עמוד הבית » מיבש שיער דיגיטלי

מיבש שיער דיגיטלי

צילום: נעמה משיח כהן

Air4ever מייבש שיער מקצועי מותג שוויצרי, בעל מנוע דיגיטלי חדשני ועמיד וחזק ביותר עד 10,000 שעות עבודה ללא איבוד עוצמה ושקט במיוחד (70 דציבל).המייבש בעל  6 דרגות חימום ומהירויות לכל סוגי השיער, ובטכנולוגיית זרימת אוויר חכמה לביצועים מקסימליים ומלווה בגוף חימום בטיחותי המונע התחממות יתר.

ה-Swiss air4ever  קל משקל, רק 475 גרם ובעל כבל מסתובב לנוחות מרבית. קיים במייבש טכנולוגיה ייחודית לשמירה על שיער צבוע ולשמר שיער בריא . מוצרי ולרה מגיעים עם מחוללי יונים שליליים המנטרלים את החשמל הסטטי ותורמים למראה שיער מלא ברק. מוצר אמין.

מחיר: 890 ש"ח

להשיג ברשתות ואתרי הסחר: א.ל.מ, מחסני חשמל,  ביג אלקטריק וטרקלין חשמל וכן באתרי סחר מובילים כדוגמת עזריאלי , וואלה שופס, אולסייל ו'לסט פרייס' ובאתר סופר פארם.

נסיינית המערכת: קיבלתי את מייבש השיער באריזה סגורה בתוך האריזה המייבש בתא אחד היה מונח ובשני את הכבל והפיות השונות לסוגי ייבוש השיער. אני רוצה לציין שאני עושה פאנים מעל 30 שנים כולל החלקות ועדיין לא עוזבת את המייבש צמוד אלי לכל מקום שאני הולכת. חפפתי את השיער והתחלתי בייבושו, שמתי את הפייה הצרה יותר.

צילום: נעמה משיח כהן

האחיזה של הפן נוחה לכף היד, הוא קליל הפעלתי את הכפתורים לשיא ויש כפתור פנימי שלעיתים השתמשתי בו לפי ייבוש השיער. חלק חשוב בעיני רעש הפן אז… הפן לא רועש יתר על המידה הוא עוצמתי ואינו שורף את השיער לא יצא עשן מהשיער וזאת בדקתי כי סגרתי את החלונות בחדר אמבטיה על מנת לראות אם באמת יש עשן אז זהו שלא. אני אוהבת את הפן שהשיער יוצא חלק יש להתמיד בפן ולחלק את השיער לחלקים קטנים, כך שהתוצאה תיראה כמו שאוהבים. לאוהבי התלתלים למיניהן יש פיה ייחודית לתלתלים שדרך הפן עוזרת לתלתל להיות יותר פתוח ארוך ורך. לסיכום: לנשים שעושות כל יום פן לשיער יש לדאוג לפן שאינו הורס את השיער וגורם לקצוות מפוצלות, שריפת השיער וחום לא מבוקר. תהנו.

הוספת תגובה

הוספת תגובה