עמוד הבית » גם נשים הן אישויות מיניות

גם נשים הן אישויות מיניות

צילום: אלעד קיוטאק
חשוב לזכור תמיד – נשים אוהבות לקיים יחסי מין עם אהובן. בהקשר של הסכמה, גירוי מנטלי, קרבה רגשית ואמון, נשים בקשר אוהבות שלוקחים אותן ושוכבים איתן בצורה שהכי מזכירה פראות פרוצה כמו שרובן אוהבות להיות.

זה לא אומר שנשים רוצות להיות מופקרות, בוודאי שלא! אבל בהקשר הנכון, עם אהובה האמין, נשים אוהבות להפוך ליצורים מיניים בעלי אקספרסיביות חסרת רחמים. במקרים רבים, נשים רוצות סקס הרבה יותר מגברים. אם רק אחיי הגברים הייתם יודעים מה עובר לנשים בראש ועל מה הן משוחחות או היו מתות לדבר, הייתם מבינים שגם נשים הן כנראה, יצור אנושי, עד כמה שלחלקים ממכם יהיה קשה לקבל זאת.

נשים לא יגידו לכם את זה, הן צריכות לשמור על כבודן ולהישאר ה"מחוזרות" או ה"מפותות", בקשר. לפחות ככה רוב דפוסי החברה הישנים תכנתו אותן להיות. אך הגרוע יותר שקרה בתכנות החברתי, שלצערי עדיין קיים במקומות רבים, הוא שיש גורמים רבים שעדיין ממשיכים בתפיסות הקדומות שנשים לא כל כך אוהבות סקס.

צילום: אלעד קיוטאק

 אך מה האינטרס הנסתר כאן? מדוע שנאמין שנשים לא כל כך אוהבות סקס? מסתבר שיש לכך מספר סיבות.

תכנות חברתי מגן על נשים מפני גברים שרוצים להשתמש בהן אך ורק למין. אם הנדסת תודעה משדלת אנשים להאמין שנשים חייבות קודם כל להיות מאוהבות כדי לקיים יחסי מין, או חייבות להיות קודם כל במערכת יחסים מחויבת, אז לנשים רבות יש הגנה תודעתית ופיזית מפני גברים הרואים בהן אובייקטים מיניים נטו.

זה גם שומר על נשים צעירות. אם הורים מלמדים את ילדיהם שמין נועד רק לאהבה ולנישואים, אז אולי הילדים שלהם לא יקיימו יחסי מין וייכנסו להריון בטעות. מעניין לציין שהנדסת התודעה המלווה אותנו עד היום מקבילה למציאות של אישה במידה מסוימת. מה שאני מתכוון לומר הוא שרוב הנשים כנועות ליצרים, המיניים שלהן. הן לא יוזמות סקס, אך במקום זאת, הן מגיבות לגבר שלהן כשהוא יוזם. לצערי אומר, שרוב הנשים מעדיפות את זה ככה.

צילום: אלעד קיוטאק

מהפן האישי, נשים מתרגשות מהעובדה שהגבר שלהן מתלהב מהן, נשים אוהבות שהגבר שלהן חושק ו"מפתה אותן". זה גורם להן להרגיש נשיות יפות מושכות ורעננות. אך למרבה הצער, נשים רבות הן גם קורבנות לתכנות חברתי. התפיסות החברתיות שעדיין מלוות רבים מתפרשות כך שכל אישה שאוהבת סקס בקשר חייבת להיות כנראה חריגה, זונה, יצרית באופן שונה, וזה למרות שמדובר בשקר מוחלט, כי נשים מעצם היותן נשים – אוהבות סקס, למרות שחלקן לעולם לא יודו בכך בפני זר כי זה יגרום להן להיראות כ"זולות".

