עמוד הבית » ממבטה של אלונה שכטר קוסמטיקה מצמחי מרפא

ממבטה של אלונה שכטר קוסמטיקה מצמחי מרפא

אלונה שכטר, צלם רון קובי
סיפורה של אלונה שכטר הטמעו בי חותם על מחלתה, מחלת הפסוריאזיס וזאת לאחר שגילתה פצע מתחת לבית השחי, עולמה חרב אך, לאחר דרך ארוכה של טיפולים ממושכים ואישפוזים גילתה את הסוד המופלא טיפול בצמחי מרפא וכך חייה השתנו מקצה לקצה."אני מהאנשים שברגע שקורה להם משהו, קודם כל נשברים ואז נלחמים..."

שכטר מספרת בחיוך כובש עם הומור שהכירה דרמטולוג שרקח לה משחות טבעיות מעלים, שורשים בעלי ריחות לא נעימים וממש לאט לאט החל גופה להרפא מן האדמומיות שכיסו את גופה היא הבינה את הכוחה של הרפואה הטבעית ומשם עשתה תפנית בחייה זנחה את ניצוח המקהלות והחלה ללמוד את תורת הרמב"ם ובכך החלה ולהפיץ את הבשורה לכל אותם אנשים החולים במחלות עור ובפרט פסוריאזיס.

משם נחלה הצלחה אדירה וב 1994 פתחה חברה בשם אלונה שכטר בע"מ, חברה המשווקת מוצרי קוסמטיקה מן הצומח ובשנת 2000 פתחה מרכז לתחום הפלסטיקה.לדבריה: " העור שלנו הוא תעודת הזהות שלנו, זה הדבר הראשון שאנשים נפגשים איתו כשהם רואים מישהו" כיום אלונה שכטר מרצה בהתנדבות מהצפון ועד הדרום לכל האוכלוסיות את סיפורה המרתק ומחזקת נשים אחרות. בני משפחתה מנהלים את החברה.

מוצרי הדגל : 

סבון אכילאה 

אחד ממוצרי הדגל של המותג, המיועד לניקוי וחיטוי ומכיל ריכוז גבוה של הצמח אלף, מלח מים, תמצית אלוורה ותמצית קמומיל הידוע כבעל סגולות ריפוי, בו השתמשו חיילים ולוחמים בתקופות שונות בימי הביניים ובעולם הקדום לחיטוי פצעים, עקיצות והכשות של בעלי חיים ארסיים שונים. הצמח נקרא על שם אכילס מהמיתולוגיה היוונית שנהג לטפל בו בחייליו הפצועים על פי הצעתה של אפרודיטה. הסבון עדין לעור ולכן מתאים גם לעור הפנים, לאזורים אינטימיים ולתינוקות.

מיועד לשימוש יומיומי מנקה ומחטא את העור, מונע הצטברו של לכלוך, יעיל לטיפול בזיהומים והקלה על תסמיני בעיות עור שונות, כדוגמת סבוראה, פסוריאזיס, אטופיק דרמטיטיס, פטריות, אלרגיות, שפשפות, אקנה ואף לניקוי האזורים האינטימיים. בנוסף, פותח את הנקבוביות ומאפשר חדירה טובה יותר של תכשירי טיפוח מזינים לעור מעבר לצמח אכילאה אלף העלה.אינו מכיל פרבנים.

סבון אכילאה צילום אורי גרון

שימוש: יש לשים ממנו מעט על עור רטוב, להקציף ולשטוף היטב.

מחיר: 95 שקלים ל- 400 מ"ל או 30 שקלים ל-100 מ"ל.

שמן הזנה לשיער

בסיסו מגיע מתמציות שמני גרניום, זרעי גזר ונבטי חיטה הגורמים לחיזוק שורש השערה וכך, מפחית את כמות הקשקשים ונשירת השיער, שמירה על לחות הקרקפת וקצוות מפוצלים. השמן מהווה תחליף למרכך השיער שאנו משתמשים ביום יום. הוא מתאים לכל סוגי השיער וללא מלחים. שימוש: יש למרוח על השיער ולקרפת לעסות היטב ולחפוף בשמפו.

שמן הזנה לשיער צילום אורי גרון

מחיר: 110 ש"ח ל- 250 מ"ל

קרם לחות ביוטילי 

קרם אנטי אייג'ינג המכיל אבקת אבן הג'ייד, תמציות יערת הדבש, יערת דבש יפנית ,תמצית קמומיל ,תמצית רימונים וחומרים פעילים בכדי להזין את העור, המוצר מחדש את העור ממצק ומפחית קמטוטים בנוסף מגן מפני קרינת השמש ומבעיות עור למיניהן.

קרם לחות אנטי אייג'ינג צילום אורי גרון

מחיר: 140 ש"ח ל- 50 מ"ל

מוצרי החברה לא נוסו על בעלי חיים והם בעלי רישיון משרד הבריאות בישראל ו-CPNP  באירופה. החברה משווקת את מוצריה בישראל, באירופה (המוצרים אפילו נמכרו בבית המרקחת של הוותיקן), באסיה ובמרכז ודרום אמריקה.

אלונה שכטר- www.Alonashechter.com

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה