עמוד הבית » חתונה ממבט ראשון – פנטזיה ומציאות

חתונה ממבט ראשון – פנטזיה ומציאות

צילום pexels
הפרק השני של העונה הרביעית מתחיל בהצגה של קארין ואיתמר בחופה. "הרב המחתן" מונה את היתרונות וההצלחות של כל אחד מהם ושניהם יחד: עובדי הייטק, 1410 יחד בפסיכומטרי, איתמר – בעל בית קפה, קארין – טייסת... ועוד.

כולם מתפעלים, מתלהבים ומהנהנים באושר: "איזה זיווג מושלם!", "בדיוק מה שהוא חיפש / היא חיפשה!"

מה יש לומר? הכל מושלם.

ואז זה היכה בי! פתאום הבנתי שזה קצת כמו הפרופילים באתרי ההיכרויות: הכל נראה נהדר, מוצלח, מושלם כמעט… עד לדייט.

שם האדם שמגיע לא לגמרי דומה לתמונה שלו (או שלה), לאחר שיחה קצרה את מבינה שמה שכתב על עצמו לא ממש מדויק (יודע להקשיב ולא סותם את הפה כל הדייט / הציג את עצמו כשטותניק אבל רציני וכבד כל הדייט), ובעצם האדם שהגיע לדייט איתך הוא לא יותר מאשר העתק דהוי של הפרופיל שפגשת ברשת.

וגם כאן, בחתונה של קארין ואיתמר, הכל נראה נפלא, עד שיגיעו החיים האמיתיים, האפורים והדהויים לעיתים.

הערב הכרנו גם את עמרי, השידוך של מעיין. עמרי מציג את עצמו בהחלטיות כמי שיודע בדיוק מה הוא רוצה. אז אם הוא יודע בדיוק מה הוא רוצה, אז איך זה לא מצא עד עכשיו? אולי הוא רוצה קצת יותר מידי? מתוך 50 תמונות של נשים שהציגו בפניו במהלך המיונים הוא פסל 49… למה?  כי הן לא היו בדיוק מה שהוא רוצה? ומה יקרה אם מעיין היא לא בדיוק מה שהוא רוצה? האם יתן צ'אנס אמיתי?

ואז מגיעה הפגישה שלו עם "המדענים", בה הוא מתלהב מרעיון החתונה והאישה ואומר שהוא הולך להתאהב בה במהלך הימים הקרובים עד לחתונה.

לא הבנתי.

במי הוא הולך להתאהב? במעיין? אבל הוא לא מכיר אותה. לא ראה אותה ולא יודע אפילו מה שמה. אז במי הוא מתאהב? אה. כן. בפנטזיה. ברעיון להיות נשוי ובזוגיות.

יעל מאבחנת שהוא מתאהב מהר מאוד, גם לפני שהוא מכיר ומביעה חשש שלא יפול מהר. כי אין מה לעשות, מה שמתחיל מהר גם נגמר מהר.

אז אולי הוא מתלהב ממעיין כשהוא רואה אותה, ואולי באיי סיישל הוא לגמרי יתאהב ויהיה בעננים מרוב אושר, השאלה הגדולה מה יקרה בימים שאחרי. מתי תבוא הנפילה ואיך הוא יתמודד כשהוא יבין שהמציאות היא לא פנטזיה, ומה זה יעשה למעיין שגם כך מעידה על עצמה שאין לה בטחון בגברים ובקשרים שלה איתם, ושכל חלומה הוא: "ללכת את החיים האלה לצד מישהו".

נמשיך לצפות כדי לגלות.

 

הכותבת הינה דפנה טלר, מחברת המדריך המעשי ליצירת זוגיות: "מכל מחזריי השכלתי" – כל הסודות שמעולם לא סיפרו לך ליצירת זוגיות.

עקבו אחריי בפייסבוק: דפנה טלר – מכל מחזריי השכלתי או באינסטגרם:   @dafnatel

הוספת תגובה

הוספת תגובה