עמוד הבית » בלעדי: בטי רוקאווי בטור אישי, מהפכת "הטרנינגים" במגפת הקרונה

בלעדי: בטי רוקאווי בטור אישי, מהפכת "הטרנינגים" במגפת הקרונה

צילום רמי מור
"ניתן לראות את המהפך העולמי דרך האינסטגרם, שמפגיש את הצופים עם מלא כוכבים, מכול העולם, שחושפים את הסגנון האופנתי החדש כדוגמת גל גדות וקים קרדשיאן"

אופנה 2021 מושפעת מהשראת הקורונה. מדיניות הסגר בבתים יצרה מהפך קליל בענף האופנה וחליפות הערב הומרו לקולקציה ביתית חדשה שהותאמה לתנאים ולאווירה – טרניניגים, פיג'מות וסווטצ'רים מפנקים, שיאפשרו לנשים להרגיש ולהראות טוב כשכולם מסוגרים בבתיהם עקב הקורונה.
המעבר מסגר לסגר בכל העולם, פגע בענפים רבים בניהם ענף האופנה, לכן התעדכנות הסגנון לנסיבות זימן לכולנו חבל הצלה ועודד את היצרנים לחשוב מחוץ לקופסה.

המכירות של חברת אסוס ירדו בבגדי ערב ובבגדים קלאסיים בחמישים אחוז, אבל עלו ב300 אחוז בבגדי הפיג'מה והטרנינג הביתי.
ניתן לראות את המהפך העולמי דרך האינסטגרם, שמפגיש את הצופים עם מלא כוכבים, מכול העולם, שחושפים את הסגנון האופנתי החדש כדוגמת גל גדות וקים קרדשיאן. הגדילה לעשות הזמרת בילי אייליש כשהתהדרה בפיג'מת שאנל בטקס האוסקר לפרסי האיימי שהועבר בצורה מקווננת בזום.

אינסטגרם גל גדות

תחשבו איזו תחושה של חירות זה מעניק לכולנו, כשמסתגלים לשינויים, לפתע אין צורך בחזיה או בנעלי עקב להתקשט כדי להתברג.
אני מנסה לדמיין כיצד אבי היה נוהג במציאות הנוכחית כשהזכרונות צפים, כי אצלו בשובו מבית הכנסת היה שריר כי יש לקבל את השבת בבגדי קודש אבוי למי שהעזה להשאר בשוגג בפיג'מה, לא מעט עימותים היו נמנעים.

מעניין להכיר בהשפעת הסגנון האופנתי כאמצעי לתקשר עם הסביבה, עד לפני השינוי אישה השיגה מפגן עוצמה, דומיננטיות ואסרטיביות באמצעות חליפה ואת אומנות הפיתוי באמצעות נעלי עקב ושימלת שיפון, היום זה דורש מאיתנו לגייס כלים חדשים,זאת כתחליף לאומנות הלבוש כשפה להעברת מסרים, בסיטואציות שונות – ענין מאתגר ומרגש לבעלי תפקיד שזו אומנותם.

אינסטגרם Jenniferaniston

נסו לדמיין שילוב של טרנינג עם חליפה ועקבים במקום נעלי בית,זאת בהשראת תופעת הכלות שנעלו במקום נעלי סנדרלה בערב כלולותיהן, נעלי ספורט לבנות או מגף צבאי של "דוקטור מרטין" על מנת להטביע את חותמן.
אישית אני רואה בזאת הזדמנות למעצבים לצאת מהמוכר ובנסיבות הקיימות לתת שיק ייחודי ללבוש הביתי בכדי להשיג את אותן השפעות דומיננטיות כמפגן עוצמה, בדרכים חדשניות .
אופנה 2021 יש למה לצפות !!!
בטי רוקאווי

הוספת תגובה

הוספת תגובה