עמוד הבית » הדפוסים החוזרים בחיינו, האם נצליח לשחרר אותם?

הדפוסים החוזרים בחיינו, האם נצליח לשחרר אותם?

צילום: pexels
זמן מסע, סיפורי הבראה יוצאי דופן, פגישה עשירית

גאיה סיפרה שהאנטיביוטיקה עבדה, ואין חיידק. גם בדיקת אקו לב, התוצאות טובות.  סיפרה שיש לה לעיתים עצירויות. והיא עושה כל יום מדיטציה, אם כי לפעמים נרדמת תוך כדי.

אומץ מהו ?
סיפרה שבילדותה, מלבד השכנות שהתנהגו כלפיה באלימות, גם בת דודה שהיתה מבוגרת ממנה ב 4 שנים שהתעללה בה. הכריחה אותה לעשות כל מיני דברים שלא רצתה, כמו מבחני אומץ, על מנת להתקבל לחבורה של ה"גדולים" וזה גרם לה המון פחדים, התכנסות בתוך עצמה, חששות ורתיעה מאנשים גאיה שוב בחרה לא לספר לאף אחד הכול היה בגדר של סודות במגירת ליבה הקטן.

צילום: pexels

במדיטציה, לאחר הרפייה עמוקה, גאיה "הילדה הקטנה"  קיבלה חיזוק של  בלוני אומץ, והעזה, בכדי שתוכל לרפא את הפחדים שעברה עוד בילדותה, ולסרב לבת דודה. שלחנו אור מרפא, לכל אורך הגוף וגאיה יצאה מחוזקת, נינוחה וחיוך על פניה.

צילום: pexels

שחרור דפוסים מילדות
אני המטפלת התבוננתי, כיצד הדפוסים המושרשים עוד  משחר הילדות, חוזרים שוב ושוב, ממשיכים "לשחק" תפקיד כל כך חזק  ומשמעותי בחיינו הבוגרים. מצב זה ממשיך לנהל אותנו בלי שנשים לב אליו ועד  שנשחרר אותם אחד אחד. הם לא יפעילו אותנו יותר.

צילום: pexels

תהליך הפנימי של  השחרור, הוא מדומה למעין ספירלה. אנחנו משחררים משהו בראש ובלב, ואז מתגלה עוד משהו שרוצה להשתחרר החוצה.
וכך שוב ושוב. כל פעם שצף משהו במחשבה, זה הזמן הנכון להתבונן בו, בכדי שנוכל שחרר רגשות  אשר "תקועים" מהעבר. כשמשהו כזה משתחרר, מגיעה תחושת  זרימה נעימה שמעודדת ריפוי הגוף והרגשות.