עמוד הבית » חופשה באילת בחגים? איפה אוכלים

חופשה באילת בחגים? איפה אוכלים

צילום: מוטי חזן
אז איפה אתם בחג? אם אתם מעוניינים לשנות קצת אווירה ולעשות משהו שונה, אילת היא העיר. באילת יש נוף אחר, אנשים אחרים והכול עובד שם קצת יותר לאט, וזה בסדר.

כי בחופשה אמיתית אתם לא צריכים למהר לשום מקום. באילת יש הרבה מה לראות ומה לעשות. תוכלו לצלול עם הדולפינים, ללמוד צלילה באופן עצמאי או ליהנות מחופשת בטן גב על חוף הים. כאשר יוצאים לחופשה באילת בחגים עם כל המשפחה, רוצים ליהנות עד הסוף, ולכן אחד הדברים החשובים יותר שיש להביא בחשבון הוא האוכל. כן, אתם יכולים לקחת אתכם את האוכל אבל לפעמים תרצו להגיע למסעדה מפנקת שמעניקה לכם כל כך הרבה. בשביל זה יש קפה אופטימי באילת, והוא זה שעושה את כל ההבדל.

דברים שלא ידעתם על קפה אופטימי

אם יצאתם לאילת, נהנתם מהחופשה אבל לא ביקרתם בקפה אופטימי , לא הייתה לכם חופשה אמיתית מבלי שטעמתם מאכלים איטלקיים בניחוח ישראלי, כי כששתי תרבויות נפגשות, הן יוצרות את השילוב הנכון והמשמעותי ביותר. את קפה אופטימי תמצאו בצמוד לקניות מול הים שבתחילת הטיילת. בית הקפה דוגל בהכנת אוכל פשוט, מזין וטעים ללא מנות מתוחכמות שאי אפשר להבין. במקום זאת, תמצאו בו את המנות שכולם אוהבים ומכירים כמו פיצות,פסטות,דגים, סלטים,ארוחות בוקר, מבחר טבעוני גדול , מוקרמים, כריכים ועוד. גם הטבעוניים יכולים למצוא בבית הקפה מנות טעימות וערבות לחך. בית הקפה פועל במשך 19 שנה ותושבי אילת מחשיבים אותו לאחת המסעדות המפנקות והמרתקות ביותר שבהן יצא להם להיות. קיימת אפשרות לשבת בחלל הממוזג של קפה אופטימי, או לאכול במרפסת אשר משקיפה אל הנוף הייחודי של אילת.

הכירו את המנות המפנקות

המסעדה יוצאת עם תפריט חדש ומפנק שעושה לכולם תיאבון. קבלו את המנות המוצעות בו ללא פשרות:

  1. מנות ראשונות.

המנות הראשונות הן מתנות פתיחה ערבות לחך. אם עדיין לא החלטתם מה בדיוק אתם רוצים לאכול, כדאי שתתרשמו מהמנות הבאות:

  • פטריות ממולאות בגבינות – פטריות הממולאות בשפע גבינות טעימות כמו פטה, בולגרית או מוצרלה.
  • לחם אלפא – לחם אפוי בתנור המגיע עם ממרח זיתים או ממרח עגבניות.
  • ריזוטו – מנת ריזוטו המגיעה עם כמהין, פרמז'ן או שמפניון.
  • קרפצ'יו חצילים – נגיעות של גבינה לבנה, חצילים, שמן זית.
  • צלחות חומוס – החומוס מוגש עם שתי פיתות.

ארוחת בוקר.

אחרי שנהניתם מהמנות הראשונות שללא ספק עוררו לכם את התיאבון, מגיע הרגע לאכול ארוחת בוקר. כפי שכולם יודעים, מודבר בארוחה החשובה ביותר במהלך היום. זוהי הארוחה שנותנת לנו את הכוח להמשיך בבוקר, בייחוד אם רוצים לחוות חוויות בעיר כמו אילת. קבלו טעימה מהמנות שעושות את כל ההבדל:

  • בוקר אופטימי – ארוחת בוקר שהיא מנת הדגל של של קפה אופטימי. היא מגיעה עם מטעמים שונים כמו גבינה בולגרית, גבינת שמנת, שתי ביצים, סלט ירקות, שתייה חמה, שתיה קרה ועוד.
  • פרנץ' טוסט –כל מי שאוהב לאכול טוסט על הבוקר, יאהב את הפרנץ' טוסט המגיע עם ביצה, ריבה, אבקת סוכר, סלט ירקות ושתיה קרה או חמה לבחירתכם.
  • בוקר בריאות – אוהבים לשמור על הבריאות גם כשאתם בחופשה? הארוחה הבאה היא לגמרי בשבילכם. שתי ביצים, טחינה, סלט פלפלים, מיץ טבעי – רכיבים אלה ועוד יעשו את העבודה.
  • ארוחת בוקר יוונית – אם אתם מחפשים ארוחת בוקר בסגנון יווני, אי אפשר ללא בולגרית, ביצים, סלט ירקות וכמובן לחם הבית.
  • ארוחת בוקר קלילה – אם בא לכם ארוחת בוקר בקטנה, סלט ירקות, ביצים, שמנת ולחם הבית יעשו את העבודה.

מנות לצהריים ולערב.

אם אתם מחפשים מנות לקראת הצהריים והערב, יש מנות בשפע. קבלו את התפריט המוביל של מנות איכותיות שכולם אוהבים:

  • שקשוקות – אין ישראלי שאינו מתחבר אל השקשוקה. במסעדה תוכלו לבחור בין שקשוקה ישראלית קלאסית עם גבינת פטה, ביצים, טחינה או לחם הבית, או בין שקשוקה איטלקית עם כדורי מוצרלה, פיתות, טחינה ועוד. כמובן, קיימים סוגי שקשוקה נוספים כמו שקשוקה פיקנטית, שקשוקה 3 גבינות, פסטו, תרד ומוצרלה וכדומה.
  • דגים – איטליה ידועה במנות הדגים המשובחות שלה. תוכלו לבחור בין דג דניס, מנת פיש אנד צ'יפס ללקק את האצבעות, סלמון ממולא, פילה סלומון או סלומון שמכינים עם חרדל ודבש.
  • פיצה –אין אדם שלא אוהב לאכול פיצה, ואיטליה היא מלכת הפיצות. בקפה אופטימי תטעמו פיצות איכותיות אמיתיות כמו פיצה מרגריטה המפורסמת, פיצה חצילים, פיצה סיציליאנה או פיצה של 3 גבינות.
  • פסטה – אוכל איטלקי נוסף שאי אפשר בלעדיו הוא הפסטה. פסטות עם רוטב עגבניות, גבינת שמנת ותוספות שונות הן שעושות את כל ההבדל והטעמים מדהימים.
  • מנות טבעוניות – כאמור, לקפה אופטימי ישנו פתרון גם עבור  מי שמחפש מנות טבעוניות, עם מנות דוגמת חציל בלאדי, לחם אלפא, שקשוקה או פיצה טבעוניות ועוד.

איך הפכה המסעדה לבילוי המושלם?

קפה אופטימי הוא המקום ליהנות מאוכל כמו שצריך מבלי לחשוב על דבר. המסעדה היא אחד הבילויים האיכותיים והמועדפים על כולם, ולא בכדי. למסעדה קיימים יתרונות רבים על פני אטרקציות אחרות. ראשית, היא מתאימה לסועדים רעבים במיוחד. אחרי שנהנינו באטרקציות אחרות כמו שחייה או טיול, נשמח להתפנק בארוחה טעימה עם אוכל איטלקי ומשובח. שנית, דרך האוכל ניתן להכיר תרבות אחרת, ובמקרה של קפה אופטימי תרבות איטלקית נהדרת אשר מציעה כל כך הרבה מאכלים טעימים: דגים, שקשוקה, פסטה, פיצה ועוד. שלישית, בילוי במסעדה מתאים לכולם – ילדים, מבוגרים וגם קשישים שלא קל להם להתנייד. מעבר לכך, האוכל מפגיש בין אנשים. הסועדים באים למסעדה לא רק כדי ליהנות מהאוכל, אלא גם במטרה לספוג את האווירה שמסביב. זה יכול להיות הנוף המדהים הנשקף מהמרפסת שרק אילת מסוגלת להעניק, או עצם המפגש עם החברים והחלפת החוויות.

לאתר ולתפריט המסעדה https://cafeoptimi.co.il/

כתובת המסעדה
מרכז פנינת אילת בטיילת צמוד לקניון מול הים
לפרטים נוספים ☏ 08-6376510