עמוד הבית » מעצב האופנה דרור קונטנטו בפתיחת תצוגה ראשונה בשבוע האופנה 2022

מעצב האופנה דרור קונטנטו בפתיחת תצוגה ראשונה בשבוע האופנה 2022

דרור קונטנטו צילום: אבי ולדמן
שבוע האופנה קורנית תל אביב ביוזמת המפיק והיזם מוטי רייפ, נפתח אמש שנה ה-11 וזאת לאחר שנתיים של מגפת הקורונה שכל האירועים בוטלו. מוטי רייפ ממשיך את הקו אשר הוא ביסס בסימן קיימות ושמירה על כדור הארץ ושינוי אידיאל היופי שניתן להבחין בתצוגות אופנה.

המעצב דרור קונטנטו עיצב כ- 45 דגמים Black & White אשר עלו אמש על המסלול והדוגמנית הבינלאומית סאן מזרחי פתחה את התצוגה. הקולקצייה הקוטור של המעצב נולד מתוך הלוגו של בית האופנה קונטנטו. דרור מציין: "השנה רציתי להביא משהו אסוף ובשל יותר לבמה".

צילום: אבי ולדמן
צילום: אבי ולדמן
צילום: אבי ולדמן

בין הדגמים שנראו על המסלול: שמלות, אוברולים, בגדי גוף, מחוכים וחליפות בהדפסים דיגיטליים בשילוב עבודות יד על טהרת השחור, לבן וזהב. הייחודיות השנה שהייתה על המסלול האקססוריז שעוצבו במיוחד לצד הדגמים. תיקים וחגורות עם אבזמים בסימן הלוגו של בית האופנה ממותגים של המעצב.

צילום: אבי ולדמן
צילום: אבי ולדמן
צילום: אבי ולדמן

ההדפסים שהודפסו על הדגמים בשיתוף עם קורנית דיגיטל וזאת על פי החזון של המעצב בצורה שחוזרת על עצמה בגדלים שונים. הדפסים עתידניים שלא שוכחים את הסממן האתני שמאפיין את המעצב. דרור מוסיף: " זה תמיד השילוב שלי " בין העולם שאנחנו הולכים אליו ולבין העולם שהגענו ממנו". ניתן להבחין בתצוגה שמלות הכלה אשר קיבלו טוויסט תחת כתב ידו של המעצב.

צילום: אבי ולדמן
צילום: אבי ולדמן
צילום: אבי ולדמן

לצד הנשים שצעדו על המסלול  כ- 7 גברים דיגמנו עם חליפות בשילוב פרינטים ובכך נתנו את יריית הפתיחה לפרויקט הבא שכבר מתוכנן.את הקולקציה ניתן להשיג בבית האופנה של קונטנטו.

הוספת תגובה

הוספת תגובה