עמוד הבית » סדרת ניקוי פנים, אפרופו בטעם ביסלי ברביקיו, במבה פטיבר

סדרת ניקוי פנים, אפרופו בטעם ביסלי ברביקיו, במבה פטיבר

CREMA תרחיצי ניקוי לפנים צילום: טל אזולאי

סדרת מוצרי הניקוי לפנים

סדרת מוצרי הניקוי לפנים של  Crêma, מבוססת על פורמולות חדשות, מכילה רכיבים ממקור טבעי ומגוון הידרוסולים ממקור צמחי, בנוסחה עתירת לחות המונעת תחושת גירוי ויובש בעת הניקוי,בתוספת קמומיל המסייע להרגעת העור. שטיפת פנים עם הסדרת לניקוי הפנים החדשה של קרמה מעודדת שמירה על בריאות העור ומעניקה רעננות, תחושת רכות, נינוחות ומראה חלק יותר וקורן.

מוצרי הסדרה מכילים רכיבים ממקור טבעי, נבדקו דרמטולוגית ואינם מכילים פרבנים, סיליקונים, שמן מינרלי, או פתלאטים.מיוצרים בנוסחה טבעונית ולא נוסו על בעלי חיים.

vסדרה:

 FACIAL CLEANSING GELג'ל לניקוי יומיומי עדין של עור הפנים

ג'ל לניקוי הפנים מועשר בגליצרין, הידרוסול סיקה (סנטלה אסיאטיקה), קמומיל ו 90% רכיבים ממקור טבעי, המסייעים בפעולת ניקוי יעילה ונעימה. מסייע בהסרת כל סוגי הלכלוך, האיפור והשומן המצטברים על העור וגורמים למראה מחוספס, אפרורי ולתהליכי הזדקנות מהירים. אינו גורם ליובש או גירוי ומותיר תחושה נעימה של רעננות מתמשכת.

יתרונות:

נוסחה ג'ל קלילה ועתירת לחות מנקה ביעילות ונשטפת בקלות, גליצרין והידרוסול סיקה – מעניקים לחות ומסייעים בשיפור הלחות הטבעית. קמומיל ממקור צמחי מסייע להרגעת העור.

לאחר השטיפה העור מרגיש נינוח, נקי ורענן.  מתאים לכל סוגי העור.

 FACIAL CLEANSING SOAPתרחיץ לניקוי יומיומי של עור הפנים

תרחיץ במרקם קרם לניקוי עור הפנים מועשר בגליצרין, קמומיל, הידרוסול קמיליה ו 90% רכיבים ממקור טבעי, המסייעים בפעולת ניקוי יעילה ונעימה. מסייע בהסרת כל סוגי הלכלוך, האיפור והשומן המצטברים על העור וגורמים למראה מחוספס, אפרורי ולתהליכי הזדקנות מהירים. מותיר את העור רווי לחות ובתחושה נעימה של ניקיון מתמשך.

יתרונות:

נוסחה עתירת לחות מונעת תחושת גירוי ויובש מוגבר בעת הניקוי, גליצרין והידרוסול קמליה – מעניקים לחות ומסייעים בשיפור הלחות הטבעית, קמומיל ממקור צמחי מסייע להרגעת העור.

לאחר השטיפה העור מרגיש נינוח, נקי ורענן. מתאים לכל סוגי העור.

FACIAL EXFOLIATING CLEANSER – ג'ל פילינג לניקוי וטיהור עור הפנים

ג'ל פילינג לפנים מועשר בגרגירים מקרוסקופיים, גליצרין, הידרוסול מורינגה וקמומיל, המסייעים בפעולת ניקוי יעילה. עיסוי הגרגירים משחרר תאים מתים, שומן בפתח הנקבוביות ואת כל סוגי הלכלוך והאיפור, הנצמדים לעור וגורמים למראה מחוספס ואפרורי.  מותיר את העור בתחושה נעימה של ניקיון ורעננות מתמשכים.

יתרונות:

גרגירי פילינג מקרוסקופיים מחליקים בעדינות על העור מבלי לגרום לגירוי .גליצרין והידרוסול מורינגה – מונעים יובש ומסייעים בשיפור הלחות הטבעית. קמומיל ממקור צמחי מסייע להרגעת העור.

לאחר השטיפה העור מרגיש חלק יותר, בהיר וזוהר למראה. מתאים לעור מעורב ושמן. לשימוש פעם עד פעמיים בשבוע, או לפי הצורך.

