עמוד הבית » סדרת פסטרמות מנתח שלם, אבקות חלבון

סדרת פסטרמות מנתח שלם, אבקות חלבון

סלט קייצי עם רצועות פסטרמה מקסיקנית צילום: ארז בן שחר

קבוצת עוף טוב, משיקה סדרה של מוצרים שעשויים מנתח שלם, איכותי ועסיסי.

פסטרמה, לא רק בסנדוויץ'

יחידות נתח שלם של פסטרמה המתאימים לחיתוך במגוון צורות: קוביות, רצועות ופרוסות ומתאימים להכנה של ארוחות מהירות וטעימות במגוון שימושים: להקפצה במחבת, לגירוד מעל הסלט, לחיתוך לקוביות ולהוספה לתבשיל. מוצע במגוון של שלושה טעמים, בהם: פסטרמה במעשנה, פסטרמה מהגריל ופסטרמה מקסיקנית המקבלת את טעמיה מהשילוב המיוחד של התבלינים.

בנוסף הושקו 3 מוצרים מנתח שלם גם בפרוסות – מושלמות לשילוב בכריכים מזינים או כנשנוש במהלך היום איכותי ומזין. מוצעות במגוון של שלושה טעמים: פסטרמה במעשנה אשר עברה תהליך עישון עדין ואיטי, פסטרמה מקורמלת בדבש, ופסטרמה מהגריל שקיבלה את טעמיה מהצריבה על הגריל.

הפסטרמות מכילות 18 גרם חלבון ל-100 גרם ורק 2% שומן. הפסטרמות מהנתח השלם הן ללא גלוטן, ללא שומן טראנס וללא מונוסודיום גלוטומאט. כאמור הסדרה מגיעה בשתי צורות: פרוסות ויחידות שלמות של נתח שלם.

פסטה ים תיכונית עם קוביות פסטרמה מהגריל צילום: נמרוד סונדרס

מחיר: אריזות של 200 גרם ובמחיר של כ-21.90 ₪ לאריזה.

מחיר: באריזות של 300 גרם ובמחיר של כ-27.90 ₪ לאריזה.

נסיין המערכת: אהבה לפסטרמה בקרב השיראלים הוא גבוה, הורים רוכשים את המוצר לילדיהם לבתי ספר, טיולים, נישנוש בשבת שיוצאים עם המשפחה  מוצר נקי בקופסא, נוחות וקל לשימוש  מהווה ארוחת צהריים תכל'ס טעים, משביע , מתובל נכון, במעמד הטעימות הכול חוסל.

אבקות חלבון 

חברת טבע ירוק משיקה מבחר טעמים של אבקות חלבון: עוגיות, שוקולד, בננה, וניל וקפוצי'נו המתבססות על חלבון אפונה. האבקות נצרכות בצורת שייק והן מגיעות בטעמים מתוקים ומהוות תחליף בריא, טעים ומזין. ניתן לערבב את אבקת חלבון בחלב, מים, מיץ תפוזים ומגוון פירות.  בהתחשב בערכים התזונתיים, אבקות החלבון של טבע ירוק נמכרות במחיר התחרותי ביותר בשוק הישראלי.

האבקה קלה לעיכול ומכילה את כל 9 חומצות האמינו החיוניות. מתאימה במיוחד לספורטאים, לצמחונים, ולטבעונים ולכל מי שזקוק לתוספת של חלבון איכותי.

מחיר: 120 ₪ ליחידה של 500 גרם.

אבקת חלבון בטעם בננה. צילום: תום חוליגנוב

את המוצרים ניתן להשיג באתר טבע ירוק  https://www.green-nature.co.il/ וברשתות השיווק

נסיין המערכת: לאהובי החלבון בטעמים נחשקים.