עמוד הבית » דרך האופנה אל הלב, בעיצובה של נטע ליבנה – Unite in Fashion

דרך האופנה אל הלב, בעיצובה של נטע ליבנה – Unite in Fashion

קולקציית 2024, צילום: יוסי גבעוני
נטע ליבנה, מעצבת התכשיטים הישראלית המצליחה בינלאומית, משלבת בעבודתה עומק ואסתטיקה. תכשיטיה, המופיעים במגזיני אופנה מובילים, נועדו להזכיר לאישה את עוצמתה וחיבוריה האישיים.

תכשיטיה של נטע נמכרים לא רק בישראל אלא גם בחו"ל, ומופיעים במגזינים נחשבים בתחום האופנה והלייף סטייל. נטע מאמינה שתכשיטיה הם יותר מאשר פריטי אופנה; הם אמצעי להזכיר לאישה את העוצמה הפנימית שלה ואת החיבורים האישיים שלה למקום, לאנשים, למשפחה ולעצמה. לצד שילוב  אסתטיקה עם משמעות רגשית ורוחנית. בניגוד לאמנים רבים המתמקדים בסגנון מסוים, נטע לא מגבילה את עצמה. היא מתחברת לכל מה שיפה ומעניין, ונותנת לדמיונה חופש ליצור, המאפשר מגוון רחב של עיצובים וחדשנות מתמדת.

אחד המקורות החדשים להשראה הם ציורי המנדלות שהיא מציירת בעצמה. שילוב זה בין אומנויות שונות – ציור ועיצוב תכשיטים. תכשיטיה הפכו למותג אהוב על ידי נשים רבות לא רק מבחינה אמנותית, אלא גם ביצירת חיבור רגשי עם קהל היעד שלה.בנוסף מעבר מעבר לעיצוב תכשיטים, נטע עוסקת גם בסטיילינג אישי ואימון נשים לחיים מאושרים ושלמים יותרה מתמקדות בהעצמה וצמיחה אישית – ערכים שמשתקפים גם בתכשיטים שלה.

>>> שני כוחות מעורבים

עגילים 220 שח netalivne.com צילום: יוסי גבעוני
עגילי גלורי,260 שח צילום: יוסי גבעוני
שרשרת, 360 שח צילום: יוסי גבעוני

קולקציית 2024

בעיצומה של מציאות מורכבת, מציגה נטע ליבנה את קולקציית אביב 2024, 'Unite in Fashion'. במבט מעמיק על החיים כמכלול של ניגודים – טוב ורע, יין ויאנג, חושך ואור – יוצרת ליבנה שפה עיצובית חדשה המשקפת את מלוא הספקטרום הרגשי. הקולקציה משלבת אופנה, יוקרה, אלגנטיות והתרסה, יוצרת הרמוניה מתוך מגוון. "אני מאמינה שהדרך לעולם טוב יותר עוברת בלבבות," מסבירה ליבנה. "החיבור הבסיסי ביותר בין אנשים נוצר דרך אמנות, מוסיקה ואופנה – שפה גלובלית המדברת לכולם." בתקופה של קיטוב, 'Unite in Fashion' מזמינה אותנו לחבק את המורכבות, לראות את היופי בכל גוון ולמצוא אחדות דרך האופנה.

שרשרת 240 שח צילום: יוסי גבעוני
שרשרת, 320 ש"ח, צילום: יוסי גבעוני
עגילים, 260 שח צילום: יוסי גבעוני

 

לסיכום, נטע ליבנה משלבת כישרון אמנותי עם תפיסת עולם עמוקה, ומצליחה להפוך את יצירותיה לכלי להעצמה ולחיבור פנימי עבור נשים רבות. גמישותה היצירתית והשראתה מציורי המנדלות שלה מאפשרות מגוון עיצובים. מעבר לכך, נטע מדגישה: כל תכשיט נעשה בלב שלם, עם קריצה ליופי, אופנה וסטייל לצד הקפדה על התאמה אישית לעונדת ושימוש בחומרי גלם איכותיים.

טווח מחירים – 180-360 ₪

ניתן להשיג באתר המעצבת NETALIVNE.COM או בסטודיו בכרכור בתיאום מראש