עמוד הבית » מרכז דהשלי – טיפולי אנטי אייג'ינג

מרכז דהשלי – טיפולי אנטי אייג'ינג

מרכז דהשלי צילום: נעמה משיח כהן
בטח כולכן שמעתן על המרכז הגדול בראשון לציון, המכון דאשלי הוא לא רק מכון המטפל באסתטיקה ובבעיות עור אלא הוא מכון המספק טיפולי יופי ושמירה על עור הפנים וזאת בעזרת טכנולוגיות חדישות בעולם המספקות תוצאות מהירות לאחר כל טיפול.

שוחחתי עם ד"ר שאין הישאם  מנהל המכון שייספר על המוצר הטכנולוגי החדש שהגיע למכון הג'נאו לטיפול אנטי אייג'ינג. קיבלתי מידע, בכניסת הקבלה מילאתי שאלון רפואי מפורט, ד"ר שאין הוביל אותי לאחד החדרים קיבלה את פניי בחיוך קוסמטיקאית הביאה לי קפה, הסבירה על הטיפול הביאה עבורי כובע ברקע התנגן מוזיקה רגועה הנחתי את גופי על מיטת האסתטיקה והתחלנו בטיפול. בכל שלב הקוסמטיקאית הסבירה על הפעולה ודרשה לשלומי ואך אני מרגישה בפנים.

מידע על מכשיר הג'נאו :

הג'נאו בעל 3 ידיות כאשר כל ידית עושה פעולה אחרת.

צילום: פרטי

 

ידית RF גלי רדיו המטפל בקמטוטים ומיצוק העור תוך כדי פעולה היא מעודדת ייצור קולגן שהולך ונעלם עם השנים מותח את העור וממצק, תחושה של טיפה חום בעור הפנים ( לא הורס הזרקות) מורחת ג'ל של אולטרסאונד סמיך נוקשה על הפנים ומתחילה בתנועות סיבוביות עם הידית כלפי מעלה מעין שמיניות על מנת לא להישאר במקום אחד אחרת עלול להיווצר כוויות בעור, הטיפול כולל את הצוואר שהוא המראה הראשון להזדקנות בפנים. העור מעט אדמומי וזו תוצאה טובה מאחר והעור מגיב לטיפול. משך הפעולה  כ- 12 דקות.

צילום: פרטי

ידית אוקסי טיפול  בחמצן יוצרת פילינג עדין לעור. שמים על הידית טבליה אוקסיג'נו המותאם לסוג העור של המטופלת מורחים פריימר על הפנים הגורם להיווצרות בועות פחמן דו חמצני ובסיבובים עם הידית מקלפים את שכבת העור הראשונה ומסירים את התאים המתים מיני פילינג מרגישים בטיפול עיקצוצים. משך הפעולה  כ- 8 דקות.

צילום: פרטי

ידית אולטראוסנד גלי –  מורחים לפני הפעולה סרום והחדרת חומרים פעילים לעור והזנתם. משך הפעולה כ- 6 דקות.

צילום: פרטי

הטיפול מתאים לפעם בחודש בכדי לרענן ולהחיות את העור אין כאן הגבלת גיל. מומלץ למזריקות רק לאחר חודש להגיע. הטיפול מתאים לכולם, לפני אירוע מיוחד ובכלל שמירה על העור.

בטח אתם שואלים אך יצאתי מהטיפול קצת אדמומיות שזה מראה שהעור עובד קיבל חמצן ולחות, לאחר שעתיים העור מבריק, חלק. יצאתי מרוצה.

כתובת: בניין UMI ראשון לציון קומת קרקע