מחיר מומלץ:  16.90 ₪,  לתכולת: 180 מ"ל', ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

(חשוב לציין כי בהתאם לחוק המזון חברת קוסמופארם בע"מ אינה רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן , המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י הרשתות עצמן בהתאם למידע שנמסר לנו על ידן.**מתבסס על מחירים ב סופר סנטר ביוטי  אשקלון  בתאריך 17/7/2023)

נסיינית המערכת: Crema הוא חברה שמייצרת מגוון של מוצרים לטיפוח העור והפנים. בין המוצרים שהם מציעים נמצאים תרחיצים לפנים, כולל תרחיץ ניקוי וג'ל פילינג. ג'ל הפילינג שלהם עשוי להיות מותאם להסרת תאי עור מתים בנוסף, תרחיץ ניקוי לפנים יעיל בהסרת לכלוך, שמנות ואיפור מהעור. הוא מכיל רכיבים טבעיים ואיכותיים שמסייעים לחידוש העור ולהשארתו נקי ורענן. הג'ל פילינג מכיל גרגרים עדינים או אנזימים המסייעים בהסרת תאי עור מתים. מחיר נגיש לכולם

סדרת אפרופו בטעם ביסלי ברביקיו

ביסלי ברביקיו הוא אחד הטעמים האהובים על מדפי החטיפים בישראל ואחד הפופולריים בסדרת מוצרי ביסלי. מתיחת המותג ביסלי גם כתיבול על חטיפים אחרים זכה לתגובות נלהבות. עד כה השיקה אסם בהצלחה רבה מהדורות חטיפים נוספות בטעמי ביסלי כמו בייגלה שטוחים בטעם ביסלי גריל ובצל ואפרופו בטעם ביסלי בצל.

המהדורה החדשה מספקת נשנוש מרגש לתקופת הקיץ עבור צרכני אפרופו וצרכני ביסלי כאחד. פיצוץ טעם ביסלי ברביקיו שמתווסף לאפרופו המוכר והאהוב מצליח להצעיר את המותג, להכניס בו חספוס ולייצר "רעש". המוצר מספק חווית אכילה מהנה שמתאימה לצריכה חברתית, אירוח וצריכה אישית וניתן לצרוך אותו גם עם מטבלים.שילוב מנצח בין צורת השפיץ האהובה, המרקם הפריך והטעם האהובים של אפרופו לבין תבלין ביסלי ברביקיו האייקוני והעוצמתי.

אפרופו בטעם ביסלי ברביקיו צילום: סטודיו אסם

המוצר יוצע במהדורה מוגבלת לקיץ, תכולה: 50 גרם, כשרות: בד"צ העדה החרדית, רבנות מקומית שדרות, פרווה.

נסיינית המערכת: אפרופו וחטיף ביסלי, הטעמים הכי פופולרים ואהובים בקרב משפחות בישראל, הכי קרנצ'י והכי טעים. ומספקים חווית טעם מיוחדת ונפלאה.

במבה במילוי קרם פתיבר במהדורה מוגבלת

אסם-נסטלה, משיקה מהדורה מוגבלת לקיץ של במבה במילוי קרם פתיבר.זהו  שילוב מרגש וראשון מסוגו בין הבמבה הקלאסית למותג המצליח פתיבר. המהדורה משלבת בין שניים מהמותגים הכי אהובים על הצרכן הישראלי בשקית אחת ומייצרת חוויה סנסורית חדשה ושילוב טעמים מעניין.

סדרת במבה במילוי נולדה בשנת 2008 כאשר אסם השיקה את במבה במילוי קרם נוגט לכבוד חגיגות ה-60 למדינת ישראל, תחילה כמהדורה מוגבלת ולאחר שצברה פופולריות רבה הפכה למוצר קבוע על מדפי החטיפים. מאז ועד היום הושקו  מהדורות רבות של במבה.

במבה במילוי קרם פתיבר, צילום: סטודיו אסם

החטיף תוצע במהדורה מוגבלת: באריזת 60 גרם ו-150 גרם, כשרות – בד"צ העדה החרדית, רבנות ראשית שדרות, ניתן להשיג בכלל רשתות השיווק במדפי החטיפים.

ע"פ אתר פרייסייז:

טווח מחירים ארצי : 2.50 ₪ עד 7.90 ₪ / 60.00 גרם

טווח מחירים ארצי : 4.30 ₪ עד 14.90 ₪ / 150.00 גרם

נסיינית המערכת: החטיף מעניין ומקורי שמוסיף טעם ייחודי לחוויה של אכילת חטיפים. הבמבה, שהיא בעצם חתיכת קמח בצק פורה, נצלבת ומיובשת עד שהיא מתקשה ומשתנה לחטיף קריספי וטעים.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה