עמוד הבית » מסכה טיפולית מחממת, לניקוי עור הפנים באופן מקצועי

מסכה טיפולית מחממת, לניקוי עור הפנים באופן מקצועי

מסכת פנים מתחממת מבית מעבדות GIGI, 249 שח, להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות, סשה דובינסקי
מותג הקוסמטיקה הישראלי והבינלאומי מעבדות GIGI, משיק את Platinum Heating Mask, מסכה טיפולית חדשה מסדרת City Nap, המתחממת במגע עם העור ופועלת בשלושה שלבים יעילים לטיפול מקצועי ולניקוי עמוק של עור הפנים.

המסכה החדשה המיועדת לשימוש בייתי משלבת ברכיביה שני קומפלקסים ייחודיים ומרכיב כימי המשחרר חום ואנרגיה במגע עם עור הפנים.

הקומפלקס הראשון מכיל חומצות אמינו, חלקן הידרופיליות, המשמשות כאבני הבניה לחלבוני התאים ומסייעות ליצירת הסיבים האלסטיים בתא.

הקומפלקס השני מורכב אצות, רודציה וספירולינה, העשירות במינרלים, חלבונים אנטי- אוקסידנטים ונוגדי חמצון. לאחר מריחתה מפעילה המסכה שלושה שלבים יעילים לטיפול מקצועי ועמוק של עור הפנים.

שלב ראשון, יוצרת מעטה אטום, המעלה את רמת הלחות, מגבירה את זרימת הדם בנימים ופותחת את הנקבוביות. בשלב השני, הראקציה בין העור והעיסוי גורמים לפעולת חימום, משחררת לכלוך ושומן עקשניים האוטמים את הנקבוביות.

בשלב שלישי הרגיעה, משפרת את היכולת של העור לספוח חומרי הזנה פעילים ולנווטם לעומק השכבות. מסכה זו  מצטרפת לסדרת תכשירי City Nap האהובה, שתכשיריה מיועדים להגנה על עור הפנים מפני נזקי קרינה (UV,UVA ,UV), כימיקלים, מתכות כבדות, אבק וזיהום אוויר.

צילום סשה דובינסקי

בעת השימוש יש למרוח שכבה דקה על עור פנים נקי ולהמתין 10-15 דקות. לאחר מכן לשטוף במים פושרים עד להסרתה. מחירה: 249 ₪ לצרכן.

להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות. לאיתור קוסמטיקאית הקרובה לאזור מגורייך  www.gigi.co.il/cs

נסיינית מערכת: לאחר ניקוי הפנים בסבון,  הנחתי על הפנים נקודות של הנוזל מן המסכה באזור המצח, אזור לחיים וסנטר ובשתי ידיי בתנועות סיבוביות ובעדינות לעסות את עור הפנים  ולאחר כמה דקות תחושה של חום מציף את הפנים היוצר תהליך של ניקוי העור מתאי עור מתים וחידוש. לאחר שטיפת הפנים במים קרים העור הפך לעור ניחוח עדין, זוהר ולחותי. פתרון נפלא ומקצועי לניקוי עמוק בייתי, מרוצה מהתוצאה.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה