עמוד הבית » חנות מטריפה של משקפיים אופנה אירוח ותרבות

חנות מטריפה של משקפיים אופנה אירוח ותרבות

צילום: יחצ
בטח אתם זוכרים את רחוב הבדים לכל אורכו של רחוב נחלת בנימין בתל אביב. רחוב סואן עם המון חנויות צבעוניות וגלילים ענקיים של בדים מכל הסוגים והצבעים. כיום הרחוב שוקק חיים בלילה, מסעדות, בתי קפה וחנות סטודיו אחת ייחודית המתמחה במשקפי מעצבי מרחבי אירופה ובדיקות ראיה. הכירו את Glassworks.

בטח אתם שואלים את עצמכם עוד חנות משקפיים מתוך מאות חניות הפזורות ברחבי תל אביב ובארץ אז התשובה היא לא. חנות זו הינה קונספקט ייחודי וסיפור שונה מהנוף שאנו מכירים. אופנה, תרבות, אירוח ומשקפיים. סטודיו Glassworks ממוקם בתוך מבנה אדריכלי בסגנון אקלקטי המשקיף לחנויות הטקסטיל כחלק מצביון של הרחוב.

צילום: יחצ

מה זה  Glassworks?

לפני שנתיים וחצי (אחרי הסגר הראשון של הקורונה )אריאל רזניק בעל הסטודיו, הגיע מאוסטרליה לארץ הוא זיהה את הצורך של הקהל הישראלי שאוהב ייחודיות והחליט לפתוח סטודיו למעצבים שבו יהיה אירוח נעים למבקרים, מפגשים חברתיים ולהיות כחלק מהקהילה השוכנת באזור. בנוסף, מטרתו היתה לתת במה למעצבי משקפיים ומותגים קטנים פחות מוכרים לצד איכות גבוהה. רזניק מייבא את המשקפיים מאיטליה, יפן גרמניה, צרפת והונג קונג. המשותף לכולם הכירות מעמיקה עם המעצבים העצמאיים באירופה. הוא אינו עובד עם ספקים בארץ. בנוסף, בחנות תמצאו קולקציה מלאה שלא תמצאו באף מקום בארץ.

שיחות בערבים עם מעצבים, ימין טלי קושניר ודורין פרנקפורט

בטח אתם שואלים מה המחירים? לדברי רזניק "אנו שומרים על המחיר הבינלאומי ואנשים במכל רחבי המדינה באים אלינו, נהנים מהאווירה, עושים בדיקות עיניים במעבדה והכי כיף לעזור לאנשים ולשפר את איכות חייהם".

צילום: נעמה משיח כהן

 

המחירים נעים בין: 1,300 ש"ח – 2,800 ש"ח

אז אם אתם מטיילים באזור, הכנסו לקפה.

שעות פתיחה:

א'-ה' 11.00-19.00

ו' 10.00-15.00