובבריאות טובה כל עוד אנחנו מרדימים אותו". ההרדמה שהוא מדבר עליה, קשורה לשיפור איכות החיים שלנו. הוא מדבר על הרבה אפשרויות לריפוי. הדרך שהוא הכי ממליץ עליה, היא ההרפיה העמוקה, המדיטציה לריפוי ודמיון מודרך שהם אלו שמביאים  לשינוי מצבי תודעה. וששינוי מצבי התודעה, הוא הדבר שהכי מרפא אותנו מבפנים, מהשורש. זאת הדרך, שאנחנו עושות כאן. ההתמדה שלך, הרצון לשינוי, החיפוש שלך לריפוי, זאת בדיוק הדרך שפרופ' זייצק מדבר עליה.

נראה היה שהמילים האלה, עודדו את גאיה. משהו בה נרגע קצת. במדיטציה, לאט לאט, נכנסנו להרפיה עמוקה. והתבוננו באזור של הגידולים באגן. ביקשתי מגאיה לבחור גידול אחד, ולהתבונן בו. לאחר זמן מה, ביקשתי ממנה, לתאר את הגידול. איך הוא נראה לה בדמיון. התיאור היה: הוא בצורת אליפסה, מחובר לדופן האגן, בצבע צהוב אפור, עם קוצים. הגידול אומר לי, שהוא שארית של הרחם, שהתפוררה בניתוח להוצאת הרחם.

עכשיו עולה לי זכרון, סיפרה גאיה. בגיל 17/18, היה לי חבר ראשון. המחזור לא הגיע, פחדתי שאני בהריון. לאחר זמן מה, המחזור הגיע.
גם בצבא, אותו סיפור. הייתי במתח אדיר….בסוף המחזור הגיע. הרחם הוא כמו הכלי שלי, להגיע לזוגיות הנכונה. ידעתי תמיד אז, שזה לא הזמן הנכון ולא הזוגיות הנכונה. והרחם שחררה את ההיריון הלא רצוי.

אולי, הזכרון עלה עכשיו, הוספתי, אני הכותבת, הוא סימן בשבילך, שהגוף שלך יודע לשחרר דברים. כמו שהוא שיחרר לבד, הריון לא רצוי, כך אולי הוא גם ידע לשחרר את האחיזה של הגידול בדופן האגן ?

תדמייני את זה קורה, הוספתי ברוך. מה שאת מדמיינת, בהרפיה העמוקה, זה כמו הוראות הפעלה לחוכמת הגוף. דמייני את זה קורה, לאט לאט. לאט לאט, משהו שם משתחרר בחיבור הזה בין הגידול לדופן האגן. כן, אני רואה ומרגישה, שמשהו שם משתחרר באגן, אמרה גאיה. לאחר כמה דקות שקטות, ביקשתי מגאיה לדמיין את כל האגן מתמלא באור מרפא. שיודע לנקות ולשחרר כל מה שמיותר. לאט לאט, ברכות וברוך.

צילום: pexels

 

הגוף שלך יודע לעשות את זה. הזכרון שעלה לך, עלה, כדי לעודד אותך. לתת לך את הסימן שאת צריכה. סימן, שאת בדרך הנכונה. !!!
הזכרונות שעולים, הוספתי, זאת הדרך של חוכמת הגוף, לפתח לך עוד דלת, עוד חלון, להראות לך את הדרך לריפוי שלך. וגם, כדי לרפא את התחושות הקשות שהיו בעבר. את מוזמנת להגיד לגוף שלך תודה. לחוכמת הגוף שלך. חבקי בדמיון את גאיה של אז, בת ה,17/18, ואת זאת שבצבא. תגידי לה, שהיא תהיה בסדר. שתהיה לה זוגיות נכונה וטובה, ושיהיה לה בן נפלא.

היא לא מאמינה, זה כמו מדע בידיוני, אמרה גאיה. תגידי לה, שאת יודעת שזה מה שיהיה. !!! חבקי אותה. תני לגאיה של היום, לרפא ולתת כוחות, לגאיה של אז. לכל הגאיות, שהן את. תרגישי כמה החיבוק, האמונה והידיעה הזאת מרפאות את כל הגאיות. גאיה, יצאה מהמדיטציה עם חיוך של אושר ותקווה. וגם אני הכותבת, שמחתי על הדרך הנפלאה שגאיה עוברת, בדרך לריפוי שלה.

צילום: pexels

ומה איתכם הקוראים? האם עלה בכם זכרון כואב מהעבר? האם תוכלו לחבק את עצמכם של אז, לחייך אליו ולתת לו כוחות של ריפוי וחיזוק? נסו, זאת הרגשה קסומה.

מאת  בילי שקד.

לייעוץ : 0528373577

תגובה

הוספת תגובה