אמנם, גם בפן הגברי ישנו איזשהו יתרון של כל התפיסות החברתיות הללו, שמכיוון שזה נוגד את הנורמות החברתיות שאישה תאהב סקס, זה הופך את זה למרגש עוד יותר כאשר אישה מוכיחה שהיא אוהבת סקס בקשר, תובעת אותו, נהנית, משתוללת ומתפרעת. הגבר מרגיש שהוא זכה באיזה "פרס" או מתנה ששאר חביריו לא זכו בה. כמובן שזאת אשליה, כי גם חבריו הגברים, אם הם גם "גברים" ומאסטרי אהבה מקצוענים, מסתבר שגם הם זכו לאותה מתנה מבת הזוג שלהם. כל דבר שהוא 'טאבו' והוא נפרץ, הוא אפילו יותר מרגש כי הוא טאבו. אבל הטאבו הזה הוא קשקוש, כי גם נשים הן מיניות ואוהבות לחוות חוויות אינטימיות עמוקות המשלבות גוף ונפש, ולכן בסופו של דבר האישה בעצמה מקבלת את הפרס והמתנה להיות המשוחררת מינית שהיא רוצה להיות, מול המאהב המושלם כמובן.

ישנם קשרים זוגיים שבהם בכוח מנסים לסבך עוד יותר את העניינים. מדובר בזוגיות שבה הגברים חונכנו להיות ג'נטלמנים מנומסים, ולימדו אותם, או שהם קיבלו מסרים שונים בצורה עקיפה, שלהציע סקס לאישה זה יעליב אותה כי זה ירמז שהיא 'זונה', אפילו שמדובר באשתו!

הקטע הזה של דעות קדומות אפלות מעכב גברים אלו ומעמיד אותם במצוקה. גבר רוצה מאד להיות מיני עם האישה שהוא מעוניין בה, אבל הוא  מפחד להציע לה לחוות את זה כי זה יעליב אותה. והאשה מה? היא לא יכולה להציע את עצמה  כי זה יגדיר  אותה כזולה מולו. וחוץ מזה, נשים רבות  מעדיפות שהגבר ייזום… חתיכת בעיה.

צילום: אלעד קיוטאק

אז מה אתה צריך לעשות במצב כזה?

עליך להבין שיש לך אמונות מושרשות עמוקות שמעכבות אותך. האמונות הללו נוצרו ונבנו על מידע שגוי. אולי מהנדסת תודעה חברתית. אולי אתה חושב שצריך לשכנע את אשתך לקיים יחסי מין. אולי אתה חושב שנשים לא אוהבות סקס כמו גברים. אולי הפציצו אותך בדעות חברתיות שאומרות שאתה צריך לקנות לאשתך מתנות יקרות, לעזור לה בבית, לרצות אותה תמיד ואז אולי יש לך סיכוי לשכנע אותה לקיים יחסי מין. אלא שכך אתה בפלונטר ומרגיש שאתה מנסה להשתמש במניפולציות כדי להשיג או לקחת ממנה משהו. המידע הזה שלך לא מבוסס על המציאות. אתה צריך לשבור את האמונות הכוזבות המעכבות ולהחליף אותן באמונות מעצימות ומבוססות על מציאות, אפילו מדע ומדע מדויק.אתה עדיין צריך ויכול להיות ג'נטלמן מכבד ובמקביל לשדר לה את העניין המיני שלך.

יש כמה דברים שכדאי לזכור:

נשים הן ישויות נאות, אבל הן גם יצורים מיניים מאוד שאוהבות להיות זנותיות עם החבר האמיתי שלהן. נשים אוהבות לדעת שהן מושכות ונחשקות, אם מתייחסים אליהן בכבוד, מעריכים אותן כאדם, ולא מחפיצים אותן.

ואחרון: סקס הוא דבר טבעי, כלי מטורף להבעת אהבה, כולנו נולדנו יצורים מיניים וזה בסדר. אז תמשיך להתייחס לאשתך בכבוד, כי אתה חייב אחי, אבל תתחיל לשלב קצת אינדיקציה שאתה יודע שהיא יצור מיני מאוד, שנהנית להיות רצויה ומשוחררת (בצורה חושנית מכבדת, לא בצורה מעליבה של חפץ) על ידי ביטוי ההערצה שלך לאופן שבו היא מושכת, או חושנית, או כל תכונה נשית רצויה דומה. נשים מעריכות ונמשכות לגבר שיודע לקדם עניינים, והן מבינות שאם אתה יודע את הכללים הבסיסיים, אתה כנראה תדע איך לרצות אותן.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה