עמוד הבית » טיפול בשיער עם K18 שיקום שיער בתוך 4 דקות

טיפול בשיער עם K18 שיקום שיער בתוך 4 דקות

צילום: רון שושן
מוצר פורץ דרך עולמית בתחום שיקום השיער וזאת לאחר כמעט עשור בפיתוח הטכנולוגיה ומחקרים המעידים על תוצאות משמעותיות שעבר השיער.

המוצר K18 מתאים לכל סוגי השיער, בפרט לשיער שעבר צבע, הבהרות, החלקות ולאחר שימוש לטווח ארוך ניתן להבחין בשינוי בסיב השערה. השיער יותר בריא וללא קצוות מפוצלים ויוצר שיער פחות עם נפח חלק יותר ורך למגע. מוצרי ה K18 מבוסס על פורמולות ללא פרבנים, סולפטים, סיליקונים, פתלטים, נתרן כלורי וצבעים מלאכותיים ולא נוסה על בעלי חיים.

נסיינית המערכת: לכבוד האביב הוזמנתי להבין את משמעות הפטנט החדש  K18 במספרה המפוארת של "סונגו" בראשל״צ. ולהבין ולחוש את השיער לאחר הטיפול ולהבין בצורה נכונה כיצד להשתמש בו.

צילום: נעמה משיח כהן

מאור יבגני מנהל ההדרכה של  המותג קיבל את פניי בחיוך והסביר והכיצד להשתמש לדבריו: " אין שימוש במרכך ואין שימוש במסכה".. . יש לחפוף את השיער בכל שמפו שאנו אוהבים אסור לשים מרכך או מסכה על השיער, לייבש עם מגבת ולאחר מכן לסרקו היטב. להמתין מעט שהשיער יהיה לח.

צילום: פרטי

לקחת את המוצר ללחוץ 2-4 לחיצות תלוי באורך השיער והניחו מלמעלה ועד סופו על כל הראש ולהמתין 4 דקות. ולאחר מכן ניתן להשתמש בפן או כל אחת לפי העיצוב האישי שלה. כבר בהתחלה ניתן להרגיש שהשיער לא נפוח מעט יותר חלק ונוח לסירוק. יש לציין שניתן להבחין בשינוי רק לאחר מינימום 4 חפיפות. אתם בטח שואלים אך השיער שלי יצא מהטיפול? ראשית תודה למאור על הלמידה יכולה לציין שלאחר הטיפול שערי היה רך יותר ונעים למגע וזאת לאחר שעברתי החלקות, צביעות, הבהרות וככל שאני משתמשת במוצר אני מגלה את היעילות שלו.

המוזמנות הגיעו להתפנק משייקים בריאים וממסאג׳ בהמתנה לטיפול שיקום השיער. ביניהן הגיעו, טהוניה רובל, קסניה טרנטול, נועם פורסט, יולי מאנה, פאני בוזגלו ומובילות דעת קהל.

צילום: רון שושן

מחיר מומלץ : בנפח של 50 מ"ל  349 ש"ח

וניתן יהיה  לרכוש במספרות ברחבי הארץ. http://www.k18hair.co.il/